Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet jo at du har god kontakt med jorden og sånn...er det trylleord og alvers hjelp du bruker? 

Eller er det sånn som muligens Madam Mim sa når hun fant på ting? "Bippeti-Bappeti-BOO!"  

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at du har god kontakt med jorden og sånn...er det trylleord og alvers hjelp du bruker? 

Eller er det sånn som muligens Madam Mim sa når hun fant på ting? "Bippeti-Bappeti-BOO!"  

 

Ja, du skulle bare visst :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, vel....da får jeg trekke meg tilbake til trehuset mitt. Jeg er faktisk trøtt. :lillesky:Natta alle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...selv om det er vakkert og alt sånn; kanskje den hodepynten heller burde ha sitter i fronten.."der du vet"?  :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver noen og pusser opp tråden? Boink, bank, plank, plonk! Og du verden så mange deilige kaker :sikle: Hadde dette vært i virkeligheten, hadde jeg trillet ut av tråden!

Bartender – har du noe styrkende? bond.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med et godt glass med varm tran, frue? :nigo: 

post-88169-0-65819900-1435844302.gifJeg tar en spiseskje tran hver dag; dessuten spiser jeg nok fisk. Ellers takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal forresten ha torsk i dag, og venter på at pannegryten skal bli ferdig :spise:

Sellerirot, gulrot, hermetisk tomat, én chili, fløte, løk og fisk. Poteter til.

Sulten :bond:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare spist to ganger i dag og er sulten jeg også. Her blir det nybakt med murmelade på. :spise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmurmelade :hjerte:

Da er taffelet hevet, og jeg bevilger meg noe søtt: Varm sjokolade med en dæsj cognac. Jeg har GLEMT å kjøpe kaffe; jeg er ikke tom for, men sparer på den. Så i dag er det te-dag. Veldig spesielt; jeg vil nesten si sært. Til meg å være. I dette hyggelige rommet hvor noen aldri hadde vært før!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...