Gå til innhold

Klær som stinker etter å


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

MMMMMMMM i dag kom jeg hjem og kunne lukte min pakke med Bounce foer jeg aapnet postkassa! HAERLIG!!!! De er bare SUPRE! Takk for en god link Miss Shorty! Selgeren hadde til og med merket pakken som gave! :)

Jeg fikk min i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du fornoeyd? :)

Jepp :) Det verste er jo sokkene, og har nettopp tatt ut en haug med sokker av tørketrommelen. Filteret var i MYE større grad full av hår, og sokkene så MYE bedre ut :) Syntes ikke det luktet så mye annerledes av sokkene da. Men ser på pakka at det er luktgrad 2 av 7. Eller no... Uansett, det var hovedsaklig pga hår jeg kjøpte den, og det var et godt kjøp slik jeg ser det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig man bruker disse? Det høres jo helt genialt ut! Og hvem av dem skal jeg velge? Har sett litt på de forskjellige produktene her. Og så på ebay linken også. Men det står ikke noe spesielt om hår og sånn, gjør det det da?

Men det var ett genialt tips, Darkannie! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av de kjøpte dere? Ser det er en med 200 ark også er det en med 246 ark? Hva er forskjellen på de to?

Tror forskjellen er luktstyrke jeg?

Kan hende jeg tar feil men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser sånn ut. Har lyst å bestille det her jeg, liker at det lukter noe av klærne etter jeg har hatt de i tørketrommelen. All lukten fra tøyskyllemiddelet går jo bort.. :(

Hvor er det best å bestille fra tro? Skal du bestille, Regndråpe?

Endret av Bloom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av de kjøpte dere? Ser det er en med 200 ark også er det en med 246 ark? Hva er forskjellen på de to?

Siden det ikke står så veldig spesifisert, vet jeg ikke jeg heller. Vet bare at den med 246 ark, som jeg kjøpte, har luktstyrke 2. Selgeren er veldig grei, svarer fort, og vil nok opplyse deg om alt du lurer på. :)

Hvordan er det egentlig man bruker disse? Det høres jo helt genialt ut! Og hvem av dem skal jeg velge? Har sett litt på de forskjellige produktene her. Og så på ebay linken også. Men det står ikke noe spesielt om hår og sånn, gjør det det da?

Men det var ett genialt tips, Darkannie! :Nikke:

Man putter de i tørketrommelen sammen med de våte klærne. Jeg har ingen formening om hvem du skal velge for å være helt ærlig ;) Hvis du velger å kjøpe på eBay, er selgeren veldig grei. og svarer på alle spørsmål. Fast shipping, ikke minst.

Selv om det ikke står noe om hår, så kan du jo sjekke YouTube-linken til Darkannie tildiligere i tråden. Jeg syns hvertfall det ble et kjemperesultat.

Ser sånn ut. Har lyst å bestille det her jeg, liker at det lukter noe av klærne etter jeg har hatt de i tørketrommelen. All lukten fra tøyskyllemiddelet går jo bort.. :(

Hvor er det best å bestille fra tro? Skal du bestille, Regndråpe?

Jeg syns ikke det luktet noe av den jeg kjøpte, den med luktgrad 2. Selve arket luktet enormt, men veldig lite av klærne når de var ferdige. Men som sagt, jeg kjøpte luktgrad 2 av 7.

Edit: Skriveleif

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Er disse å få kjøpt i Norge nå? Skulle gjerne hatt de til å få orden på det statiske håret mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, laperla skrev:

Er disse å få kjøpt i Norge nå? Skulle gjerne hatt de til å få orden på det statiske håret mitt :fnise:

Hva da disse? Tråden er jo fra 2008! 

Anonymkode: 8e6c2...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...