Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

1 time siden, elleh skrev:

Aha, bra du fikk den gratis da! Men gjorde han feil ved den første? Siden du trengte korreksjon? Håper ikke jeg må det... 

 

nei, jeg har min på fredag. Men ble visst 50k minst! :)

Neida, han gode ikke noe feil. Skulle fjerne hump på neseryggen, så fikk han ikke tatt alt. Ikke usannsynlig at du må det, ganske vanlig å måtte korrigere etter neseoperasjon. 

Hva skal du gjøre? 

Anonymkode: 52901...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neida, han gode ikke noe feil. Skulle fjerne hump på neseryggen, så fikk han ikke tatt alt. Ikke usannsynlig at du må det, ganske vanlig å måtte korrigere etter neseoperasjon. 

Hva skal du gjøre? 

Anonymkode: 52901...b08

Aha.. det håper jeg at jeg slipper iallefall. Jeg har skeiv neseskillevegg og en liten hump. Ønsker meg eg litt mer svei nese. Og mindre generelt. Så håper det lar seg gjøre. Skal på konsultasjon mandag, så finner ut mer da. Han har kun sett bilder til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen aom har erfaring med Knut Kvinnesland her? :) Vurderer å operere nesen hos ham, men vil gjerne høre om andre er fornøyde etter operasjon  hos ham. 

Anonymkode: 06132...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Jeg har ikke fått lest hele tråden enda, men jeg opererte nesen min på Colosseumklinikken 19. Mars og har siden da vært plaget med veldig rennende nese. Vet noen når dette kommer til å gi seg? 

Anonymkode: 39ea2...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har ikke fått lest hele tråden enda, men jeg opererte nesen min på Colosseumklinikken 19. Mars og har siden da vært plaget med veldig rennende nese. Vet noen når dette kommer til å gi seg? 

Anonymkode: 39ea2...326

Det kan ta sin tid. Jeg hadde rennende og kløende/sensitiv nese i ukesvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei :) Jeg har bestemt meg for å operere nesa, men har enda ikke bestemt meg for kirurg. Nå har jeg lest denne tråden helt tilbake til januar 2017 (så glad for at dette innlegget finnes, utrolig mange gode tips og råd!), og de som er mest nevnt er helt klart Bjørn Tvedt og Morten Haug - noen som vet om det er helt tilfeldig eller om det er fordi de faktisk er best på neseplastikk i Norge?  Lurer også veldig på om det finnes noe statistikk over hvilke klinikker som utfører flest neseoperasjoner her til lands, eller noe i den duren? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, voluspa skrev:

Hei :) Jeg har bestemt meg for å operere nesa, men har enda ikke bestemt meg for kirurg. Nå har jeg lest denne tråden helt tilbake til januar 2017 (så glad for at dette innlegget finnes, utrolig mange gode tips og råd!), og de som er mest nevnt er helt klart Bjørn Tvedt og Morten Haug - noen som vet om det er helt tilfeldig eller om det er fordi de faktisk er best på neseplastikk i Norge?  Lurer også veldig på om det finnes noe statistikk over hvilke klinikker som utfører flest neseoperasjoner her til lands, eller noe i den duren? :)

Jeg var på konsultasjon hos Morten, men følte ikke han skjønte helt hva jeg ønsket å gjøre. Gikk så på en annen konsultasjon hos Kenneth Chiu som også jobber på aleris Colosseum og følte vi forsto hverandre bedre. Valgte derfor å bli operert av han, men jeg har ikke sett noen andre har nevnt han i denne tråden. 

Både Morten og Kenneth er opptatt av naturlig resultat, men Kenneth har gjort mye mer med nesa mi enn hva Morten sa han kunne gjøre. Likevel er det ingen som ser at jeg har operert og jeg skulle ønske det ble enda litt mer forskjell. Ser mange har skrevet det samme, dessverre :/

Anonymkode: 39ea2...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har operert i en annen by enn den dere bor i, hvordan har dere gjort det sånn rent praktisk? Har dere bodd på hotell?

jeg bor i Bergen og ønsker å operere på akademiklinikken på Ullevål. 

 

Anonymkode: 76cf5...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke operere deg i Bergen? Vurderer Bergen selv, over den andre klinikken du nevner

Anonymkode: ddb19...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2017 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Er veeldig fornøyd!! Er enda ganske hoven på nesetippen. Jeg må også tape nesa i 2 mnd. Utrolig glad for at jeg valgte han og de som jobber der er bare helt fantastiske:-D Jeg hadde ikke vondt i det hele tatt, var kun litt slapp de to første dagene!

Anonymkode: 736cc...b78

Må man ha tape konstant? Ute blant folk?

Anonymkode: fe67e...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke operere deg i Bergen? Vurderer Bergen selv, over den andre klinikken du nevner

Anonymkode: ddb19...263

Operere meg i Bergen med dr Emmes. Ganske fornøgd:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man ha tape konstant? Ute blant folk?

