Gå til innhold

Mitt liv i et nøtteskall


Inwe

Anbefalte innlegg

Jeg er lei den gamle dagboka. Livet mitt er nå et helt annet enn det det var da jeg startet den boka. Den døde i sommer, da jeg ikke skrev på en stund, og nå vil jeg begynne på nytt. Med blanke ark og tegnestifter tell!

Denne dagboka skal ikke være like anonym, men jeg ungår forsatt og nevne navn. Kanskje mest for å overholde min bestevenns anonymitet.

First thing first.

Jeg er 20 år. Bor nesten midt i Oslo sentrum sammen med kjæresten min S. Jeg studerer praktisk foto. Jobber på rimi hver lørdag. Jeg har også to helt fantastiske bestevenninner Envy og N. Og en hel hau av andre venner rundt omkring. Og sist men ikke minst, en helt fantastisk familie.

Ellers trives jeg veldig godt med min egen tilverelse, selvom det ikke skjer all verden. Jeg er gald i hverdagsmirakler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter i sofaen hjemme og hører snorking fra senga, S ligger og sover, han sa i går at jeg skulle vekke han iallefall halv tre, men jeg utsetter det litt, han er nesten skummel å vekke med tanke på at han var full i går.

Vi var ute i går. En tur på det gamle stamstedet. Det var fryktelig koselig og gøy, selvom vi ikke kom oss ut før i 2 tia, og stedet stengte om en time. Jeg liker sånne impulse planer. S ringte meg på jobben for å sjekke om han måtte kjøpe alkohyler til meg, for han hadde nemlig tatt kontakt med min beste venninne N, og de skulle hit å spille guitar hero world tour og drikke. Så da ble det vors og ut på oss i går.

Ute møtte vi mange av de gamle folka, fra i vinter da jeg og Envy var på utestedet hver helg. Ikke det at jeg snakka med så mange fler enn K, som også er bestekompisen til S. Han er forsåvidt helt herlig når han vet han ikke har sjans på deg. Ellers er han, for å bruke N's ord "Litt vel billig".

Men nå må jeg ta mot i meg, og få dette dyret opp av senga, så han ikke ødelegger hele døgnrytmen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider