Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_camilla_*
:sjenert: Øøøø ...nei det klarte jeg ikke nei ..vet ikkje hvorfor jeg ikkje får laget link for tiden ..dette ble jo bare rot ..ååå jeg som gledet meg sånn til og vise mit drømme slott :tristbla: prøver igjenn her jeg det er det som heter svenborg lund http://www.dansommer.no/web/ds.nsf/house?r...rival=N&B=1 vi skal ha party telt i hagen på lørdagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingrid BN
:sjenert: Øøøø ...nei det klarte jeg ikke nei ..vet ikkje hvorfor jeg ikkje får laget link for tiden ..dette ble jo bare rot ..ååå jeg som gledet meg sånn til og vise mit drømme slott :tristbla: prøver igjenn her jeg det er det som heter svenborg lund http://www.dansommer.no/web/ds.nsf/house?r...rival=N&B=1 vi skal ha party telt i hagen på lørdagen

Begynte å lure på hva i all verden du holdt på med i forrige innlegg! :skratte:

Det så slettes ikke dumt ut der nei! Skikkelig romantisk! :hjerter_rundt:

----

Nå har jeg faktisk valgt forlover jeg! :blink: Kanskje litt tidlig, men det hadde nok blitt hun uansett. Og hun er lik meg når det gjelder planlegging - liker å være tidlig ute - så da tenkte jeg at hun like greit kunne bli med fra starten! :D

Hun ble kjemperørt når jeg spurte, og det endte med at vi begge stod å sippa i et par minutter! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svenborg lund http://www.dansommer.no/web/ds.nsf/house?r...rival=N&B=1 vi skal ha party telt i hagen på lørdagen

Veldig romantisk! Skulle gjerne ha hatt noe slikt selv, men det blir nok vanlig festlokale på oss..

Nå har jeg faktisk valgt forlover jeg! :blink: Kanskje litt tidlig, men det hadde nok blitt hun uansett. Og hun er lik meg når det gjelder planlegging - liker å være tidlig ute - så da tenkte jeg at hun like greit kunne bli med fra starten! :D

Hun ble kjemperørt når jeg spurte, og det endte med at vi begge stod å sippa i et par minutter! :fnise:

Jeg har også valgt forlover nå :fnise: og det ble akkurat slik som hos deg, klump i halsen og veldig rørende. hihi

Tidlig? Næh, det skal være slik!!

Jeg er også glad for at hun som er valgte er perfekt og hun hadde aldri vært forlover før, så det blir kjempe spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er flere som har fått seg dato, send meg en melding så skal jeg legge dere til på vi som skal gifte oss i 2010 lista :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk , dere som har valgt forlover er heldige!!

For mannen er det også et lett valg, men jeg rett og slett aner ikke! En veldig god veninne av meg giftet seg i fjor sommer. Da var en 3.veninne av oss forlover, og vi to "andre" av de nærmeste var brudepiker. På et eller anna vis tror jeg nok at jeg også må få til noe slikt, hvis ikke blir dette uutholdelig vanskelig.

Vi skal også ha med de 3barna våre som brudepiker / svenner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å velge forlover er alltid vanskelig (akkurat som jeg har gjort det før) :ler:

Håper du finner noen supre MiAmore83 som vil gjøre dagen din helt spesiell.

Og dere er heldige som har barn som kan være brudepiker/svenner. Vi har ikke fått egne barn ennå, så vi må låne brudepiker.. :jepp: koselig det også.

Det jeg lurer på.. det med brudepikene, når det er tante og onkelbarn, er det vanlig at brudeparet kjøper kjolene? Skal ha 6 jenter som brudepiker i alder 2-10 år :fnise: blir så vakre så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med oss vil det vel bli slik at jenta får seg ny kjole, som matcher oss litt. Ellers vil nok guttene bare bruke vanlig dress (de har fra før, om de ikke må ha nye pga str.).

jenta vil få en liten blomster å holde på, mens gutta får en i knapphullet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN
Jeg har også valgt forlover nå :fnise: og det ble akkurat slik som hos deg, klump i halsen og veldig rørende. hihi

Tidlig? Næh, det skal være slik!!

Jeg er også glad for at hun som er valgte er perfekt og hun hadde aldri vært forlover før, så det blir kjempe spennende!

Gratulerer med forlover, og bra jeg ikke er alene! :)

MiAmore83: Skjønner at det å velge forlover kan være vanskelig! :) Men med tiden vil nok det falle naturlig tenker jeg - du får tilbringe masse tid sammen med de og snakke om bryllup og utdrikningslag! Da får du mange tips om hvem som kan passe best. Hehe..

