Gå til innhold

Klær fra Container.dk


Gjest Gjest_Hanne_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg så noen kjoler derfra i en interiørbutikk som heter Gult som ligger på Lilleaker.

Kjempefine farger på kjolene, men det som gjorde at jeg ikke kjøpte var stoffet. De var i et slags lycrastoff. Hadde de vært i bomull eller ull hadde jeg nok måtte prøvd, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger dette merket i en buttikk på Sandvika Storsenter også. Har mange av høstens kjoler inne nå. Husker ikke navnet på butikken, men den ligger i den nye delen nesten inne ved XXL sportsbutikken, og selger litt interiør og litt klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monicas Interiør

Sønsterudveien 26

1412 Sofiemyr har noe derifra.

Har ei på jobben som har noen kjoler derifra, og det er stor variasjon i stoffene de bruker, selv elsker jeg klærne deres og savner en butikk i oslo som selger det.

Sandvika stor senter skal helt klart noteres også, jeg vil ha!!

lurer på om jeg skal sende mail til dem i danmark og etterlyse butikk i oslo sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei nå har jeg forelsket meg i en av disse kjolene:( (katarina dress).er dette et dyrt merke?

Får se om jeg finner den i sandvika da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_bente_*
Monicas Interiør

Sønsterudveien 26

1412 Sofiemyr har noe derifra.

Har ei på jobben som har noen kjoler derifra, og det er stor variasjon i stoffene de bruker, selv elsker jeg klærne deres og savner en butikk i oslo som selger det.

Sandvika stor senter skal helt klart noteres også, jeg vil ha!!

lurer på om jeg skal sende mail til dem i danmark og etterlyse butikk i oslo sentrum.

Nelly's på Heggedal stasjon i Asker har mye fra Container -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ser at denne tråden ikke er helt ny, men jeg gikk ut fra KG for å google "container" og gjett hvor jeg havnet igjen? - jo på KG. :fnise:

Til deg som etterlyser butikk i Bergen; det er en butikk på Gullgruven som selger interiør og klær, de har endel fra container. (butikken heter Farmors hus).

Har kjøpt et par plagg derfra, men sparer de til julens selskapeligheter så kvaliteten vet jeg ikke så mye om enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_Charlie_*

Gammel tråd, men vil bare si at den nydelige konseptbutikken Bare Gro på Nesbyen har Containerklær;) Der har de også interiør med wowfaktor og god kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Karen_*
Ser at denne tråden ikke er helt ny, men jeg gikk ut fra KG for å google "container" og gjett hvor jeg havnet igjen? - jo på KG. :fnise:

Til deg som etterlyser butikk i Bergen; det er en butikk på Gullgruven som selger interiør og klær, de har endel fra container. (butikken heter Farmors hus).

Har kjøpt et par plagg derfra, men sparer de til julens selskapeligheter så kvaliteten vet jeg ikke så mye om enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_Line_*

De har massevis av fine Container-klær hos Blossom på Grünerløkka i Oslo. www.blossomfashion.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_lena_*

Disse butikkene har stort utvalg fra den kjempe fine kolleksjonen til Container:

Oslo, Mikko 2 etg på glasmagasinet

Bergen, Lyst Vaskerelven 2

Stavanger Lyst Kongsgt 26

Tromsø Møysalen Storgt 64

Harstad Møysalen Havnepromeneden 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...