Gå til innhold

Smågodt


Involvert

Anbefalte innlegg

Enig. Det er en hel haug av produkter.

Du må fortelle meg hvordan det går med Pevonia produktene! :mrgreen:

Skulle bestille på nettet og oppdager at de selvfølgelig ikke sendes internasjonalt. Men jeg skal rapportere når jeg finner et sted som selger Pevonia her ;)

Den hettejakka var kjempekul!

Angående prevensjon så har jeg hørt mye positivt om P-ring, men ikke prøvd selv. Både en venninne som sverger til det og en lege som anbefalte det.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle bestille på nettet og oppdager at de selvfølgelig ikke sendes internasjonalt. Men jeg skal rapportere når jeg finner et sted som selger Pevonia her ;)

Den hettejakka var kjempekul!

Angående prevensjon så har jeg hørt mye positivt om P-ring, men ikke prøvd selv. Både en venninne som sverger til det og en lege som anbefalte det.

God helg! :klem:

Koselig å høre fra deg igjen, Nuni!

Hmm.. burde gå an å få bestilt de igjennom en butikk e.l kanskje?

Takk! Jeg har så lyst på den *bli gal* :hjerter:

Jeg tror p-ring er veldig bra! :) Men det er liksom litt det at nå har jeg vendt meg til å ikke ha mensen, så.. Er ikke så veldig keen på å begynne med det igjen..

Tror jeg skal prøve p-stav i første om gang (om fastlegen min kan gjøre det selvfølgelig... Kanskje jeg skal prøve p-ring hvis han ikke kan.. :idesmil::)

God helg til deg og :klem: tilbake! :mrgreen:

Endret av Involvert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Jeg hater lørdager.

En ting er at jeg har fri (jobber annenhver helg) men det er så mye bråk utendørs i helgene. Får ikke fred... Synes det er ubehagelig.. :unsure:

Nå har jeg pusset tenner :tanpuss: og sitter i senga med laptopen på fanget. Kjæresten er ikke hjemme men sa han kom til å være hjemme om en times tid, noe jeg tviler på, men vel.

Jeg var hos mamma i dag :) Hun ble kjempeglad for morsdagskortet, og jeg fikk hilst på kattene :) Har ikke katt her hvor jeg bor nå, så det er så godt å få vært litt sammen med de små pusene... Jeg er veldig avhengig av å ha dyr rundt meg, og er oppvokst med dem. Synes det er noe som mangler nå, når jeg og sambo ikke har dyr... :(

Uff, synes det er så vanskelig å hele tiden måtte forsvare det faktum at jeg ikke drikker alkohol. Jeg blir så mye lei meg på grunn av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så var dagen for at jeg skulle ta testen min hos helsesøster. Hadde 'time' klokken 09:45. Det står en lapp på døra hennes om at hun er i et møte i hele dag, og er ikke her!!

Så jeg og sambo må på apoteket å kjøpe en test selv. Irriterende..... :unsure:

Ellers så har jeg klart å forsove meg, i tillegg til at bussen er var, og den grønne fine cardiganen min har revnet. I dag er dagen hvor alt går galt. Vil bare hjem og legge meg nå. :natti:

Jeg skal jobbe i morgen ettermiddag, og Fredag ettermiddag, i tillegg til hele lørdagen.

Men etter det! Så har jeg fri! En hel uke! Det gleder jeg meg helt utrolig til.

Skal bare slappe av, og gå hjemme og pusle. Men først må jeg igjennom denne uka.... Uff. Jeg vil hjem!! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må stoppe meg før jeg går helt amok på H&M.com! :scorpis:

Blir en stor ønskeliste dette :fnise:

Er vel lov å ønske seg litt fint nå som våren og etterhvert sommeren kommer, selv om man ikke skulle tro det, med nesten en meter snø, og nesten umulig å komme seg ut døra :sjokkbla:

Vel, jeg sitter i alle fall inne, og håper at sola som tittet frem i dag smelter noe av elendigheten! Samboern min er ute å gjør ett eller annet bilrelatert, han dro rett etter jobb, så jeg har ikke fått vært sammen med han ennå... Han har mye å gjøre om dagen, så det er nesten ingen tid til å være sammen :trist:

Heldigvis er det (til helgen) bare to uker til vi flytter, så det gjelder å holde ut til da! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode gud..!

