Gå til innhold

Morsomme ting mannen sa/gjorde under fødselen


ChrissyX

Anbefalte innlegg

En kompis av samboeren min hadde fått prøve litt lystgass, og når legen begynte med syingen så klarte han å slenge fra seg denne komentaren: "du må bare sy et ekstra sting!"

:skratte:

Tror nok jeg hadde blitt litt fornærma da, hvis det var meg selv det var snakk om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_meg_*
En kompis av samboeren min hadde fått prøve litt lystgass, og når legen begynte med syingen så klarte han å slenge fra seg denne komentaren: "du må bare sy et ekstra sting!"

Ehh... Altså, nå varer lystgassrusen VELDIG kort.Sånn rundt et minutt eller noe. Tok ikke tida, men husker den gikk fort over. Så lurer på hvordan han kan skylde på den rusen. Satt han med maska i trynet når hun blei sydd?? Og for en tåpelig kommentar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner syns kona led veldig under fødselen, og spurte pent om hun ikke ville ha et drops..... :fnise:

hehe kjenner meg veldig igjen!

- skal jeg hente litt vann til deg?

- trenger du ett teppe

- osv

hehe.

virker som vi bare går gjennom småtteri i deres øyne der of da hehe. vittig i ettertid selv om man er ganske frustrert og irritert akkurat der og da :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok helst de er såpass fortvilet over å ikke kunne være ridderen i skinnende rustning, at de ikke helt vet hva de skal gjøre, eller hvordan de skal te seg. :ler:

Min søster hadde en "festlig" opplevelse under sin første fødsel. Det var riktignok ikke barnefaren som kom med denne kommentaren, men en mannlig lege.

Hun lå nemlig på sykehuset og skulle føde. Da hun var midt i en av de verste riene, stikker denne legen hodet inn døra og spør så yndig: "Gjør det vondt?"

Gjett om han fikk farten på seg nå han fikk svar på tiltale! :ler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hun var midt i en av de verste riene, stikker denne legen hodet inn døra og spør så yndig: "Gjør det vondt?"

:ler: Fantastisk spørsmål av en lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet mitt gikk hjemme kl. 3 om natta, på soverommet og badet. Barnefaren skulle absolutt tørke opp OG vaske gulvene før vi dro..... Det slapp han!!!

Så fant han ut av vi måtte ringe foreldrene våre, (dette var før mobilene var allemannseie), før vi dro hjemmeifra.... Hans foreldre våknet IKKE så han ringte 3 ganger til han fikk opptatt, da var jeg halvveis nede i bilen...

I bilen etter å ha kjørt 2-3 minutter, husket han at bagen som hadde stått ved døra i 2-3 uker (jeg gikk på overtid), ikke hadde blitt med....

Hjem igjen, hente bagen, OG prøve svigers på tlf igjen.....

Da var det rett før jeg satte meg bak rattet selv, og reiste fra han...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde styrtfødsel, så det hastet til sykehuset og frustrasjonen var stor da min kjære klarte å kjøre feil retning allerede ut fra utkjørselen vår (ja, han visste veien fordi vi hadde vært der før). Det ble en del omkjøringer og feilkjøringen på veien også, heldigvis bor vi bare noen km fra sykehuset. Ellers gikk alt fort og vi måtte feilparkere, så han ville gjerne ut og flytte bilen under fødselen, men jordmoren satte foten ned og sa at han måtte bli på fødestuen. Men bortsett fra en sur kommentar om det ikke holdt med lystgass, så var han kjempeflink :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Dette er ikke min egen historie, og heller ikke fra barnefar, men den er litt morsom likevel. Da min mor skulle få min søster måtte hun klippes under fødselen. Legen tar saksa i hånda, snur seg mot sykepleier og sier; "denne må vi kaste etterpå, den begynner å bli så sløv".

Hehe, den saksa blei kastet FØR klippingen for å si det sånn..

:ler:

Endret av flickan
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... morsom tråd dette! Jeg gleder (eller gruer meg) til å se hvordan den avbalanserte mannen min reagerer på en fødsel!

Han blir lett rørt så jeg ser for meg at han enten sitter og gråter av glede eller besvimer, hehe. Eller han blir frustrert over å ikke kunne hjelpe til når jeg har det vondt. Det er vel når de blir frustrerte at disse morsomme kommentarene kommer tipper jeg!

Noen flere som har artige historier eller? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...