Anonymkode: fe67e...10c

Nei, du kan ta av tapen liksom. Tape deg når du er hjemme og skal legge deg blant annet. Jeg sluttet etter 5 veker.... :P Hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke operere deg i Bergen? Vurderer Bergen selv, over den andre klinikken du nevner

Anonymkode: ddb19...263

En bekjent av meg har tilknytning til den klinikken. Og jeg ønsker ikke at hun skal vite om operasjonen min. Så derfor er Emmes ikke aktuelt. 

Anonymkode: 76cf5...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 16.4.2018 den 5.58, AnonymBruker skrev:

Dere som har operert i en annen by enn den dere bor i, hvordan har dere gjort det sånn rent praktisk? Har dere bodd på hotell?

jeg bor i Bergen og ønsker å operere på akademiklinikken på Ullevål. 

 

Anonymkode: 76cf5...5f5

Jeg opererte meg i Oslo og bor laaangt nord. Bodde på hotell dagen før operasjonen og til dagen etter ettersom tampongene skulle ut etter en dag. Resten av uken bodde jeg hos familie. Ikke alle som har det, dessverre.. Så det kan jo bli ganske dyrt om man velger å være utenbys hele uken. 

Men jeg så ei jente på flyplassen da jeg skulle hjem som hadde gips på seg. Så det går jo fint å reise hjem og så tilbake når gipsen skal fjernes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det mye til for at nesen kollapser etter 2 operasjon? Hører det er sååå mange som må gjennom to operasjoner og de fleste neser kollapser. Har operert meg men er ikke fornøyd selv. Kostet meg ca 60.000

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Lurer på om noen av dere har erfaring med Christiania Park Klinikk? Ser at prisen på neseoperasjon der er rimeligere enn hos andre konkurrenter. Jeg har tenkt til (etter planen) å gjøre en liten korrigering. Er fornøyd med formen på nesen min, men den er a-symmetrisk, noe som har plaget meg i mange år. 

Blir i utgangspunktet litt skeptisk når prisen er nedsatt (det er jo fortsatt "dyrt" med tanke på at det er et inngrep det er snakk om). Men det behøver jo absolutt ikke bety at resultatet behøver å bli noe mindre bra. Det kommer vel an på så mange ulike faktorer.

Noen som også har prøvd Oslo plastikkirugirske? :) 

Anonymkode: 7fd8f...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hei :)

Lurer på om noen av dere har erfaring med Christiania Park Klinikk? Ser at prisen på neseoperasjon der er rimeligere enn hos andre konkurrenter. Jeg har tenkt til (etter planen) å gjøre en liten korrigering. Er fornøyd med formen på nesen min, men den er a-symmetrisk, noe som har plaget meg i mange år. 

Blir i utgangspunktet litt skeptisk når prisen er nedsatt (det er jo fortsatt "dyrt" med tanke på at det er et inngrep det er snakk om). Men det behøver jo absolutt ikke bety at resultatet behøver å bli noe mindre bra. Det kommer vel an på så mange ulike faktorer.

Noen som også har prøvd Oslo plastikkirugirske? :) 

Anonymkode: 7fd8f...855

Etter å ha lest meg opp og ned i mente på denne tråden her, bestemte jeg meg for å gå for Latvia som en annen her inne anbefalte. Veldig takknemlig for det! Mye av det jeg har lest har kirurger i Norge særs liten erfaring innenfor neseplastikk. Tok derfor ikke risken, er tross alt såpass prekært område å gjøre pastisk kirurgi på og ble også veldig skeptisk mtp alle her inne som var misfornøyd med prosedyren/resultatet i etterkant. Så tenk dere nøye om før dere går til det skrittet å booke en operasjon som koster 60.000+++ for å resultere i et middelmådig resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, shyshy skrev:

Etter å ha lest meg opp og ned i mente på denne tråden her, bestemte jeg meg for å gå for Latvia som en annen her inne anbefalte. Veldig takknemlig for det! Mye av det jeg har lest har kirurger i Norge særs liten erfaring innenfor neseplastikk. Tok derfor ikke risken, er tross alt såpass prekært område å gjøre pastisk kirurgi på og ble også veldig skeptisk mtp alle her inne som var misfornøyd med prosedyren/resultatet i etterkant. Så tenk dere nøye om før dere går til det skrittet å booke en operasjon som koster 60.000+++ for å resultere i et middelmådig resultat.

Har du operert? :) Eller er planen det?

Jeg leste også om mange som var misfornøyde. Nesen sitter midt i ansiktet, ja, så den er et blikkfang. Også tar det tid før man kan se det endelig resultatet etter operasjon. 

Anonymkode: 7fd8f...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opererte hos Ivan på Aleris i Trondheim 7 mars. Fornøyd med selve operasjonen og tiden etterpå. Ser vel ikke helt resultatet enda da jeg merker at det er hovent, spesielt der det er filt bort. Men ser absolutt stor forbedring

Endret av Leia17
Slettet bilde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Leia17 skrev:

Opererte hos Ivan på Aleris i Trondheim 7 mars. Fornøyd med selve operasjonen og tiden etterpå. Ser vel ikke helt resultatet enda da jeg merker at det er hovent, spesielt der det er filt bort. Men ser absolutt stor forbedring, hva synes dere?

Kjempefin! 

Anonymkode: 76cf5...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...