Gå til innhold

-15 kilo fra og med idag


majan

Anbefalte innlegg

ja nå er jeg igang da jenter. Jeg skal fra idag begynne og slanke meg og målet mitt er og gå ned 15 kilo. Da jeg har klart det skal vi finne ut hvilke dato vi vil gifte oss på............så nå utover trenger jeg nok mye støtte og gode råd.

Til høsten skal jeg begynne på Libra kurs for det har jeg gått på før og da raste jeg jo ned. :D . Så nå håper jeg at jeg klarer og fullføre dette, jeg har jo en veldig fin og fristende premie da er dere ikke enige?

Så mens jeg slanker meg kan jeg jo begynne og planlegge. Har nesten blitt ferdig med sangen til samboeren min.......... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ned 13 kg med Grete Roede (riktignok etter bryllupet vårt), og det var faktisk ikke sååå vanskelig.

Vil ønske deg lykke til, det er deilig når resultatene begynner å komme iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Håper likevel at giftermålet og dato er uavhengig av kiloene, regner med at kjærsten din er glad i deg uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til!!

Jeg gikk selv ned 14 kilo før bryllupet vårt(tok det over et halvt år, og jeg har klart å holde meg der... vel helt til jeg ble gravid :wink: ). Det gikk iallefall lett for meg så lenge jeg hadde en kjole jeg skulle inn i :D

Lykke til!

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du!!! Jeg gikk ned 16 kilo med Grete Roede på like mange uker, og er nå oppe (nede?) i 20! Dette gjorde jeg ikke på grunn av bryllupet, men selvfølgelig var det en ekstra motivasjonskilde da vi bestemte oss for dato.

Ønsker deg masse lykke til. Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skavis
ja nå er jeg igang da jenter. Jeg skal fra idag begynne og slanke meg og målet mitt er og gå ned 15 kilo. Da jeg har klart det skal vi finne ut hvilke dato vi vil gifte oss på............så nå utover trenger jeg nok mye støtte og gode råd.

Til høsten skal jeg begynne på Libra kurs for det har jeg gått på før og da raste jeg jo ned. :D . Så nå håper jeg at jeg klarer og fullføre dette, jeg har jo en veldig fin og fristende premie da er dere ikke enige?

Så mens jeg slanker meg kan jeg jo begynne og planlegge. Har nesten blitt ferdig med sangen til samboeren min.......... :wink:

Vi kan være motivasjon for hverandre, for jeg skal også ned 15 kg, men vil prøve å spise "normalt" bare mindre chips og snop og slikt, vil prøve å legge om kosten litt. Har ikke planer på å gå på noe kurs eller noe slikt har ikke penger til det :)

Jeg gjør det heller ikke bare for bryllupet, men for min egen del, trives ikke slik jeg er nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D Tusen takk for mange svar, selvfølgelig gjør jeg ikke dette kun for bryllupet men jeg orker ikke og være så stor som jeg er nå.

Kjedelig og kjøpe klær osv.

Så jeg må bare. Tenkte og ut og gå tur idag da, men her regner det idag så da får jeg ta det en annen dag. Jeg kan jo gjøre litt husarbeid istede. Tror det trengs også jeg.

Fikk brev i posten idag også da, har fått restskatt på 8000,- det er kjempe sure penger og ut med siden jeg skal begynne og spare til bryllup. :cry: kjedelige greier denne restskatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til dere godtemumser som skal kutte ut alt søtt og godt..

spis kromtabletter! Får ikke lyst på søtt og godt i det hele tatt. Selv sjokolade (nam nam) blir man kvalm av tanken på.....

Lykke til dere! Jeg heier på dere!

Men husk at kjærestene/forlovede er glad i dere uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvorfor kan man ikke si bent frem at man ønsker og slanke seg før man gifter seg. Er det politisk ukorrekt?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke. Man kan vel slanke seg til enhver anledning, og bruke det som en mållinje. Er ikke de fleste mest effektive under press da?

Det jeg lurte litt på, hvis dere skal ned 15-20 kg så har dere vel litt å ta av? Så dere ikke satser på plutselig å bli Kate Moss eller noe?

Jeg ønsker også å ta av noen kg, jeg satser på å kutte snop og sauser, og å øke trening og generelt aktivitetsnivå. Ikke mer komplisert enn det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har aldrig haft behov av att slanka mig men pga hy, hälsa och för att hålla vikten måste jag tänka på vad jag äter ändå.

Nu äter jag väldigt sällan godis, nästan aldrig chips och dricker kanske läsk en gång i månaden. Däremot äter jag mycket frukt och grönsaker (morötter/gulrot, paprika, gurka och blomkål). Ju mindre socker och fett snacks jag petar i mig ju mindre har mitt sug blivit. Det handlar mycket om att bryta vanor och ersätta ett sug med ett annat. Det tipset kan kanske hjälpa dig lite?

Annars är motion bästa sättet att öka förbränningen på, glöm bara inte att äta tillräckligt så du får den energi din kropp och hjärna behöver. Slankning behöver inte vara späkning. Sund mat och motion gör mycket för din hälsa - inte bara vikten.

Lycka till

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...