Gå til innhold

flaut spørsmål.. men trenger hjelp.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er gruer meg litt hver gang jeg skal ha sex, for en gang kom det sånne fise lyder. tror det har noe med luft i skjeden. brukte kondom.. kanskje det var derfor(?) hvis jeg bruker p-piller blir det kanskje bedre? eller ... vær såsnill hjelp meg.er det noe som kan la dette stoppe helt.?

vennlig hilsen en med bekymringer fortiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt vanlig at dette skjer av og til. Særlig om han kommer inn i deg bakfra. Det skyldes luft i skjeden, og du trenger ikke være flau over det.

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du

Dette har jeg også opplevd -mange ganger.

Det er flaut som bare det! Skikkelig høy prompelyd! Mannen min ler bare av det, tror nok han syns det er ekkelt, men vi er så oppspilt at vi glemmer det fort (selv om jeg syns det er ufattelig pinlig hver gang det skjer).

Det kommer av at du får luft i skjeden ja.. som regel hvis han er bak deg, eller du har bena over skuldrene hans (han oppå deg, du har bena høyt opp foran)

Det er ingenting du kan gjøre med det... jeg pleier noen ganger å føre en finger op iskjeden, og "trykke" det ut når han ikke ser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva hvis vi bruker det vanlig misjonær stillingen da? tror du det kommer sånne lyder da?

hilsen fortsatt bekymret jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Sånne lyder kommer når en har sex i stillinger hvor skjeden pumpes full av luft... Misjonærstillingen pleier ikke å være et problem. Tror ikke kjæresten din bryr seg så mye, det gjør i alle fall ikke min! Bare forklar hva som skjer og hvorfor lydene kommer, så går det nok bra skal du se. P-piller har nok ingen effekt på dette etter hva jeg vet og har erfart.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei

leste i vi menn for en tid tilbake at når vi jenter blir opphisset så utvides skjeden seg, og det er derfor disse lydene oppstår. altså: ikke noe du trenger å være flau over. forklar for gutten din at det er fordi du har det godt og fordi han 'pumper luft i deg'. vagina er nemlig ikke som en sykkelslange som har ventil som stenges mellom hvert støt icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk med han om det, fortell hvordan du føler det, ufarliggjør det og kanskje le av det. Humor og sex er fryktelig god kombinasjon. For å ufarliggjøre det kan man f.eks. engang bli enig om at man prøver å 'fise' flest mulig ganger eller noe sånn. Det at det kommer sånne lyder er like naturlig som raping, promping, orgasme, og alt annet som kroppen klarer å produsere av lyder og reaksjoner.

Maggie!

- selvironi er morsomt -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Jenter icon_smile.gif

Hørte en gang et festlig ,svenskt utrykk for dette fenomenet: Mus-prutt.

Jeg er mann og bryr meg ikke om disse lydene, men en førstereis gutt trenger kansje en forklaring....

Uansett..det er naturlig,ikke noe og være flau over og ganske morsomt icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg leste i Sex - Ja, takk! at slike "fiselyder" kan unngås hvis du har en stram skjede. Dvs. at du kan trene bort lydene ved hjelp av oppstramming av PC-muskelen. Vet ikke om det hjelper, men det er hvertfall veldig sjeldent det skjer nå! icon_smile.gif

|Maria| icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 18 år senere...
På 11.4.2002 den 16.47, Gjest Anonymous skrev:

Jeg er gruer meg litt hver gang jeg skal ha sex, for en gang kom det sånne fise lyder. tror det har noe med luft i skjeden. brukte kondom.. kanskje det var derfor(?) hvis jeg bruker p-piller blir det kanskje bedre? eller ... vær såsnill hjelp meg.er det noe som kan la dette stoppe helt.?

 

vennlig hilsen en med bekymringer fortiden.

Helt naturlig med promoelyder fra fitta. Jeg får det hele tida. Bare luft som dyttes inn av av penis, og den må jo finne en vei ut igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...