Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

:ler: det høres nesten for godt ut til å være sant. Er veldig spent å høre fra deg når kjolen kommer og om du er fornøyd med den.

Må vel ta meg en tur inn på ebay å titte. Har funnet drømmekjolen, i norge ligger den på rundt 10 000 og kan tenke meg at det er mye rimeligere i utlandet.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Stille her inne for tiden, lite folk som planlegger?

Er det flere som skal gifte seg i 2010 som jeg ennå ikke har ført opp på listen? Send gjerne en melding slik at jeg får lagt dere til.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille her inne for tiden, lite folk som planlegger?

Er det flere som skal gifte seg i 2010 som jeg ennå ikke har ført opp på listen? Send gjerne en melding slik at jeg får lagt dere til.

:klemmer:

de fleste store ting er i boks; kjole, lokale og fortograf og forlover, får ikke bestille kirke ennå, så blir ikke å gjøre noen flere forberedelser før kirken er bestilt og vi vet kl slett for vielsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:D Jeg er også en 2010-brud, vi har vel sånn ca bestemt dato- 20.02.2010, men dette kan jo forandre seg, er fremdeles en stund igjen. Men på den andre siden- ikke så veldig lenge allikevel, et drøyt år bare. Har bestemt kirke, og kikket på endel lokaler. Det blir ikke bestemt noe mer ang. lokale før etter jul, fordi det er litt avhengig av om foreldrene våre ønsker å gi oss litt støtte eller ikke. Har et fantastisk lokale som jeg liker veldig godt, men det er litt lite. Perfekt for et lite bryllup, men dersom foreldrene våre ønsker å slå litt på stortromma øker vi nok antallet gjester noe, og da må vi bytte lokale. Uansett skal vi ha et lite, intimt og varmt vinterbryllup, med enkel og romantisk pynt, enkel og romantisk kjole og verdens beste mann:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Joho! Da har jeg å kjære bestemt dato! Det stor dagen blir den 7. august 2010! :rødme: Vi har vært forlovet siden i sommer og har sagt til alle at det blir bryllup i 2010, men datoen fant vi først i går! :strix:

Vi har absolutt ingenting i box. Det eneste vi har bestsemt oss for er:

- Det blir ikke kirkebryllup. Jeg har lyst men min kjære blånekter. Så da må vi finne en plass å ha vielsen, helst utendørs.

- Vi skal begge ha hvite kjoler.

- Det blir ikke 3retter eller buffet. Det blir lett servering i form av stående buffet.

- Vi skal ha fotograf som følger oss dagen lang.

- Vi skal lage invitasjonene selv.

- Ikke funnet lokale. Jeg er så kresen at vi ikke kommer til å finne lokale sikkert...

Ellers så har jeg skikkelig mye i bryllupsboka mi som ligger på soverommet, så alt er plangagt ganske nøye, men ingentig er gjennomført! :ler:

Edit: Vi er begge jenter. Slik at dere ikke tror jeg skal gifte meg med en mann i hvit brydekjole. :ler:

Endret av Lille Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Bie
Nydelig dato:)!

Jeg vet! Vi satser på at det enda er sommervær, slik at vi slipper å bli overasket av torden og regn! (noe som ikke er så skjeldent på slutten av sommeren her vi bor!) :regn:

Min kjære spurte tidligere i dag om vi heller kunne gifte oss nå til sommeren, men siden man trenger penger til slikt, så må vi nok vente til 2010! Dessuten så liker jeg å ha ting i orden laaaang tid i forveien, slik at jeg slipper å stresse :fnise: Derfor er bryllupet fortsatt lagt til 2010! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: det høres nesten for godt ut til å være sant. Er veldig spent å høre fra deg når kjolen kommer og om du er fornøyd med den.

Må vel ta meg en tur inn på ebay å titte. Har funnet drømmekjolen, i norge ligger den på rundt 10 000 og kan tenke meg at det er mye rimeligere i utlandet.. hihi

Trallalala, kjolen min er på plass! :) Den var helskjønn, og akkurat som forventet. Så nå sitter jeg her med drømmekjolen ti under 1000-, lappen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle at det kriblet sinnsykt i magen da jeg sto foran speilet hjemme med kjolen på!!! <3 kunne gifta meg i morgen, hehe..

Gudbedre sier jeg bare til dere der ute som har planlegt dato enda lengre frem i tid enn vi! Jeg kjenner jeg lett kan bli utolmodig.

