Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Alle disse "gravide-plaggene" hvor livlinjen er flyttet opp til under puppene. Med mindre man har veldig mye mage å skjule er ikke den farsongen flatterende på noen! Det er nærmest umulig å finne en kjole eller jakke med normal livlinje for tiden...En helt for jævlig stygg motetrend som jeg inderlig håper forsvinner snart. :filer:

Hjelp, jeg er kraftig rundt bak og lår, og synes det er rene himmelriket med disse tunikaene. Men mener dere jeg også blir større i dette? Trodde det var motsatt jeg... Og jeg er i typisk.gravid-alder, men vil slett ikke bli tatt for å være det... Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelp, jeg er kraftig rundt bak og lår, og synes det er rene himmelriket med disse tunikaene. Men mener dere jeg også blir større i dette? Trodde det var motsatt jeg... Og jeg er i typisk.gravid-alder, men vil slett ikke bli tatt for å være det... Anyone??

Hvis man er litt kraftig og har noe man vil skjule, syns jeg det kan være fint med tunika. Ikke for stor, men en tunika i riktig størrelse tror jeg kan være bra for kraftige figurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunika-moten er skrekkelig. Minner om mammaklær og gammeldags baby-doll.

Men aller verst er mannfolk som kommer i front-rutete,strikket vest ! Da blir jeg helt satt ut av at noen faktisk kan gå sånn. Trodde den døde ut på 70-tallet, men ser den av og til.............

Rutete( flanell) skjorter (tømmermannskjorter) er omtrent like ille !

En ting som er populært, men som mange ikke har benlengde til er disse korte vide buksene som stopper ved knærne /piratbukser. Hallo !! Har du korte ben fra før av så ser du enda kortere (og bredere !) ut med disse buksene.........Må flire av noen "firkanter" som kommer stabbende og tror de er fine.

Husk at man trenger ikke kle et plagg fordi om det er moderne eller populært, sjekk litt med kroppsfasongen din først.........

Endret av ehu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Siren_*
Hjelp, jeg er kraftig rundt bak og lår, og synes det er rene himmelriket med disse tunikaene. Men mener dere jeg også blir større i dette? Trodde det var motsatt jeg... Og jeg er i typisk.gravid-alder, men vil slett ikke bli tatt for å være det... Anyone??

Stol på deg selv og bruk klær du føler deg vel i.

Ikke les hva folk skriver her, det er jo kun jeans og v-genser som ikke er blitt nevnt som stygt :ler:

Jeg synes det er underholdende å lese slike tråder - men man må ta det som det - nemlig underholdning.

Hvis du er i tvil så spør noen du kjenner - eller aller helst få råd fra en flink butikkansatt som kan gi deg råd og vink om hva som kler deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er underholdende å lese slike tråder - men man må ta det som det - nemlig underholdning.

Enig der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp, jeg er kraftig rundt bak og lår, og synes det er rene himmelriket med disse tunikaene. Men mener dere jeg også blir større i dette? Trodde det var motsatt jeg... Og jeg er i typisk.gravid-alder, men vil slett ikke bli tatt for å være det... Anyone??

Kommer litt an på resten av fasongen. Jeg har store pupper og ser ut som et telt om jeg bruker sånne tunikaer! Men jeg synes det er pent på mange andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg bruker det meste som har blitt nevnt på tråden her, var ikke klar over at klesstilen min ble sett på som så stygg :ler:

Er det en ting jeg synes er stygt så er det joggesko. Sånne typisk joggesko som man bruker til å jogge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Stol på deg selv og bruk klær du føler deg vel i.

Ikke les hva folk skriver her, det er jo kun jeans og v-genser som ikke er blitt nevnt som stygt :ler:

Typisk husmorantrekk. Jeg ser for meg før-bildet i sånn "bli ny" reportasje. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting jeg synes er stygt så er det joggesko. Sånne typisk joggesko som man bruker til å jogge med.

Det synes jeg også er helt forferdelig til penere klær! Også typiske aerobicsko. Spesielt ille er det dersom man ser at personen faktisk har anstrengt seg, og for eksempel matcher det turkise på aerobicskoene med en t-skjorte eller jakke i samme fage... *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg nevne noe som ikke er klær?

Sånn tupert hår med "pannebånd" så huet ser ut som en sopp. WTF!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Eller enda verre, svææææææææære boblejakker, med bar mage og leggings/bukser som slutter ved anklene... Gjerne sammen med denne hårsoppen PingTing nevner :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Crocs

- Highwaist-bukser! Noe så grusomt stygt! Ser ut som man har en rompe som er en meter lang!

- Tigths som bukse (spesielt denimvarianten)

- Megastore boblejakkar ala Michellinmannen

- Haremsbukser

- For korte gensere/topper

- Pysjbukse offentlig

- Pelskåper

- Superspisse sko

- Grilldress

- Joggesko (som man jogger med) til hverdagsantrekk

- Enorme tunikaer

- Bootcutbukse som ikke er lang nok så det ser ut som høyvannsbukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Herregud dere syns jo alt som selges er stygt jo! :P

Det kommer da veldig an på personen som bruker klærne, sammensetning med andre klær/sko og situasjon for å si om klærne er stygge da.

Men om noen kjøper f.eks tights bare fordi det er "moderne" eller ei boblejakke av samme grunn og bruker det uten å tenke på kombinasjon eller om det kler vedkommende så er det jo klart det blir stygt.

Mens andre kan være kjempefine og kule i tights eller boblejakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica

gjest, legg merke til at mange forskjellige personer lister opp mange forskjellige ting... Fordi en person synes tights er stygt, og en annen synes tunika er stygt, betyr ikke det at alle synes tights OG tunika er stygt...

Selv om jeg må si at ja, jeg synes omtrent alt som selges nå er stygt. Jeg liker ikke moten som er nå i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

- haremsbukser er grufullt.

Også er det endel ting som er veldig stygt om man ikke kler det.

Bukser med kjempehøyt og liv og gravid-tunika er fint på de som har kropp som passer til det - grusomt på alle andre.

>Er vel mer jeg synes er stygt og... kommer ikke på i farta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...