Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der jeg opererte må man ha de 3 dager, men 4 dager hvis man har operert skilleveggen. Er imidlertid veldig forskjell fra klinikk til klinikk, noen har tamponger 1 dag, andre bruker ikke tamponger i det hele tatt.

Jeg tok de ut selv. Gruet meg veldig, men gjorde ikke noe vondt, de var ikke så lange. Var mer kompresser som var rullet sammen. Har lest skrekkhistorier om at det er så vondt, så var deilig å slippe unna smerten 😁

Gipsen/bandasjen skal av på fredag!

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Åja, stemmer stemmer :) 

Skal du ta ut stingene på fredagen også? 

Hørt man kan ta av bandasjen hjemme når man dusjer også, men det varierer vel fra klinikk til klinikk. Hørt om noen som har dusja for å få den av. 😁

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mrÅja, stemmer stemmer :) 

Skal du ta ut stingene på fredagen også? 

Hørt man kan ta av bandasjen hjemme når man dusjer også, men det varierer vel fra klinikk til klinikk. Hørt om noen som har dusja for å få den av. 😁

Anonymkode: 2f1a8...f78

Gips og sting skal av på fredag hos kirurgen :) Spent på å se resultatet, men har ikke gips helt nederste på tippen og kan se at den ser mye mer definert ut og er løftet opp😁

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gips og sting skal av på fredag hos kirurgen :) Spent på å se resultatet, men har ikke gips helt nederste på tippen og kan se at den ser mye mer definert ut og er løftet opp😁

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Åja! Gleder meg til å høre resultatet og om du er fornøyd! 😁 Blir nok bra :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Da har jeg bestilt time til konsultasjon hos Dr. Tvedt på akademikliniken i begynnelsen av februar. Er såå spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, fannyfab skrev:

Omg! Da har jeg bestilt time til konsultasjon hos Dr. Tvedt på akademikliniken i begynnelsen av februar. Er såå spent!

Så spennende! Kjenner ei som opererte der, hun er veldig fornøyd. Har for øvrig operert meg selv.  Hva skal du gjøre med nesen? 

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende! Kjenner ei som opererte der, hun er veldig fornøyd. Har for øvrig operert meg selv.  Hva skal du gjøre med nesen? 

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Gleder meg! Vil operere nesen kortere, ettersom jeg synes den er for lang til ansiktet mitt. Vil ha en liten svai i neseryggen om mulig. Har en ganske tynn nese hvis man ser rett på nesa, så om det er mulig å få nesebordene litt bredere hadde vært et pluss haha. 

Er bare redd han skal si at han ikke kan gjøre det jeg ønsker, men jeg regner med at å hvertfall operere en nese kortere ikke kan være noe problem. 

Opererte du deg hos Bjørn Tvedt altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay! Blir spennende å høre hvordan det går på konsultasjon :) Min nese(tipp) har også blitt litt kortere, og blitt løftet opp. 

Nei, jeg opererte meg i Bergen.

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått booket operasjonsdag! Det blir i slutten av Mars, så ikke så lenge til :D Skal oppdatere her inne etter operasjonen! 

-H

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg endelig fått booket operasjonsdag! Det blir i slutten av Mars, så ikke så lenge til :D Skal oppdatere her inne etter operasjonen! 

-H

Anonymkode: 45666...12d

Hvor skal du operere deg? :)

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal du operere deg? :)

Anonymkode: 2f1a8...f78

Hos Morten Haug : ) 

-H

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos Morten Haug : ) 

-H

Anonymkode: 45666...12d

Oppdater med hvordan det går med operasjonen din da! Hva skulle du gjøre med nesen (igjen)? :) 

Og hvor mye må du betale? :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdater med hvordan det går med operasjonen din da! Hva skulle du gjøre med nesen (igjen)? :) 

Og hvor mye må du betale? :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

I will! 
Skal fjerne en hump på neseryggen, gjøre tippen litt smalere og løfte den litt slik at den ikke "drypper" når jeg smiler :)
Operasjonen kommer på 56 000

-H

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Gips og sting skal av på fredag hos kirurgen :) Spent på å se resultatet, men har ikke gips helt nederste på tippen og kan se at den ser mye mer definert ut og er løftet opp😁

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Hvordan ble resultatet? Ble det slik du skulle ha det? 😁

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

I will! 
Skal fjerne en hump på neseryggen, gjøre tippen litt smalere og løfte den litt slik at den ikke "drypper" når jeg smiler :)
Operasjonen kommer på 56 000

-H

Anonymkode: 45666...12d

Åja! Ikke så store endringer da? 😁

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt av gipsen. Er veldig hoven både på tippen og neseryggen, så føler nesa er ganske stor.  Imidlertid ser jeg allerede at neseryggen er rett og at nesen har blitt løftet opp. Asymmetrien på tippen er også borte. Om nesetippen er noe smalere, er imidlertid vanskelig å se enda. Alt i alt er jeg fornøyd med det jeg kan se hittil, men gleder meg til den verste hevelsen er over :) 

Anonymkode: 5b1fd...ceb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg tatt av gipsen. Er veldig hoven både på tippen og neseryggen, så føler nesa er ganske stor.  Imidlertid ser jeg allerede at neseryggen er rett og at nesen har blitt løftet opp. Asymmetrien på tippen er også borte. Om nesetippen er noe smalere, er imidlertid vanskelig å se enda. Alt i alt er jeg fornøyd med det jeg kan se hittil, men gleder meg til den verste hevelsen er over :) 

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Sa de noe om for lang tid det tar før verste hevelsen er over? Tror ikke nesa skal være stor i et helt år iallfall :)  Kan ta 3 mnd før den er veldig fin også kanskje :) oppdater om du ser mer forskjell eller om hvordan nesen er i mars da :D 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa de noe om for lang tid det tar før verste hevelsen er over? Tror ikke nesa skal være stor i et helt år iallfall :)  Kan ta 3 mnd før den er veldig fin også kanskje :) oppdater om du ser mer forskjell eller om hvordan nesen er i mars da :D 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Fikk beskjed om 1-2 uker, så krysser fingrene for det! Skal oppdatere senere :)

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sende deg bilder om du gir meg et brukernavn på kvinneguiden :)

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan sende deg bilder om du gir meg et brukernavn på kvinneguiden :)

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Så bra du er fornøyd hittil da! Jeg vil iallefall gjerne se bilder! :D Til hvilken kirurg hadde du vært hos igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan sende deg bilder om du gir meg et brukernavn på kvinneguiden :)

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Åå det hadde vært fint! Tar av anonym så lenge da :) victoria95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...