Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Nyhet:)

Var bare snakk om å date flere pr nett, men har klarte å avtale enda en ny date denne uken. :fnise: Han som bodde utenbys viste seg å være tilgjenglig den dagen det passet meg. Egentlig ser denne daten ut mer alvorlig enn den jeg skal på onsdag. For fyren har ikke kontaktet siden i går, og vi skal ut i morgen(?) Sant nok han leser til eksamen, men alikevel. Får vel være tålmodig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sarah-utlogget

SÅ kult med alle dere som skal på date! Dere må holde oss oppdatert.

Dere som har vært på date med en fra nettet før, har det hendt at vedkommende ser totalt anderledes ut in RL? Det være seg positivt eller negativt. Litt skummelt da! Selvom man seff ikke kun går etter utseende..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så det mener dere altså, at man kan date flere og ikke la de få vite om det?

Jeg er så alt for ærlig, og kanskje dum..? Jeg dater to stk og har ikke lyst til å gi slipp på noen av de, for jeg vet ikke hva jeg føler enda. Men jeg klarer ikke å holde kjeft, så den ene vet om den andre. Mens den andre ikke vet enda, fordi det er så ferskt. What to do? Kan ikke dette spillet jeg.

Gutter dater sikkert flere damer på en gang de og, så hvorfor kan ikke vi gjøre det og?!

Jeg har også datet 2 gutter på en gang. De fikk aldri vite noe om det. men det ble ikke noe forhold med noen av dem uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter dater sikkert flere damer på en gang de og, så hvorfor kan ikke vi gjøre det og?!

Jeg har også datet 2 gutter på en gang. De fikk aldri vite noe om det. men det ble ikke noe forhold med noen av dem uansett.

Det var ikke poenget mitt. Jeg mener seff ikke at det er ok at gutta kan date flere på samme tid, mens jentene ikke kan.

Poenget mitt var dette med ærlighet, og om det er lurt å holde kjeft om at man dater flere.

Jeg dater altså to...liker begge kjempegodt, så jeg må jo bare henge mer med de for å finne ut noe mer. Den ene vet som sagt om det, men ikke den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg tenkt litt over, hva hvis en av dem sa til deg at han datet ei annen jente. Hvordan hadde du reagert da? Ville du ha likt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg tenkt litt over, hva hvis en av dem sa til deg at han datet ei annen jente. Hvordan hadde du reagert da? Ville du ha likt det?

Nettopp! Som jeg skrev tidligere i tråden, så ville jeg blitt SUR. Dvs, hadde han vært åpen om det - greit nok. Men å komme etterpå å si at "jeg var på date på lørdag", mens jeg trodde han satt å savna meg, DA blir jeg sur. Såra stolthet kanskje.

Nei, jeg skal se det an..jeg er ærlig og klarer nok ikke å holde kjeft. Men som den ene jeg dater sier, "du kan jo pynte litt på sannheten". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Jeg hadde blitt sur uansett jeg hvis daten min sa rett ut at han daten andre jenter. Det jeg ville tenkt var "Ja, dette er SÅ seriøst for deg ja" Så ville jeg sannsynligvis ikke tatt noe mer kontakt med han. Synes det er bedre å skjule det jeg ass. Så kan man heller dumpe den ene når man skjønner at det begynner å utvikle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter! :)

Date nr 1, som jeg skal ut med i kveld(?) har jeg ikke hørt fra ennå, selv etter at jeg hadde sendt sms i går. Jeg hadde lagt andre planer om han ikke kunne møtes i dag, men hvordan kan jeg finne ut av det? Sende enda en sms? Er det masete? (den forrige var bare hilsen mld, å lurte også på om han var sikker på det passet ham, siden han skal ha eksamen), men som sagt ingen lyd fra hans side.

Date nr 2 har vi utvekslet ganske mange sms i går kveld, han sendte bl.a "sov godt lille venn" "Lille venn", altså?

Han spurte ganske mye, om jeg var kosete blant annet, skal innrømme at jeg ikke smilte da jeg fikk den.

Hva tenker dere om begge situasjonene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
God morgen jenter! :)

Date nr 1, som jeg skal ut med i kveld(?) har jeg ikke hørt fra ennå, selv etter at jeg hadde sendt sms i går. Jeg hadde lagt andre planer om han ikke kunne møtes i dag, men hvordan kan jeg finne ut av det? Sende enda en sms? Er det masete? (den forrige var bare hilsen mld, å lurte også på om han var sikker på det passet ham, siden han skal ha eksamen), men som sagt ingen lyd fra hans side.

Date nr 2 har vi utvekslet ganske mange sms i går kveld, han sendte bl.a "sov godt lille venn" "Lille venn", altså?

