Gå til innhold

Spm om underliv


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Blink

I det siste når jeg sitter på do og skjekker trusa, merker jeg at jeg har litt utflod som er viskelæraktig i konsistensen. Er dette normalt, og hvordan skal "musa"/utflod lukte egentlig?

+ at når jeg og sambo skal ha sex, så blir det så vått at jeg nesten ikke kjenner noe ting til slutt. Dette er et kjempe problem for oss. Er det noe jeg kan gjøre med det, uten at vi slipper å ha med dopapir i senga?

Normalt når jeg blir våt har konsistensen i "det våte" vert normal, men nå er det nesten som såpevann. Det er skumete!!! :o

Det er gjennomsiktig og uten noe form for sur lukt. Jeg bruker aldri såpevann når jeg vasker meg nedentil, så det kan ikke komme utenfra!

Skal ta meg en tur til lege, men vil bare høre med dere først.

Takk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok bare normal utflod, mange har det. Og særlig rundt eggløsning. Men det går an å ha litt utflod hele tiden. Vi er alle forskjellige. Vanlig og normalt er da også to forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt normalt ut!

Det kommer av og til klumper, så det skal du ikke bekymre deg for så lenge de ikke har noen umormal farge eller lukter særlig stramt.

At du blir veldig våt er vel strengt tatt et kompliment til kjæresten din... Bruk fantasien og fikk stillinger der han stimulerer deg bedre så ordner det seg helt sikkert.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis det er mer utflod enn normalt kan du ha underlivssopp.

Har du svie, kløe?

Du kan selvfølgelig prøve med litt canesten og vaginaltablett mot underlivssopp. Ligg uten truse på natta og gå i lette bomullstruser på dagtid.

Men ellers er det rett som de andre sier, at det er normalt med mye utflod noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klamydia gir av og til økning i utflodsmengden, men da hadde du vel sikkert hatt andre symptomer også...

Har du skiftet prevensjon, gått over fra kondom til p- piller etc.? Det kan føre til endringer i utflodsmengden.

Men, den gylne regel bør du kjenne til, i likhet med alle andre kvinner:

Føler du at det er noe som ikke er riktig med underliv/bryst, ikke nøl med å gå til lege. Bedre en gang for mye enn en gang for lite!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...