Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo? Kan "noen" slutte å skli rundt på gulvet med raggsokker som liksomskøyter nå? :glare: 
Jeg får ikke sovet da serru, for jeg tar rundetider hele tiden.  En hangup som ikke slipper taket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 :a034:  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:                                     :a034:  :a034: :a034:  :a034:  :a034:

  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:                                     :a034:  :a034: :a034:  :a034:  :a034:

  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:                                     :a034:  :a034: :a034:  :a034:  :a034:

 

Anonymkode: d6cb7...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                                   *snike seg inn med soveposen på slep* :sove: 

-----
Nå har jeg vært her i flere dager gitt. Å så herlig å ha det fredelig og rolig, helt alene. :rodmer: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! *åpne en ny dør inn til en ny spa og velværeavdeling, som aldri har vært her før*  rubberring.gif 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre du har en helt egen foss med passelig temperatur, kommer dusjen din til å gå fort tom i dag. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, den dusjen var det nærmeste jeg kom spa :P Ønsker meg en sånn varm foss, tror jeg. Eller et badekar som holder på varmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg ut av spa-avdelingen, og setter meg stille til rette i dette rommet :veslejenta: 

Det var forresten plenty med varmt vann igjen :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...