Gå til innhold

- Slapp av Siv, vi har ikke tenkt å ta over Norge


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Stopp grensen, ikke ta inn flere nå. Det holder i massevis med dem som er her nå. Ikke er det jobber til alle, så man gjør det bare verre ved å få inn flere.

Stoppe grensen?

Skal Norge bryte norsk og internasjonal lov ved å nekte folk å søke asyl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva det skal bli til med dette landet vårt, jeg. Kaldt og jævlig er det og.

Nei, jeg tror jeg pakker kofferten og bosetter meg i Spania, sammen med alle de andre nordmennene (les: FrP'erne) i de "norske byene" der nede (da slipper jeg jo også å lære spansk, og det er praktisk, siden jeg ikke har noen interesse av hverken spansk kultur eller spanjoler). Språkbarrieren er forresten ikke noe stort problem, med alle de "norske" butikkene og restaurantene som har dukket opp der nede.

Jeg ser virkelig fram til tilværelsen i dette deilige, varme landet der syd. Til å stenge hovedgata i den "norske byen" vår på 17. mai, sånn at vi uforstyrret kan få gå i toget vårt, som blir lengre og lengre for hvert år, og svinge med flaggene våre mens vi roper hurra og synger Ja vi elsker.

Og alderdommen, den skal jeg nyte på et norsk gamlehjem der nede. Da skal jeg sitte ved poolen og sole de rynkete hengepuppene mine mens jeg blir pleiet (selvsagt av nordmenn - det er viktig at den pleietrengende kan kommunisere med sin pleier) etter alle kunstens regler på den norske stats regning.

Gidder ikke bli igjen her nå som utledningene tar over, jaffal.

:ler:

Og det eneste du engasjerer deg i er at alle spanske servitører og sykepleiere skal lære seg norsk!

Jeg tror nok snikFRPingen i Spania (og her også for den saks skyld) er skumlere enn den såkalte "snikislameringen" i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke-rasist
Men du har ikke noe problem med å bruke rasistenes argumenter?

Argumentene stemmer med dagens situasjon. Finanskrisen gjør at folk mister jobbene. Hva skjer dersom det kommer flere til landet? Jo, det er flere som trenger jobber. Hva gjør man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah - sånn å forstå.

Vel, en svenske er nok ikke så opptatt av å snikislamisere Norge - eller overta Norge.

Vet ikke det... Synes det blir mindre og mindre servelatpølse i butikkene, og mer og mer falukorv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke det... Synes det blir mindre og mindre servelatpølse i butikkene, og mer og mer falukorv.

Jeg har hørt at det er observert kåldolmar i Halden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
En svenske som utvandrer fra Sverige og flytter til Norge er da innvandrer han også, på lik linje med at en nordmann utvandrer og flytter til Sverige og blir innvandrer. Og begge har forskjellig kulturell bakgrunn. Eller er det hudfarge og religion som avgjør hva som er en innvandrer???

Her har vi noen som er veldig inne på det de snakker om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...