Gå til innhold

Isbjørns rike


Isbjørn

Anbefalte innlegg

Hmm.. har aldri vært flink til å skirve dagbok jeg, men dette synes jeg kan være en morsom og spennende måte å skrive litt dagbok på.. vi får se.. :-)

Endret av Isbjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: ja, da er det bare å prøve å få det første innleget.. :-/ Sitter her hjemme og koser meg litt med musikk, gløgg og KG, kjeder meg litt og ønsker meg nå helst en klem.. :klemmer:

De jeg bor sammen i bofelleskap med er dratt hjem noen dager før jul, så jeg har hele leiligheta for meg selv!!! Oi, det er så koselig, tid for meg selv, mulighet til å ha det koselig og fredelig..

Ellers har jeg ikke gjort så mye i dag, har skrevet fire søknader, handlet litt og vært på biblioteket..

Joda, noe skjedde i dag faktisk.. har blitt ringt opp fra en bedrift i utlandet som var interessert i meg.. men men.. kjedelig jobb med dårlig betaling synes jeg. Men, jeg skal likevel tenke litt på det.. men egentlig håper jeg at jeg finner en jobb er i byen snart. :lete:

Litt om fortida.. jeg har vært utrolig glad i ei jente i hele 2008, men i jula kjente jeg at hun verken setter pris på meg eller gidder å bruke tid på meg.. så jeg må trolig nok glemme henne igjen dessverre, og jeg er også litt utslitt på den fronten.. men, etter et helt år med mange tanker, triste momenter, håp og litt lengsel også, føles det nå mye lettere og jeg føler meg bra, er fornøyd med meg selv, med det jeg har og er og livet mitt for det meste. Det går igjen mye bedre å ta vare på meg selv..

Nå i jula har jeg vært alene hjemme for det meste, men kanske ofte på besøk også, det var veldig trivelige mennesker jeg har vært på besøk hos og vi hadde det skikkelig koselig.. har til å med fått noen (få) klemmer i jula og like før.. å få en klem er noe av det fineste synes jeg..!!! :happy: :klemmer::sjenert:

..

..

.. nei.. nå kommer jeg ikke på noe mer.. kanskje senere i kveld..

Endret av Isbjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Da går den tida jeg har hatt leiligheta for meg selv nok over snart.. vet ikke om jeg gleder meg til at de andre kommer tilbake igjen.. det har vært så koselig og fredelig, helt stille hvis jeg ønsket dette.. færre tanker hos jenta jeg har vært utrolig glad i i det hele siste året.. flere tanker for meg selv.. kunne sette fokus på meg og mine behov og ønsker.. følte på en måte bare lykke.. følte meg helt fornøyd og avslappet.. en fin tid har det vært må jeg visst si.. :):nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Har vært ute i dag.. skikkelig vinter.. noen kuldegrader og ganske mye snø.. så det har vært utrolig herlig! :)

Jeg fortalte om ei jente.. hun har skrevet en melding igjen i dag.. jeg må kanskje si at vi pleier å skrive meldinger til hverandre hver andre eller tredje dag, jeg synes at det hender oftere at jeg skriver først, men det hender også at hun gjør det.. som i dag for eksempel.. Siden jeg har inntrykk av at hun ikke setter pris på meg og heller ikke gidder å bruke tid på meg, lurer jeg noen ganger på hvorfor hun fortsatt skriver meldinger til meg .. jeg mener jeg gleder meg selvfølgelig å få meldinger fra henne og er glad for at vi har kontakt, men hvordan skal jeg tolke dette??? Hun skriver meldinger men vil ikke ha noe å gjøre med meg ellers??? Jeg synes at det er så utrolig vanskelig.. (Noen som har en ide kanskje?)

Ellers har jeg nok ikke mye å fortelle.. håper at snøen blir liggende en stund og at vi får enda noen kuldegrader til.. :) Ei ny uke starter i morgen, så jeg kommer nok til å ta kveld litt tidligere i dag.. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...