Han spurte ganske mye, om jeg var kosete blant annet, skal innrømme at jeg ikke smilte da jeg fikk den.

Hva tenker dere om begge situasjonene?

Jeg ville vært skeptisk, men de fortjener kanskje en sjanse likevel? Det med kosete er er dårlig tegn, hmm, ikke lett det der :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter! :)

Date nr 1, som jeg skal ut med i kveld(?) har jeg ikke hørt fra ennå, selv etter at jeg hadde sendt sms i går. Jeg hadde lagt andre planer om han ikke kunne møtes i dag, men hvordan kan jeg finne ut av det? Sende enda en sms? Er det masete? (den forrige var bare hilsen mld, å lurte også på om han var sikker på det passet ham, siden han skal ha eksamen), men som sagt ingen lyd fra hans side.

Date nr 2 har vi utvekslet ganske mange sms i går kveld, han sendte bl.a "sov godt lille venn" "Lille venn", altså?

Han spurte ganske mye, om jeg var kosete blant annet, skal innrømme at jeg ikke smilte da jeg fikk den.

Hva tenker dere om begge situasjonene?

Hm..

Jeg ville kanskje sendt mld til date nr 1. Bare spør om det blir noe av daten ikveld eller ikke?

Date nr 2 ville jeg kanskje latt ligge litt.. det med kosete var kanskje ikke helt det du ville at han skulle skrive?!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt det samme som dere. Ikke akkurat begeistret over nr 2 sine mld. Og litt "bekymret" for hvorfor nr 1 ikke kontakter/svarer. Føles det ender opp med fra 2 dater på en uke til null date i x tid, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt det samme som dere. Ikke akkurat begeistret over nr 2 sine mld. Og litt "bekymret" for hvorfor nr 1 ikke kontakter/svarer. Føles det ender opp med fra 2 dater på en uke til null date i x tid, hehe.

Dagen er ikke omme enda. Mye kan fortsatt skje! *krysser fingerne for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WildRider
God morgen jenter! :)

Date nr 1, som jeg skal ut med i kveld(?) har jeg ikke hørt fra ennå, selv etter at jeg hadde sendt sms i går. Jeg hadde lagt andre planer om han ikke kunne møtes i dag, men hvordan kan jeg finne ut av det? Sende enda en sms? Er det masete? (den forrige var bare hilsen mld, å lurte også på om han var sikker på det passet ham, siden han skal ha eksamen), men som sagt ingen lyd fra hans side.

Date nr 2 har vi utvekslet ganske mange sms i går kveld, han sendte bl.a "sov godt lille venn" "Lille venn", altså?

Han spurte ganske mye, om jeg var kosete blant annet, skal innrømme at jeg ikke smilte da jeg fikk den.

Hva tenker dere om begge situasjonene?

Hm, jeg tenker at date nr 1 kanskje er veldig opptatt akkurat nå, siden han skal ha eksamen og sikkert stresser litt både før og etter? Og dagen er jo enda ung, så han må jo la høre fra seg før eller senere.

Date nr 2 spør om du er kosete? Hm, for meg høres det ut som ett spm som "jeg er veeeeeldig glad i kos, og sex, og sann.. er du...?" opplegg.. Kanskje best å ligge litt lavt der i tilfelle du ikke er interessert i slikt opplegg så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg tenker at date nr 1 kanskje er veldig opptatt akkurat nå, siden han skal ha eksamen og sikkert stresser litt både før og etter? Og dagen er jo enda ung, så han må jo la høre fra seg før eller senere.

Date nr 2 spør om du er kosete? Hm, for meg høres det ut som ett spm som "jeg er veeeeeldig glad i kos, og sex, og sann.. er du...?" opplegg.. Kanskje best å ligge litt lavt der i tilfelle du ikke er interessert i slikt opplegg så tidlig?

Ja, han er nok det.:) Og han må la høre fra seg, ja.

Ang. date nr. 2, jeg svarte med det med kosete at det hadde ikke gjort noe annerledes om jeg sa eller ikke, sånne ting bør en oppleve enn å snakke om. Han sa det ikke var sex han referte til, men alikevel sa jeg.

Takk takk, jenter!

Endret av Jojo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var som vi trodde:) Han var opptatt med å lese hele i går og i dag, sånn at han kunne rekke å treffe meg:) Han sendte sms i stad. Så det lønner seg å være tålmodig. I'm going out on a date:) Wish med good luck, ladies :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Var som vi trodde:) Han var opptatt med å lese hele i går og i dag, sånn at han kunne rekke å treffe meg:) Han sendte sms i stad. Så det lønner seg å være tålmodig. I'm going out on a date:) Wish med good luck, ladies :)

Weee! Wish u the best of luck, best there is :)

Så håper jeg på litt oppdateringer om det når du er ferdig med den :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...