Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hørt noe mer, så jeg begynner å miste litt troa. Hadde han ville møte meg igjen hadde han vel spurt allerede?

Ja men se hva som skjer i løpet av helga. du hører sikkert fra han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss

Han er på msn, men sier ingen ting. På en måte har jeg lyst til å hilse på han, men vet jeg ikke burde gjøre det. Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Han er på msn, men sier ingen ting. På en måte har jeg lyst til å hilse på han, men vet jeg ikke burde gjøre det. Huff...

Si hei, kanskje han ikke er ved dataen akkurat nå, eller ikke har sett at du logga på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Hva sier han da?

Han svarer på spørsmål, men ellers veldig lite. Så nå bare blokker jeg og sletter han.

Må vel innse en gang for alle at det er meningen jeg skal være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Han svarer på spørsmål, men ellers veldig lite. Så nå bare blokker jeg og sletter han.

Må vel innse en gang for alle at det er meningen jeg skal være singel.

Hvis han ikke gidder å gjøre noe for å holde det gående så er det vel bare greit. Men kjip følelse for det om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Litt slitsomt med datingfasen hva? Sukk...

Vet ikke hva jeg skal gjøre med date nr 1. Var han som foreslo at vi skulle møtes på fredag, og var veldig positiv ang. meg. Han sendte f.eks en sms etter daten vår, det sto: "jeg smiler nå jeg og gleder meg til å se deg i gjen".

På torsdag sendte jeg en mld og lurte på om han fortsatt hadde lyst å treffes. Han sa han ville det veldig gjerne. Men hørte ikke fra ham, for å sette av klokkeslett og sted. Så jeg meldte ham på fredag formiddag. "må få bekreftelse om og hvor vi skal møtes i dag. Kunne lagt andre planer hvis ikke"

Hørte først fra ham etter 3 timer, han lute på når det passet meg.. Blir jo litt vanskelig å planlegge møte etter kl 17? Men jeg hadde fortsatt lyst og sa når det passet. Tok enda en time før han svarte. Vi avtalte date, men 15 min. rett før møtet vårt fikk jeg en sms der det sto at en veldig nær familiemedlem har vært med i en bilulykke og at han skulle til sykehuset og at vi må nok utsette det. Jeg SELVFØLGELIG! Ikke tenk på det en gang, spurte om tilstanden til vedkommende og håpet at h*n klarer seg. Hørte ikke fra ham siden. Hva bør jeg gjøre?

Date nr. 2, står for tur:) Vi har avtale om å møtes i dag. Er fortsatt redd at han er litt pågående.. Altså, han skriver ofte til (sms).. spør hva jeg gjør, om jeg har det bra osv. Greit nok det, men alikevel... er litt mye?

Håper lykke til til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hvis han ikke gidder å gjøre noe for å holde det gående så er det vel bare greit. Men kjip følelse for det om..

Ja, nå har jeg i hvertfall gjort et oppgjør og kan sørge over det. Man må vel bare lære seg at det ikke nødvendigvis er meningen at man skal være lykkelig, men at livet er her og nå, og vonde opplevelser er like store opplevelser som gode opplevelser. Nå skal jeg i hvertfall ta meg en tur ut, kjøpe litt julepynt, lage mat og ha det koselig på en litt trist måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarer på spørsmål, men ellers veldig lite. Så nå bare blokker jeg og sletter han.

Må vel innse en gang for alle at det er meningen jeg skal være singel.

Skjønner veldig godt det er kjipt når han svarer kort og sånt. Sånn var daten min på onsdag også. Noen er bare ikke "flinke" til å skrive på msn. Men ja, om man er interessert så bør man vise det. Ikke spille spill! Det hater jeg i hvertfall!

Men ha troen, Prince Charming is out there somwhere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt det er kjipt når han svarer kort og sånt. Sånn var daten min på onsdag også. Noen er bare ikke "flinke" til å skrive på msn. Men ja, om man er interessert så bør man vise det. Ikke spille spill! Det hater jeg i hvertfall!

Men ha troen, Prince Charming is out there somwhere :klemmer:

Helt enig. Er man interessert, så vis det! Hvis ikke, så vær ærlig og si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Singeljenta

JoJo - hvordan gikk det i går med date nr 2?

Spennende med singelliv da jenter :)

Jeg har selv vært på en date som er litt sånn middels interessant og vi bare holder det sånn middels gående på msn nå, jeg tenker at det får bli opp til han å evt foreslå noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JoJo - hvordan gikk det i går med date nr 2?

