Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Pepsi max er namm :hjerte:

I dag har jeg vært lat igjen. Liggi i senga leenge og sett på film.

Nå har jeg vaska hele leiligheten, stue, bad, kjøkken og soverom så nå kan jeg ha god samvittighet for at jeg lå så lenge i dag.

Middag på gang nå, lasagnen som jeg liksom skulle lage på fredag. Og så er det fotballkamp!! Ålesund - Lillestrøm! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lå også lenge i dag..slepte meg ut av senga og oppi badekaret. Lagde meg en kulinarisk matopplevelse bestående av havregrøt.... hurra for lettvint mat:)

I dag var planen å legge sammen en haug med klær og event pakke kofferten. Aner ikke når jeg skal reise men regner med det blir i løpet av de nærmeste dagene. Det er ikke jeg som bestiller billettene og det i seg selv er litt spennende. Har bare fått beskjed om å ha passet i umidelbar rekkevidde.

Denne helgen var min siste alenehelg på veldig lenge. Tror ikke jeg skal være alene før i februar , og det er virkelig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

I dag har jeg ligget på sofaen hele dagen. Har laget meg både frokost og middag, men ellers ikke gjort noe fornuftig. Kunne ha gått en tur eller vasket og ryddet litt, men det blir liksom ikke gjort. Skal prøve å gå meg en liten tur ute da, så jeg får klarnet opp hodet litt. Skulle gjerne hatt litt besøk her, men det er så vanskelig å få tak i folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingvinger rett fra posen var jo rene gourmetmaten i forhold til havregrøten da jørnsi ;)

Nå står lasagnen min i ovnen, og får snart ei venninne på besøk. :)

Jeg får maaange helger alene fremover. Jeg og :hjerte: antar vi flytter sammen rundt august neste år.. Lenge til, og vi har fortsatt ikke bestemt om jeg skal bli sunnmøring eller om han skal bli østlending.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingvinger rett fra posen var jo rene gourmetmaten i forhold til havregrøten da jørnsi ;)

Nå står lasagnen min i ovnen, og får snart ei venninne på besøk. :)

Jeg får maaange helger alene fremover. Jeg og :hjerte: antar vi flytter sammen rundt august neste år.. Lenge til, og vi har fortsatt ikke bestemt om jeg skal bli sunnmøring eller om han skal bli østlending.. :sukk:

Holder nok en knapp på kyllingvingene ja, men havregrøten sitter forhåpentligvis lenger i kroppen:-)

Vi flyttet fra Tromsø og ned til vestlandet i juni. Har ikke angret men tar meg selv i å savne en del venner fra nord.

Har stort nettverk her men savner de jeg ikke har i nærheten. Når minsin kommer hjem så tar vi forhåpentligvis en svipptur opp. Problemet er at han er veldig lenge borte på jobb, og når han først er hjemme så skal alle ha en bit av han. Folk forventer han skal komme innom, og det kan bli hektisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

:vinke:

Jeg er også mye alene. Har en samboer som jobber i nordsjøen, så da blir det litt alenetid. Vi flyttet fra nordnorge til vestlandet i fjor sommer, og jeg merker godt at jeg savner nettverket mitt i nord. Har blitt kjent med mange folk her, men det blir liksom ikke det samme som med de "gamle" vennene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg er også mye alene. Har en samboer som jobber i nordsjøen, så da blir det litt alenetid. Vi flyttet fra nordnorge til vestlandet i fjor sommer, og jeg merker godt at jeg savner nettverket mitt i nord. Har blitt kjent med mange folk her, men det blir liksom ikke det samme som med de "gamle" vennene..

Hva gjør du for å få dagene til å gå når du er alene?

Hvor i nord bodde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Ikke meninger å ødelegge den gode stemningene her, men hvorfor er dere kjærestefolk så hyppig her inne på singelforumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Ikke meninger å ødelegge den gode stemningene her, men hvorfor er dere kjærestefolk så hyppig her inne på singelforumet?

Jeg så denne tråden under "nye innlegg", men kan godt la vær og skrive her altså, hvis det er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Hva gjør du for å få dagene til å gå når du er alene?

Hvor i nord bodde du?

Jeg studerer, har to jobber, trener og andre vanlige ting som shopping, kaféturer, filmkveld osv med venner :)

Jeg kommer fra en ganske liten by, så har ikke lyst å skrive her hvor jeg kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kan bare prate for meg selv, men jeg er alene og kjeeeder meg sånn.

Har trålet de fleste emner og endte opp her inne blant "likesinnede" som er alene og hadde noe annet å diskutere enn graviditet/bryllup/overvekt og sprm som "har han vært utro??"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Det er jo ikke det at det er noe problem at dere er her, men er jo ikke alltid man er i humør til å høre om hvor mye folk gleder seg til å se kjæresten sin igjen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det at det er noe problem at dere er her, men er jo ikke alltid man er i humør til å høre om hvor mye folk gleder seg til å se kjæresten sin igjen osv...

Den er grei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. det var jo en effektiv diskusjons-killer

Personlig spiller det ingen rolle om man har kjæreste eller ikke når topic var alene hjemme..

Men det var jo din tråd, Stjernedryss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hmm.. det var jo en effektiv diskusjons-killer

Personlig spiller det ingen rolle om man har kjæreste eller ikke når topic var alene hjemme..

Men det var jo din tråd, Stjernedryss...

Neida, det spiller ingen rolle om man har kjæreste eller ikke, men tråden lå jo tross alt på singelforumet, noe som absolutt ikke var tilfedig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, det spiller ingen rolle om man har kjæreste eller ikke, men tråden lå jo tross alt på singelforumet, noe som absolutt ikke var tilfedig.

Det skjønner jeg, men jeg beveger meg da av og til inn på "Samliv og relasjoner" ellerhvadetnåheter, selv om jeg per def. som single ikke har noe der å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det skjønner jeg, men jeg beveger meg da av og til inn på "Samliv og relasjoner" ellerhvadetnåheter, selv om jeg per def. som single ikke har noe der å gjøre :)

Jaja, det er sjelden jeg beveger meg inn på det forumet der, men nok om det. Jeg lagde vel egentlig denne tråden som et lite hjertesukk fra singeltilværelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...