Gå til innhold

-


jente123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, dette hørs vanskelig ut!! En klem til deg fra meg :klemmer:

Jeg kan skjønne det er trist å se at det har blitt et foster! Men som du sier var det jo skadet etter første gangen, så det var nok det beste.

Alikevel syns jeg det var rart at du skulle ta medisinsk abort igjen når det var så sent? Kunne du ikke få det kirurgisk? Da ville du iallefall ikke kunne se fosteret selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde medisinsk abort måtte gjøres før uke 9 jeg. Det var hvertfall det jeg fikk beskjed om. Etter det utføres det kun kirurgisk abort var det jeg ble fortalt på sykehuset...? Merkelig.

Høres trist ut opplevelsen din.. Dro du ikke på sykehuset etter første abort og sjekket at alt var kommet ut da???? Det skal man jo gjøre. Når var første aborten (forsøket) gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde medisinsk abort måtte gjøres før uke 9 jeg. Det var hvertfall det jeg fikk beskjed om. Etter det utføres det kun kirurgisk abort var det jeg ble fortalt på sykehuset...? Merkelig.

Høres trist ut opplevelsen din.. Dro du ikke på sykehuset etter første abort og sjekket at alt var kommet ut da???? Det skal man jo gjøre. Når var første aborten (forsøket) gjort?

En del sykehus praktiserer medisinsk før uke 9, kirurgisk mellom 9 og 12 og medisinsk igjen etter. En del andre sykehus praktiserer medisinsk uansett når. Her må man være på sykehuset om det er etter uke 9 men blir sendt hjem før uke 9.

Men jeg forstår fortsatt ikke hvordan fosteret til hovedinnlegger kan ha fortsatt å utvikle seg. Har selv sett et foster i uke 8 og jeg er ikke skadet av det akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skoeska

Herregud, leste du hovedinnlegget eller? Hun tok ikke abort to forskjellige ganger, men fordi abort 1 ikke virket på henne måtte hun abortere IGJEN! Samme graviditet, 2 aborter! .

TS: Kjempeleit at en slik ting kan skje. De sier jo at det er en 95% sjanse for at alt går som det skal ved en medisinsk abort.. Du har vært veldig uheldig! :( Synes det var dårlig at de ikke sjekket at alt var gått bra. At det "som regel gjør det" er ikke god nok grunn til at de ikke skulle sjekke!

Gir deg en :klem: og håper det går bra med deg.

Endret av Mette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

: Kjempeleit at en slik ting kan skje. De sier jo at det er en 95% sjanse for at alt går som det skal ved en medisinsk abort.. Du har vært veldig uheldig! :( Synes det var dårlig at de ikke sjekket at alt var gått bra. At det "som regel gjør det" er ikke god nok grunn til at de ikke skulle sjekke!

Gir deg en :klem: og håper det går bra med deg.

Endret av Mette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva jeg har hørt og lest om medisinske aborter, undres jeg faktisk en smule over at det faktisk er tillatt og spesielt når kvinnen overlates til seg selv. Det ville ikke ha forundret meg om det i neste århundre blir trukket frem som et skrekkens eksempel på hvor barbariske man var på 2000-tallet.

:klem: til trådstarter!

Endret av Mette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sliter tydeligvis med langt større problemer enn trådstarter...

Ut fra hva jeg har hørt og lest om medisinske aborter, undres jeg faktisk en smule over at det faktisk er tillatt og spesielt når kvinnen overlates til seg selv. Det ville ikke ha forundret meg om det i neste århundre blir trukket frem som et skrekkens eksempel på hvor barbariske man var på 2000-tallet.

:klem: til trådstarter!

Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...