Spennende med singelliv da jenter :)

Jeg har selv vært på en date som er litt sånn middels interessant og vi bare holder det sånn middels gående på msn nå, jeg tenker at det får bli opp til han å evt foreslå noe mer.

Hei!

Det gikk kjempebra! God kjemi! Vi var på date i 7 timer :fnise: Var hyggelig! Han var morsom og gentleman. Vi kysset :sjenert: Han reiste til hjembyen han etter midnatt og jeg dro hjem litt før ham. Han er interessert og mener at det var god kjemi, men vi får se. Man blir særere og mere kresen når med årene.. Hvert fall hos meg (26)....

Ja det er spennende med singelliv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det gikk kjempebra! God kjemi! Vi var på date i 7 timer :fnise: Var hyggelig! Han var morsom og gentleman. Vi kysset :sjenert: Han reiste til hjembyen han etter midnatt og jeg dro hjem litt før ham. Han er interessert og mener at det var god kjemi, men vi får se. Man blir særere og mere kresen når med årene.. Hvert fall hos meg (26)....

Ja det er spennende med singelliv!

Så koselig da! :jepp:

Jeg skjønner hva du mener. Med årene så blir man mer og mer kresen på alt hos en mann. Jeg er så flink til å se etter feil hos de jeg dater. Ikke særlig bra men får se hva som skjer når jeg begynner å date igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, MissBradshaw!

Hvor kresne er dere "sex og singleliv-jenter" når det gjelder gutter dere dater?

For min del, er utseende viktig! Høyde, hår, kroppsbygging, ansikt,..osv, alt skal være "riktig pent".. I tillegg skal han ikke snakke FOR mye, ikke for lite heller... Virke (være) oppegående... Alder er også viktig, ikke "for gammel" eller for ung. Og mansge andre ting!

Hva med dere? Hva aller viktigst for dere, og hva kunne dere levd med hvis mye annet stemte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, Jojo!

Tja, det er et godt spm.. Utseende er også viktig for meg. Jeg bryr meg ikke så mye om blondt eller brunt hår. Høye er ikke så viktig heller. Eller han trenger ikke å være lavere enn meg. Jeg vil heller være sammen med en eldre gutt enn en yngre gutt.

Jeg synes det er så vanskelig å svare på fordi jeg vet liksom når jeg møter en gutt om jeg liker han eller ikke. Kjemien har mye å si. Om man har noe å snakke om. Felles interesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, Jojo!

Tja, det er et godt spm.. Utseende er også viktig for meg. Jeg bryr meg ikke så mye om blondt eller brunt hår. Høye er ikke så viktig heller. Eller han trenger ikke å være lavere enn meg. Jeg vil heller være sammen med en eldre gutt enn en yngre gutt.

Jeg synes det er så vanskelig å svare på fordi jeg vet liksom når jeg møter en gutt om jeg liker han eller ikke. Kjemien har mye å si. Om man har noe å snakke om. Felles interesse!

Ja, de siste setningene dine er viktig! Og ja, når jeg sier høyde er viktigst at han er høyere enn meg, ellers er det ingen krise, ikke lenger (for før var det slik at han MÅTTE være høyere enn meg i høye hæler).

Og hårfargen er ikke såå viktig, så lenge det er hår. (Daten min hadde litt tynt hår, han også og han begynte å snakke om det en gangn vi snakket om hårfrisyre og sånt og sa at han skulle klippe seg kortere når det blir enda tynnere, var faktisk det eneste som "feilet" ham, og jeg tenker på det hele tiden)

Alder Jeg foretrekker menn som er litt eldre enn meg, men ikke for mye. Har forøvrig aldri hatt forhold med yngre. Men det er en som er forelsket i meg, jeg tenker om ham bare som en venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hårfargen er ikke såå viktig, så lenge det er hår. (Daten min hadde litt tynt hår, han også og han begynte å snakke om det en gangn vi snakket om hårfrisyre og sånt og sa at han skulle klippe seg kortere når det blir enda tynnere, var faktisk det eneste som "feilet" ham, og jeg tenker på det hele tiden)

Helt enig! Jeg liker at gutter har hår på hodet. Ikke for mye men ikke for lite heller. Høres teit ut men sant! Jeg liker å ha noe å ta i! Hvis dere skjønner?!

Man går alltid rundt og tenker på DEN ene/flere feil.. Ikke bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...