Gå til innhold

Trimklubben


Ilja**

Anbefalte innlegg

Så mange treningsflinke folk det er her! :trene:

Utrolig imponert jeg!

I dag har jeg ikke trent noe som helst... Trasket litt rundt på et par flyplasser, og løpt i litt trapper, men ikke de store tingene å fortelle om er jeg redd. Har en plan om å trene i morra etter jobb, så får vi se hva helga bringer. Begynner å se litt dårlig ut for treninga på søndagen, men er mulig det blir en lang rusletur med ei venninne i stedet. Ikke dumt det heller! Vi får se :)

Sov godt folkens! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer andungen på det med pulsklokke, det er helt genialt og utrolig mye morsommere å trene med den på. Anbefales på det varmeste :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 4 trimpoeng :) Hard bakkesykling 30 min og 30 min styrketrening

Tirsdag: 4 trimpoeng 30 min styrke og 60 min :danse:

Onsdag: 1 poeng 15 min styrke :sjenert:

Torsdag: 6 poeng 1 time og 45 min :danse: høy puls og styrke

Totalt: 15 av 16 poeng :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kroppen min god, varm og gele. Slapper av etter en av årets hardeste yogaøkter. Ah, jeg elsker yoga, vil at hele verden skal gjøre det :ler:

Uansett, fire poeng fra den, dermed er jeg oppe i åtte peong :Nikke:

Og også: veide meg i dag! Har ikke hatt muligheten til å veie meg siden i august rett etter ferien slutta, og da sto vekta på tre kilo høyere enn det den var på i dag :hoppe: ble så glad. Koste meg litt vel mye gjennom sommeren, så det er fint å se at hverdagen har tatt bort noe av det - jegt gikk opp tre-fire kilo i sommer, i tillegg har jeg 3-4 kilo jeg har prøvd å få bort et halvår før sommeren. Nå skal jeg stå på framover for å få vekk de resterende 4-5 kiloene, og ikke misnt, få opp kondisjonen som er det største problemet.

Endret av Yoghurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusilus: Kjempebra innsats! Det er bare fredag idag, og du er nesten i mål allerede jo :klappe:

Youghurt: så herlig at du har blitt kvitt feriekiloene, kjempebra jobbet! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hørtes bra ut med de pulsklokkene ja... noen som har en link til meg hvor jeg kan få tak i - og evnt pris.... hadde vært fint å måle fremgangen litt, ettersom jeg ikke skal ned i vekt noe, men bare forbedre formen generelt.. og styrke rygg og mage.. dersom det skal bli prøving til våren så vil jeg ha mage og ryggmusklene på plass =)

har vært litt på den slappe siden denne uken.. Kun 6 poeng! og når ser det ut til at jeg ikke rekker treningen i dag heller.. mannen skal ut med jobb (sjefen har satt i gang sosiale tiltak - så han vil ikke si nei når det først skjer noe..) så da er jeg hjemme med bonusen. koslig det altså - men jeg hadde liksom tenkt meg på trening.. MEN jeg skal bære ved i hele morgen, så det burde telle for litt.. det er tungt!! og søndag skal jeg på trening.. turkameraten min er bortreist så enten får jeg ta med meg mannen ellers blir det en tur på studio..

Ellers vil jeg bare si grattis til alle sammen .- sykt flinke dere har vært! renner jo av kilo både her og der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thumbalina: Du kan se litt på forskjellige modeller på pulsklokke.no for å finne ut hva som passer deg. Jeg har den modellen som heter F11 og er strålende fornøyd med den :jepp:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine poeng for denne uken:

Mandag:

-45 min step + 15 min på crosstrainer = 4 poeng

-Tur på 30 min = 1 poeng

Tirsdag:

- 45 min på spinning + 15 min med styrke = 4 poeng

- Tur på 30 min = 1 poeng

Onsdag:

- 40 min på crosstrainer + styrke = 3 poeng

Torsdag:

Tur på 60 min = 2 poeng

Trilletur på 70 min = 2 poeng

Sum: 17 poeng så langt.. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Tralalala! Veldig godt humør i dag, og ganske god porsjon med energi. Og verdens beste samvittighet! Dagens treningsstatus:

45 minutter på ellipsemaskin

20 minutter styrketrening

30 minutter på spinningsykkel

= 6 trimpoeng og 2007 kcal forbrent :duskedame:

Knallfornøyd!

Og ukens status:

- mandag: 2 trimpoeng

- tirsdag: 5 trimpoeng

- onsdag: 4 trimpoeng

- fredag: 6 trimpoeng

Totalt: 17/18 trimpoeng :smilbla:

Skal nok klare det siste også! Om ikke annet så skal det tas på søndagen i Dyreparken :bolledeig:

Ha en knallfin helg folkens!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusilus: Kjempebra innsats! Det er bare fredag idag, og du er nesten i mål allerede jo :klappe:

Youghurt: så herlig at du har blitt kvitt feriekiloene, kjempebra jobbet! :tommelopp:

I dag blir det ikke noen poeng, treningsfri. Reiser bort i helgen, men det blir sikkert et par poeng da også regner jeg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min uke:

Mandag: gikk tur ca en halvtime= 1 poeng

Tirsdag: syklet ca en halvtime= 1 poeng

Onsdag: spinning 60 min = 4 poeng

Torsdag: gikk tur 60 min = 2 poeng

Fredag: aerobic 60 min = 4 poeng

Lørdag: sykle 1 time = 2 poeng

Søndag: kanskje gå tur = 1 poeng

Til nå: 12/15 :duskedame:

Målet for denne uken var 17 poeng, men etter endring i planene på torsdagen er målet nå 15 :)

Dette er første uken jeg trener på over halvannet år, så jeg er rett og slett ganske stolt av meg selv! Endelig er jeg i gang, og ser frem til å merke resultater :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thumbalina: Du kan se litt på forskjellige modeller på pulsklokke.no for å finne ut hva som passer deg. Jeg har den modellen som heter F11 og er strålende fornøyd med den :jepp:

hmm.. litt av en pris... tror jeg må ønske meg til jul eller noe....

skal på langtur om 7 uker, så har ikke penger å bruke på det nå... men er fristende da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN poeng på meg til nå denne uka... :sjenert: Men så begynner uka mi på tirsdag og to dager har gått bort i reising. I dag har jeg store planer om å få trent litt, så håper fremdels å klare de 10 små poengene jeg har satt meg som mål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er SLITEN :ler:

Har svømt i en hel time i dag, trur nesten det var for mye for meg og kondisen min altså, herregud. Men det kjennes så inderlig godt ut å være sånn sliten, har savna det. Og fire poeng ble det jo av det!

målet for neste uke er 12 trimpoeng!

Det ble to poeng på meg: en time med meget rask gange.

I dag ble det halvtime med romaskin, to poeng det?

Nå er kroppen min god, varm og gele. Slapper av etter en av årets hardeste yogaøkter. Ah, jeg elsker yoga, vil at hele verden skal gjøre det :ler:

Uansett, fire poeng fra den, dermed er jeg oppe i åtte poeng :Nikke:

Dermed er jeg nå ferdig med ukesmålet mitt!!

Kjempe fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine poeng for denne uken:

Mandag:

-45 min step + 15 min på crosstrainer = 4 poeng

-Tur på 30 min = 1 poeng

Tirsdag:

- 45 min på spinning + 15 min med styrke = 4 poeng

- Tur på 30 min = 1 poeng

Onsdag:

- 40 min på crosstrainer + styrke = 3 poeng

Torsdag:

Tur på 60 min = 2 poeng

Trilletur på 70 min = 2 poeng

Fredag:

Treningsfri

Lørdag:

- 30 min step + 30 styrke = 4 poeng

Sum: 21 poeng så langt.. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, så flinke dere har vært jenter! :klappe:

Jeg var på trening tidligere idag, og fikk rasket til meg 4 poeng. Er så langt på 15 poeng, så imorgen må jeg skaffe 3 til for å nå ukemålet mitt. Har planer om skogtur imorgen, dersom været ikke er for ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen!

Klar for treningsøkt så snart senteret åpner, før jeg drar rett til Dyreparken for noen timers rusletur. Deilig! Håper været holder seg bra, da blir dette en meget bra dag! Satser på å runde 20 trimpoeng i løpet av dagen! :hoppe:

Ellers må jeg si at det er sinnsykt mye bra trening her! Dere er jo kjempeflinke! Keep up the good work! :duskedame:

Tata! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og oppdaterer lista :)

Nådde målet, men fikk bare 1 i går. Tar det igjen i dag.

:trene: Uke 38:

Mål: 15 trimpoeng

Plan:

Mandag: 45 min vanngym + 1 time gange = 5

Tirsdag: 55 min vanngym + 1 time gange = 6

Onsdag: Treningsfri

Tordag:55 min vanngym + 1 time gange = 6

Fredag:

Lørdag: 1/2 time gange = 1

Søndag:1/2 time gange = 1

Totalt: 18/19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager ny plan med det samme, skal til Oslo i helgen, så da blir det lite trening.. Skal prøve å få til en kort gåtur.

:trene: Uke 39:

Mål: 15 trimpoeng

Plan:

Mandag: 45 min vanngym + 1 time gange = 5

Tirsdag: 55 min vanngym + 1 time gange = 6

Onsdag: Treningsfri

Tordag:55 min vanngym + 1 time gange = 6

Fredag:Treningsfri

Lørdag: 1/2 time gange = 1

Søndag:Treningsfri

Totalt: 0/18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det - der kom jeg meg jammen ut på tur i dag jeg også!! ikke verst!! var rastløs og trøtt - dårlig kombi! så jeg gikk ned og tok tak i mannen som satt limt foran fotballen på tv, og fikk han med meg ut på tur. Hadde hørt rykter om ei lysløype her i området.. (har bare bodd her i 6 mnd) så var borte hos naboen og spurte hvor den er henne.. så heiv vi oss på syklene og syklet den km det var ned, og gikk rundt ca 4.5 km... og løp opp bakkene.. og de var BRATTE! så nå har jeg 2 velfortjente poeng til her =) deilig å få frisk luft og bli litt svett.. ble passe varm og pesete opp de 90graders bakkene.. fy!

havnet på 8 poeng denne uka da.. skal prøve meg 10 neste uke tror jeg.. nei forrestten.... det blir vanskelig... skal i 60 års dag på turdagen min og turkameraten min skal på hyttetur neste helg.. hmm.. setter 8-10 poeng jeg.. så får jeg prøve å legge inn litt styrketrening på senteret..

(liker ikke å gå tur i skogen alene - er litt ekkelt det..) :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...