Gå til innhold

silikon-hvilken kirurg/klinikk


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

La inn silikon for over 4 år siden. Vurderer nå snart å få gjort inngrepet på nytt.

Siden det er så mange ny-opererte her, lurte jeg på om dere kunne si hvem som utførte operasjonen, ved hvilken klinikk og litt om inntrykket dere nå sitter igjen med.

Er så usikker på hvor jeg skal få det utført denne gangen... Vet ikke helt om jeg vil gå for samme sted en gang til....

Glad for alle innspill!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vanja

Hei! Jeg tok silikon på fornebuklinikken og den kan anbefales! men hvorfor skal du gjøre inngrepet en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

La inn kun 210g, så er ikke helt fornøyd med størrelse og form...

Ble operert da jeg bare var 19, så blitt mye mer silikon-snakk osv siden den gang...

Da jeg altså allerede har to arr, så er jeg ikke redd for en ny operasjon. Det blir bare å vurdere om det faktisk er verdt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanja

Er jeg frekk om jeg spør hvor store du har nå og hvor store du vil ha? Jeg la inn 340 ml men fikk bare 75c. Syns det er litt lite egentlig vil så gjerne ha litt større... Men vil ikke at det skal synes da vil ikke se ut som Jordan heller. Hun er FÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Ble de så veldig små da? Hvilken cup har du nå?

man må regne med å skifte de ut etter 10 - 15 år .......og jeg gruer meg allerede til det - for det var så fælt denne gangen. Så jeg kan liksom ikke forstå at du vil gjennom det på nytt før den tid.?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...Vanja...bare 75C??? Kaller du det for en liten str.? Større?

Det kan du alvorlig ikke mene? Og du sa du ikke ville se ut som Jordan?

Hmmm.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke bare med størrelsen å gjøre. Føler at større proteser vil kunne løfte de og gi et rundere inntrykk.

Er b-cup, men bruker c push-up...

Er rett og slett ikke helt fornøyd og er villig til å gjennomgå en ny operasjon, for selv en mindre forandring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

ok- så du mener de henger litt nå og at større proteser ville fyllt de mere ut? Nå var det jo ikke mye som ble lagt inn da - men kirurgen mente vel det passet til kroppen din? Har de forandret fassong i mellomtiden- eller har de vært slik hele tiden ...? Jeg bare lurer forstår du :wink: Jeg skal ta av bandasjen min i dag - og er spent på både størrelse og fassong :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen har vel DESSVERRE fått noen kg ekstra siden operasjonen- så det kan jo være derfor jeg føler at de henger litt mer. Ellers synes jeg at de har sklidd litt ut til siden. Føler meg f.eks ikke komfortabel i trekant bikini og kan aldri gå uten bh under kjoler.

Tror større proteser vil løfte de litt mer opp og frem. Og så er det jo det at mye vil ha mer...

Ellers kan jeg jo nevne at jeg aldri har hatt noen som helst problemer og brystene ble "mine egne" veldig fort. Derfor må jeg vurdere dette nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....så hvis man forandrer seg mye, tenker da på vektøkning eller omvendt så vil silikonprotesene også forandre seg en del? Det er jo interessant å vite!

Jeg har anatomiske proteser, og legen min sa at de ville holde seg mer på plass (være mer stabil) enn runde proteser.....? Han sa at i årenes løp ville de runde sige mer ned, mens de anatomiske ville holde seg mer der de ble operert inn. Kanskje noe å tenke på....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...