Gå til innhold

Da var det lørdag...


MissStiles

Anbefalte innlegg

så gøy! Skal ærlig innrømme at jeg aldri hadde turt å møtt noen jeg møtte på nettet i virkeliheten... Burde nok prøvd da, siden jeg har vært singel i 100000 år :sukk:

Jeg har også møtt folk fra nettet men alltid ute et sted.. på en cafè, kino, eller ute på byen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest WildRider
Det kan være skummelt å møte noe fra nettet i virkeligheten ja, men nå skal jeg møte han på byen i trygge omgivelser da, så da blir det jo ikke så veldig skummelt. Man kan jo bare stikke av hvis det skjærer seg helt også, men ikke noe gøy hvis han gjør det da... :)

Ja, det er smart å gjøre det trygt for seg selv. Skjønner ikke helt at det fortsatt er litt sann .... eh, hva skal jeg si.. grunn til å se ned på noen som dater via nettet, kanskje?? Kommer ikke på noe bedre i farta. Anyway, som sagt, føler det er så mange som ser litt ned på meg dersom jeg sier at jeg har truffet/skal treffe noen fra nettet. Er vel ikke verre enn å bli kjent via noen andre/noe annet, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm skeptisk...

Har ikke profil ute på nettet heller jeg da :P tror på en måte jeg hadde vært litt "tøffere" på nette enn i virkeligheten. Tviler på at jeg hadde greid å være meg selv.

Liker best å sitte og vente på at en fyr skal komme å ta meg med storm, jeg :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Jeg har faktisk ikke profil med bilde eller info noe sted jeg heller, men jeg chatter en del på forum rundt om, er der jeg finner dem :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er smart å gjøre det trygt for seg selv. Skjønner ikke helt at det fortsatt er litt sann .... eh, hva skal jeg si.. grunn til å se ned på noen som dater via nettet, kanskje?? Kommer ikke på noe bedre i farta. Anyway, som sagt, føler det er så mange som ser litt ned på meg dersom jeg sier at jeg har truffet/skal treffe noen fra nettet. Er vel ikke verre enn å bli kjent via noen andre/noe annet, liksom.

Nei, det synes jeg ikke. Jeg hadde det sånn i begynnelsen når jeg la ut en profil på nettet. At jeg ikke fortalte hvor jeg hadde møtt fyren jeg datet, fordi det virker uvanlig å treffe noen på den måten. Men det synes jeg ikke. Jeg synes nesten det er lettere å møte noen via nettet enn ute et sted. Så nå bryr jeg meg ikke lengre om hva folk sier. Det er mer vanlig nå enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WildRider
Litt av det som skremmer meg fra å lete etter menn på nettet, er denne tanken: "Tenk om noen jeg kjenner ser profilen min" :ler:

Da har de kanskje mest sannsynlig profil der selv, siden mange steder må du være registrert for å se :ler:

Glemte å legge til at skjønner egentlig hva du mener, husker jeg regga meg kjapt og gale på match.com/no bare for å se litt rundt da de hadde sann gratis periode, fikk inn halve kompisflokken under kategorien "menn i ditt nærområde" rett i mailkassa så, ja :ler:

Endret av WildRider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

De jeg har møtt har jeg møtt på nettby, der trenger man ikke å være på sjekker´n for å ha profil. Profilen min består av et par bilder, men ikke noe særlig tekst. Føler at det blir mer og mer vanlig å date noen fra nettet, så det er vel ikke sånn at man blir sett ned på lenger. Dessuten gjør jeg jo alt annet på nette, så hvorfor ikke møte gutter?

Nå er det jo ikke sånn at jeg har noe i mot å møte gutter på byen eller andre steder heller, men i så fall blir det så sjelen man møter noen, med internett kan man ta kontakt når som helst hele uka. Det er det som er så bra med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Når du nevner nettby, så kom jeg på noe, er fortsatt gamle blink.no oppe og går? Husker jeg hadde det før, og møtte også ett par stykker via den, er nettby er vel noe ala det samme etter som jeg har forstått? Der det er grupper man kan diskutere i, finne venner, date eller bare henge der. Ikke noe spesiell dating side liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke sånn at jeg har noe i mot å møte gutter på byen eller andre steder heller, men i så fall blir det så sjelen man møter noen, med internett kan man ta kontakt når som helst hele uka. Det er det som er så bra med det :)

Helt enig i at jeg har heller ikke noe imot å møte noen på byen men det skjer så sjelden også vet man ikke alltid hva de er ute etter.

Husker jeg møtte en på byen i fjor. Det var hyggelig men jeg var skeptisk. Fordi det var så lenge siden jeg hadde møtt en hyggelig fyr på byen. Men de dukker vel opp når man minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg helt forgapt i mgp jr, på tv her :ler:

Glemte å se hva som skjedde her på KG. Men det var hvis ikker stort jeg gikk glipp av da...

Håper Norge vinner :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk nettopp mottatt en mld med tlf.nr. over nettet.... en som vil møte meg i morgen... :O har sett bilder av han og sånt. Profilen hans er veldig ok.

Jeg var litt !"tøff i trynet" til ham og spurte først om han ville møte meg.... Nå er jeg nervøs som bare juling!

Redd meg! Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...