Ellers har vi dette på plass:

-kjole

-lokalet

-kirken

-bestemt dekorasjoner, bordkort/invitasjoner/sanghefte

-deler av gjestelisten

Hvor ligger dere an i løypa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweeT July

Heihei!! Jeg skal stå brud 21.08.2010 og gleder meg veldig mye!! :) Vi har vært forlovet siden 13 August 2007, og fant ut nå for et par mnd siden at vi vil gifte oss sommeren 2010 :)

Vi har enda ikke bestilt noe av kirke eller lokal, men vet hvilke kirke og hva lokale vi vil ha :)

Jeg vet hvem jeg skal spørre om å være forlovere (da jeg skal ha 2 stk). Skal spørre min eldste søster og en god venninne av meg! Jeg er veldig glad i de begge to, og siden jeg ikke visste hvem av de jeg skulle ta, så ønsker jeg å ha dem begge.

Brudekjolen har jeg sånn halvveis sett på. Jeg har funnet en jeg liker veldig godt, men bare sett den på bilde, så jeg tar ikke noe stor avgjørelse på den enda :)

Jeg har rekna md at vi blir rundt om 60-70 personer, da er det invitert familie og venner.

Vi har funne sangen vi skal ha til den første dansen vår da :yvonne: dette var den første sangen vi danset til ilag, og det var hjemme i stua hans, få dager etter vi var blitt sammen. Han hadde tent masse stearinlys og stemningen var så romantisk, og da han spurte meg om jeg ville danse så gjorde det hele kvelden. Det var bare såå romantisk :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Brudesnuppa

Vi skal gifte oss i mai 2010 :yvonne:

Blir nok den 29. eller 22. Må bare sjekke med lokalet, men er jo ute i god tid, så håper egentlig å få 22.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!! Godt å se en tråd om folk som planlegger bryllup i 2010. Vi ska trolig gifte oss oktober 2010.. Det er ikke 100% satt ennå siden vi ikke vet helt om han skal begynne på skole eller ikke(omskolering).. Men hvis ikke det skjer står jeg brud i 2010!! :strix:

Vi forlovet oss 31.12.07 :rødme:

Det vi har planlagt/snakket høyt om er at vi ikke skal ha bryllup i kirke. Han er humanetiker og ønsker ikke gifte seg i Guds hus.. Og det er helt forståelig. Og jeg er jo da åpen for det meste :jepp:

Ellers har vi snakket om utebryllup, men oktober og sørlandet passer kanskje ikke helt sammen :fnise:

Vi har satset på en ca 50 gjester.

Jeg gleder meg masse selvom ingenting er planlagt, ingen dato satt annet enn mnd osv.. Ser SÅ frem til å begynne å planlegge.

Jeg har jo alt sett på kjole, og kanskje jeg har funnet en fra Agape. En 2007 modell kjole. Me A snitt.. Vanvittig fin! :enig:

Vi får se hva som skjer fremmover.. Håper å begynne planleggingen snart!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul og godt nyttår alle sammen:) Nå har vi kommet et lite hakk lenger i planleggingen. Dato er helt bestemt, kirke er sånn omtrentlig booket (vi har overlatt ansvaret til moren til min forlovede, hun er i kirkerådet i kirken vi skal ha. Lokaler har vi begynt å se på, innehenter tilbud og vurderer frem og tilbake. Vi har bestemt oss for å prøve å finne et lokale litt inn i landet, sånn at sjansene for snø er større, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg i 2010 :) Men dato har vi til gode å finne enda. Måtte bli ferdig med eksamner og sånt før jeg turte å sette i gang med planleggingen. Men nå begynner jeg å bli klar her!

Jeg har fått beskjed av min kjære om at jeg må komme med noen alternative måter å feire bryllup på, så han kan si hvem han syns er best. For akkurat nå er det alt for mange løse tråder til at han klarer å følge med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vi forlovet oss på juleaften, og det eneste vi vet er at vi skal gifte oss i 2010 (totusenogti) en gang, og at det sannsynligvis blir i utlandet med påfølgende bryllupsfest hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Vi forlovet oss på juleaften, og det eneste vi vet er at vi skal gifte oss i 2010 (totusenogti) en gang, og at det sannsynligvis blir i utlandet med påfølgende bryllupsfest hjemme :)

Grattis :D Vi har også tenkt i de baner.. Men jeg har så lyst til at familien kan få være med på sermonien også. Men det er ikke så greit når noen ikke har helse til å reise avgårde. Så det spørs... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi skal gifte oss i mai. Står mellom den 22. og 29 mai. Førstevalget er den 22.mai :yvonne:

Jeg ble fridd til på julaften :rødme:

Skal booke kirke og selskapslokale i januar, glerer meg til det!

GODT NYTT ÅR!!

hILSEN bRUDESNUPPA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweeT July

Gratulerer til de nyforlovede :)

Jeg er litt usikker på noe da.. Vi har enda ikke booket kirken, for vi vet ikke om det er for tidlig.. Er det for tidlig å booke kirken nå? Er det mange som har booket for sitt bryllup på denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...