Jeg er så utrolig sliten! Har vært to dager når hvor jeg har måttet løpe til bussen :sjenert: Noen trenger å sjerpe seg litt når det kommer til baderomsrutiner på morningen! *er usannsynlig treg...*

Vel, i dag har jeg vært på spenst, har ikke medlemsskap, men det er i forbindelse med skolen. Pilates stod på timeplanen og det var kjempegøy!

I morgen er siste dagen før vinterferien, skal jobbe på ettermiddag og på lørdag, men etter det, SÅ er det ferie! Skal virkelig få sovet ut, kjenner at jeg trenger det.

I dag har jeg også fått stipend, det første jeg gjorde var å overføre penger til sambo, og betale MasterCard-gjelden min :sjenert:

Og etter det så bar det rett på H&M.com for å handle litt vår/sommerklær :mrgreen:

Nå føler jeg at jeg er ganske godt i havn med sommergarderoben min. Men det er en annen ting som jeg trenger. Og det er et nytt par jeans. Jeg er en svoren tilhenger av Cheap Monday, så det blir nok en slik denne gangen også! :jepp:

De er litt dyre (500,- kr) men de er verdt det. Synes generelt jeans er ubehagelige, men disse er noe helt annet, og jeg synes det er behagelig å gå med de, både på jobb, skole og hjemme :duskedame: så da gjør det meg ikke så mye å betale litt eksta. (for de som ikke har fått det med seg så handler jeg mest på H&M) :fnise:

Før dagboken min blir en shoppingdagbok så får jeg vel fortelle at det nå er knappe to uker til vi flytter! Sambo er så utrolig flink... :rødme: han er der borte og pusser opp i skrivende stund. Kan ikke helt beskrive hvor godt det skal bli å komme seg ut av denne leiligheten, og endelig få flyttet!

Nå skal jeg stelle meg og finne senga snart tror jeg :):tanpuss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, denne dagen har vært litt teit :(

Har ferie nå, men ingenting å gjøre.

Er så fryktelig rastløs, og føler at jeg kaster bort ferien min:(

Jeg ønsker meg en hund... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er skuffet over megselv. Jeg er så utrolig lat når det kommer til dagbokskriving!

Kan unnskylde meg med at det har vært fult kjør de siste månedene med flytting og oppussing og gud vet hva!

I dag så er planen å kjøpe et nytt laken, helst stretch fordi det er lettest å ha med å gjøre :) Også skal jeg på apoteket å hente P-staven min som skal settes inn på førstkommende fredag! *spent* Sambo skal heldigvis være med, litt fordi jeg er engstelig, og litt fordi jeg vil ha trøst etterpå :popcorn:

Jeg skal jobbe til klokken 20:00, så kommer mannen og henter meg etter jobb! Deilig! Jeg hater å ta den dumme bussen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! På fredag så er jeg sikret mot graviditet de neste 5 årene, jeg skal nemlig sette inn en P-stav! 07:55 har jeg time hos legen, hvis kontor er en times kjøring unna, oi det blir gøy merker jeg. Ser også med skrekk på den svære nåla som skal i armen min :tristbla:

Heldigvis skal helten være med, og da er det ikke fullt så skummelt egentlig :)

Ellers i dag har vært en drittdag, tror med sikkerhet at jeg kommer til å stryke i matte. Ikke fordi jeg er dum, men fordi jeg sliter veldig (Muligens dyskalkuli) og jeg får ikke nok oppfølging, så jeg må nok ta det som privitist, noe som blir enda vanskeligere... Uff. Får bare krysse fingrene for at jeg består! :sur:

Jeg har vært litt dårlig i magen i dag, så jeg har bedt helten pent om han kan fly på butikken for å kjøpe litt pottis til meg, jeg kjenner kroppen min skriker etter salt. Begynner heldigvis å komme seg litt nå da :) Er så ubehagelig å gå rundt å være uggen.

I morgen så skal vi på Dolly Dimples og spise :spise: Ei venninne har bursdag, så det er det som er anledningen :) Jeg og min er bedt, i tillegg til noen andre folk, så det tror jeg blir veldig hyggelig, og jeg gleder meg! :Nikke:

Jeg tror kanskje jeg sånn delvis har funnet ut hva jeg vil ha på meg, men jeg har så lyst til å ha på høye sko! Og det er så vanskelig når samboeren min er like høy som meg vanligvis.. ååh.. :sjenert: Har et antrekk som back-up plan da, hvis alt går 'galt' :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Cupcakes

hei :)

snublet innom jeg..hehe...