Det var slik jeg gjorde det (nå tilbringer jeg nesten hver dag sammen med henne pga skole da). Men jeg begynte å prate om utdrikningslag og hvordan jeg ønsker å ha det - at det er mange overraskelser og slikt, men at jeg ikke vil bli satt i bysentrum med et eller annet kostyme og gjøre rare aktiviteter. Ønsker heller en koselig jentekveld med masse morsomme aktiviteter! Hehe.. Og det var hun helt enig i. Så da ble det egentlig bestemt. ;)

---

Min fremtidige mann og jeg har begynt å fantasere om en smårolling! :sjokkert: Mens jeg fortsatt går på skolen! *ler*

i dag slutter jeg faktisk på pillen!! Den morsomme symbolikken i dette (og helt tilfeldig) er at vi bestemte dette i går den 21! Og datoen for bryllupet er jo den 21! *ler*

Så for å fullføre hele symbolikken her, så bør vi få to barn der det ene har bursdag 22 og det andre 23.. Hihi!

Hoff...har blitt skikkelig fnisete i det siste..! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fremtidige mann og jeg har begynt å fantasere om en smårolling! :sjokkert: Mens jeg fortsatt går på skolen! *ler*

i dag slutter jeg faktisk på pillen!! Den morsomme symbolikken i dette (og helt tilfeldig) er at vi bestemte dette i går den 21! Og datoen for bryllupet er jo den 21! *ler*

Så for å fullføre hele symbolikken her, så bør vi få to barn der det ene har bursdag 22 og det andre 23.. Hihi!

Hoff...har blitt skikkelig fnisete i det siste..! :flau:

Åhhh.. baby! Fantastisk! Spent på hvor lenge det blir fra du slutter på pillen til spiren ligger i magen :fnise:

Det er veldig spennende tid fremover nå, bryllup og babylykke! Kan det bli bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på lista :)

Vi gifter oss 19.06.2010. Lokalet og kirke er i orden, men det er omtrent det eneste også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på lista :)

Vi gifter oss 19.06.2010. Lokalet og kirke er i orden, men det er omtrent det eneste også ;)

Slenger deg på lista! Grattis med dato. Kirke og lokale, dere har jo kommet langt! :jepp:

Jeg gifter meg oxo i 2010 og det eneste jeg har klart er datoen og det blir 10.10.2010. noen andre som gifter deg da?

Du får registrere deg slik at jeg kan sette inn et brukernavn på listen.

Fikk dere lov å gifte dere på en søndag? Utlandet det da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har nå bestemt oss for å fremskynde bryllupet litt.. til 14.november 2009 faktisk.. Så en god del tidligere enn vi hadde tenkt, 30.04.2010..

Så dessverre må jeg forlate dere.. :gjeiper: Kos dere med bryllupsplanlegging! Det skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny dato da! Kjempe koselig det.

Synd at du stikker, men koselig at dere skal fremskynde det litt. Har jo veldig lyst til det selv.. hihi..

Kjempe masse lykke til med bryllupet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt forlover!! Det ble egentlig veldig enklet, da jeg også bestemte meg for å inkludere alle de nærmeste venninnene mine. Vi er en spleisa gjeng, og alle ble kjempeglade!

Jeg har da 1 forlover som signerer på papirene, og hele 4brudepiker i voksen størrelse samt stedattera mi på 13 (da14). :) :) :)

De skal alle bære burgunderrøde kjoler, og kun jeg og mannen matcher med hvitt/ivory. Alt av pynt og div. matcher både oss og brudepikene/forloveren! :) Jentene ble helt i fyr og flamme, og de ønsker selv å skaffe seg en kjole. Vi betaler kjolen til minstejenta. Det er ikke gitt at venninnene mine bruker identisk kjole, men de vil matche i farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valg av forlovere MiAmore83 - det var en flott løsning du hadde fått til. Ikke dumt å inkludere alle sammen hvis dere er en sammenspleiset gjeng. Og morsomt at de skal matche hverandre i fargene på kjolene. Blir nok garantert vakkert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Camilla_*

Vi gifter oss 19 juni 2010.

Står mellom to steder vi skal ferie dagen , og ha vielse. Velger utendørsvielse. Vi krysser av for fint vær!!!!

Ellers er kjolen i boks, men ellers er det tusen løse tråder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 19 juni 2010.

Står mellom to steder vi skal ferie dagen , og ha vielse. Velger utendørsvielse. Vi krysser av for fint vær!!!!

Ellers er kjolen i boks, men ellers er det tusen løse tråder!!!

Gratulerer så mye med dato! Utendørsvielse er veldig vakkert, håper på fint vær for deres del! :jepp:

Hva slags kjole er det du skal ha?

Hvis du registrerer deg på KG så skal jeg legge deg til på listen over datoer for 2010 :jepp:

I dag fikk jeg mail fra selgeren min hos EBay, om at kjolen sendes ut denne uka! *spennende*!!! :)

Åhh så spennende! Har det gått greit så langt å bestille kjole via ebay? Jeg er så skeptisk til å handle fra utlandet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant kjolen jeg hadde sett i et blad, og tenkte som så at denne sjansen kan jeg ikke la gå ifra meg. registrerte meg på Ebay, la inn et skambud. Kjolen ble min!! Alt inkl. frakt hjem ble jeg trekt på konto 971,-. Sendte de målene mine etter å ha fått privat mail fra selger/skredder, bestemte farge og om jeg ville ha snøring eller glidelås i ryggen.

Fikk mail nå da som sagt om at kjolen min sendes snart! Jeg har den i løpet av 2-3 uker tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...