Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånne greier har jeg aldri smakt på noen gang. :) 

:nisseblunk:

 

 det er vel strengt tatt ikke jul enda.

 vi er jo ikke i desember en gang!

Man kan ikke la seg stoppe av slike detaljer når det kommer til prøvesmaking :opplyser:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...når vi nå bare er noen timer fra desember, syns jeg at vi kan være lempelige på restriksjonene.

Snart er vi atter i januar og DA er det lenge til jul! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg laget eksperimentelle muffins (igjen) yum-yum - og nå drikkes det sterk kaffe :kaffekopp: mens det funderes over livet ..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kafferasjonering? :sjokkert:

Nettopp, Rumle :redd:

Jeg fikk med meg feil sort kaffe hjem, og ble i beit. Så nå har jeg tydd til Chai Latté, hvit te med vaniljesmak + melk og enellerannen rensende krydder"te". OG overlevd!!

Jeg drakk uhorvelig mengder te før jeg ble kaffekjerring. Spilte i band før, og te var (og er) obligatorisk følge for stemmeøvelsene mine. Og ble grundig lei. Men jeg har jo aldri hatet te, og oppdaget at jeg nå ikke er så lei det lenger.

Pauser er fine greier! Enten det er fra det ene eller det andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sitter jeg forøvrig med en café avec. Og det før middag! Fordi middagen blir kontinentalt sen i kveld (20-tiden).

I dag har jeg laget eksperimentelle muffins (igjen) yum-yum - og nå drikkes det sterk kaffe :kaffekopp: mens det funderes over livet ..

Og hva funderer så Rumle på, mer konkret?

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, Rumle :redd:

Jeg fikk med meg feil sort kaffe hjem, og ble i beit. Så nå har jeg tydd til Chai Latté, hvit te med vaniljesmak + melk og enellerannen rensende krydder"te". OG overlevd!!

Jeg drakk uhorvelig mengder te før jeg ble kaffekjerring. Spilte i band før, og te var (og er) obligatorisk følge for stemmeøvelsene mine. Og ble grundig lei. Men jeg har jo aldri hatet te, og oppdaget at jeg nå ikke er så lei det lenger.

Pauser er fine greier! Enten det er fra det ene eller det andre.

Høres skummelt ut!

Men chai latte høres ganske ok ut da :)

 

Åhh cafe avec før middag bure jeg kanskje innføre, god ide! :laugh: Jeg spiser stort sett aldri middag før klokken 20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tent på ovnen, og fyrt opp stearinlysene (eller var det omvendt? :lol:  )

Høres skummelt ut!

Men chai latte høres ganske ok ut da :)

 

Åhh cafe avec før middag bure jeg kanskje innføre, god ide! :laugh: Jeg spiser stort sett aldri middag før klokken 20

How cosmopolitan! (Bare en unnskyldning for å bruke uttrykket, som jeg hørte i filmen Matador, men Pierce Brosnan som leiemorder. Morsommere enn den høres ut som.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tent på ovnen, og fyrt opp stearinlysene (eller var det omvendt? :lol:  )

How cosmopolitan! (Bare en unnskyldning for å bruke uttrykket, som jeg hørte i filmen Matador, men Pierce Brosnan som leiemorder. Morsommere enn den høres ut som.)

Høres koselig ut :)

 

At jeg alltid spiser så sent er nok bare pga at jeg fryktelig distre og glemmer både tid og middag :ler: 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørsmålet besvarte jeg nettopp, men da bestemte forumet seg for å gå ned litegranne, så nå svever svaret mitt rundt i kyberrommet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om jeg skal sette meg stille her og være klar med autografpenn og papir? :biggrin: 

Så jeg kan få fatt i en autograf altså, ikke gi en. lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...