å det du sier angående alkohol kjenner jeg meg så utrolig godt igjenn i.. jeg drikker også veldig sjeldent..gjør jeg det smaker igrunn ikke så veldig mye godt av det heller..og jeg kan bruke en evighet på å få tømt et glass og da får man fort noen kommentarer fra de som da har rukket å tømme fem innen jeg er ferdig men det ene.. og her jeg bor er igrunn nesten det eneste folk gjør i helgene å drikke seg stup fulle og lage et ekstremt leven..det er litt slitsomt..

og hm.com kan være kjempe "farlig" lager ofte ønskelister der selv jeg, og nesten hver gang får jeg beskjed om at jeg har lagt til for mange artikler :sjenert:

veldig mye av det du skriver er sånne ting jeg kjenner meg igjen i, så kommer nok til å dukke opp inne hos deg igjen hvis heg får lov av deg da ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Tusen takk for koselig svar, Cupcakes! :) Bare heng deg på du! :klem:

Jeg har ikke vært her inne på en stund :) Vi har holdt på med oppussing og alt det som hører til.. Men nå ser jeg endelig slutten på det hele!

Har litt dårlig nyheter da, jeg strøk jo den :frustrert: ... matten. Gikk jo bare som det måtte gå det, uten hjelp fra noe hold, tusen takk PPT :huh:

Men, nå til torsdag skal jeg på samtale hos voksenopplæringen til torsdag, noe jeg håper kommer til å resultere i utredelse for dyskalkuli... Krysser fingrene for det. :sjenert:

Samboer'n er ikke hjemme, men satser på at han kommer hjem før det blir altfor sent. Han skal jo opp i morgen tidlig, og han er veeeeeldig trøtt når han først står opp :jepp:

Nå skal jeg lage litt kylling, selv om det er sent, også skal jeg køye :)

I morgen er det jobb fra 16:00-20:00 :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var timene på jobb over for i dag :)

Delilig å komme hjem etter jobb! men uff så kaldt det er blitt på kveldene nå! :haar: Og jeg som fryser så lett... Det er flaut å innrømme det, men tærne mine var stive da jeg kom hjem. Etter den lille turen fra busstoppet og til huset der vi bor (10 min gange) :fryser:

For å si det sånn, jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den Canada Goose jakken. Ja, kanskje det er litt Bærums berte over den, men det bryr jeg meg fint lite om. Den er VARM! :duskedame:

Kjæresten min kommer snart hjem også, det skal bli godt å se han :) Alltid stor gjensynsglede når én av oss kommer hjem, og det er så koselig!

Ellers så tenker jeg å trene litt i morgen :) Jeg er litt redd for treningsstudioer, så jeg trener stort sett hjemme :trene:

Jeg bruker wii fit, pluss at jeg har treningsball, og løpesko, om jeg skulle ville ta en tur ut :) I tillegg til det har jeg også håndvekter! :hoppe:

Skulle ønske jeg fikk gått mer ute, men det er vanskelig å bli motivert til å gå ute når man bare går alene. Jeg ønsker meg en hund, men samboer har ikke så lyst på. Og jeg vil at vi skal være 100% for å få hund begge to, ellers blir det ikke aktuelt :) Men katt blir det! :) Så vi venter på en perfekt liten pus. Enten av rasen Abyssiner, eller Siameser :catmilk:

Jeg har friår i år. Dvs jeg jobber, og leser bøker, ser filmer og tar igjen det tapte og tar lappen (litt sporadisk siden pappaen min jobber i england og han er den eneste jeg kan øvelseskjøre med)

De fleste av venninnene mine har flyttet i forbindelse med studier, så jeg har stort sett ikke så mange å være med på fritiden. Og det er litt tøft. Kjenner at jeg er litt lei meg pga dét. Er litt vanskelig å ikke ha en bestevenninne, noen å ringe når jeg har noe å fortelle, noe har skjedd o.l... Felt noen tårer over det, men men. Kjæresten min er god å ha :) Men kunne godt hatt en jentevenninne også.

Jeg får finne en eller annen hobby å begynne med, så kanskje jeg møter noen.. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så irritert over at det er så mye drittslenging/personangrep o.l på diverse forum.

Kan ikke folk bare diskutere objektivt? Jeeesus.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...