Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss

Jeg syntes vi skrev om nettflørtingen vår og datene i så mange ulike tråder nå, så tenkte vi kunne bruke den tråden til å fortelle litt fra datinglivet vårt. Det er jo mer drama her enn i "Sex and the City" ;)

Jeg kan jo fortelle at jeg skal på date med min nettflørt på torsdag :rødme:

Liker den perioden før vi møtes ganske godt, er så koselig å få meldinger og sånt, men samtidig ligger det ikke så mye følelser i det at jeg blir helt fra meg når jeg ikke hører noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Her går det mest i singelliv, men håper på å møte noen kjekke kompiser hjemme i juleferien.

Ja, det kan funke det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg oppe her:) Så spennende Stjernedryss!!

Skal på date med nettflørt/venn på onsdag selv:) Grugleder meg:) Må vel nevne at jeg har noe (som kan utvikle) på gang med en annen også, men et evt møte kan være litt vanskeligere enn med den jeg skal ut med i morgen. Prøver å ikke være så forventningsfull i begge tilfellene.

Lykke til, til oss alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hiver meg oppe her:) Så spennende Stjernedryss!!

Skal på date med nettflørt/venn på onsdag selv:) Grugleder meg:) Må vel nevne at jeg har noe (som kan utvikle) på gang med en annen også, men et evt møte kan være litt vanskeligere enn med den jeg skal ut med i morgen. Prøver å ikke være så forventningsfull i begge tilfellene.

Lykke til, til oss alle:)

Spennende :) Lurt å holde på med to samtidig egentlig, det gjør det jo litt mer utilgjengelig og mystisk, men viktig at de ikke vet om hverandre da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WildRider
Spennende :) Lurt å holde på med to samtidig egentlig, det gjør det jo litt mer utilgjengelig og mystisk, men viktig at de ikke vet om hverandre da ;)

Husker jeg holdt på med 2 stykker som bodde på hver sin side av landet, er noen år siden og jeg møtte begge to gjennom blink.no. De hadde ikke anelse om hverandre, og det gikk glatt i ca 1,5 mnd. Må pressisere at jeg ikke var sammen med noen av dem. Plutselig en dag blir de venner, da viser det seg at de har skikkelig felles interesse for musikk, og etterhvert dame også! De ble så sure at begge to "dumpa" meg der og da, tipper jeg fortjente det, men den gangen følte jeg meg ikke spesielt stolt over å få det kasta utover internett. Ung og dum :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Husker jeg holdt på med 2 stykker som bodde på hver sin side av landet, er noen år siden og jeg møtte begge to gjennom blink.no. De hadde ikke anelse om hverandre, og det gikk glatt i ca 1,5 mnd. Må pressisere at jeg ikke var sammen med noen av dem. Plutselig en dag blir de venner, da viser det seg at de har skikkelig felles interesse for musikk, og etterhvert dame også! De ble så sure at begge to "dumpa" meg der og da, tipper jeg fortjente det, men den gangen følte jeg meg ikke spesielt stolt over å få det kasta utover internett. Ung og dum :ler:

Virker som du hadde maks uflaks da WildRider, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Virker som du hadde maks uflaks da WildRider, hehehe.

Ja, noe så utrolig også, den så jeg ikke komme for alt i verden for å si det mildt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Lurt å holde på med to samtidig egentlig, det gjør det jo litt mer utilgjengelig og mystisk, men viktig at de ikke vet om hverandre da ;)

Nettopp! Det ser ut som oppmuntring fra KG har hjulpet meg med det å tørre å holde på med to, hehe. Men verden er lite (se WildRider:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Neste uke kommer min nettvenn på besøk til meg for første gang. Har sommerfugler i magen, og gleder meg veldig :) Håper han blir en skikkelig førjulsgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Neste uke kommer min nettvenn på besøk til meg for første gang. Har sommerfugler i magen, og gleder meg veldig :) Håper han blir en skikkelig førjulsgave :)

På besøk? Har dere møttes før eller? Ska han bli lenge? Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så det mener dere altså, at man kan date flere og ikke la de få vite om det?

Jeg er så alt for ærlig, og kanskje dum..? Jeg dater to stk og har ikke lyst til å gi slipp på noen av de, for jeg vet ikke hva jeg føler enda. Men jeg klarer ikke å holde kjeft, så den ene vet om den andre. Mens den andre ikke vet enda, fordi det er så ferskt. What to do? Kan ikke dette spillet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WildRider
Neste uke kommer min nettvenn på besøk til meg for første gang. Har sommerfugler i magen, og gleder meg veldig :) Håper han blir en skikkelig førjulsgave :)

Ja dette blir spennende! Må fortelle oss om det etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ok, så det mener dere altså, at man kan date flere og ikke la de få vite om det?

Jeg er så alt for ærlig, og kanskje dum..? Jeg dater to stk og har ikke lyst til å gi slipp på noen av de, for jeg vet ikke hva jeg føler enda. Men jeg klarer ikke å holde kjeft, så den ene vet om den andre. Mens den andre ikke vet enda, fordi det er så ferskt. What to do? Kan ikke dette spillet jeg.

Man kan det i begynnelsen, men lurt å droppe den ene dersom det begynner å bli seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke kommer min nettvenn på besøk til meg for første gang. Har sommerfugler i magen, og gleder meg veldig :) Håper han blir en skikkelig førjulsgave :)

Endelig Purple Haze! Husker du hadde snakket om en fyr i sommer. Er det den samme? Glad for dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, så det mener dere altså, at man kan date flere og ikke la de få vite om det?

Jeg er så alt for ærlig, og kanskje dum..? Jeg dater to stk og har ikke lyst til å gi slipp på noen av de, for jeg vet ikke hva jeg føler enda. Men jeg klarer ikke å holde kjeft, så den ene vet om den andre. Mens den andre ikke vet enda, fordi det er så ferskt. What to do? Kan ikke dette spillet jeg.

Ærlighet er viktig, men du kan fint fortie noe, dersom du er redd det ødelegger noe. Som Stjernedryss sier, kan du droppe en av de når du ser du har kjemi men den ene, f. eks?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet er viktig, men du kan fint fortie noe, dersom du er redd det ødelegger noe. Som Stjernedryss sier, kan du droppe en av de når du ser du har kjemi men den ene, f. eks?

Lykke til!

Skønner. MEN, jeg blir PISSED når jeg hører at fyren har vært på date bak min rygg, så mine valg baserer seg nok på dette. Kanskje jeg er sær..? Hva synes dere om at gutten dater flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Æsj, her går det mest i singelliv, som fragment skriver :gjeiper: Kjeedeliig....

Lykke til på daten da, Stjernedryss! :)

Takk :)

Jeg ville også blitt fornærmet dersom daten min daten fler bak min rygg, men jeg ville vel egentlig blitt like fornærmet om han sa det rett ut. Nå dater ikke jeg flere gutter samtidig, men hadde det falt seg inn så ser jeg jo poenget, da de fleste datene uansett ikke utvikler seg til forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...