Gå til innhold

Stilig og flott PC-veske


Gjest Huldali

Anbefalte innlegg

Gjest Huldali

Jeg er på jakt etter en stilig og flott pc-veske som ikke er så altfor dyr, ikke over 1000 kr.

Finnes det noen nettbutikker med godt utvalg dere kan anbefale meg (innen norge)?

Eller en butikk i Oslo?

Den eneste butikken jeg vet om, som har et godt utvalg, er i sporveisgata, men selger bare til Mac...

på forhånd takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

De likte jeg også! :) Men får man kjøpt de i norge?

I norske kroner kosta den i underkant av 300 kroner. Det vert vel porto og toll/mva i tillegg, men det er jo forhaldsvis ei billeg veske :) Eg trur eg kanskje skal vurdere dette sterkt ;)

Kva farge likte du?

Endret av Årolilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldali
I norske kroner kosta den i underkant av 300 kroner. Det vert vel porto og toll/mva i tillegg, men det er jo forhaldsvis ei billeg veske :) Eg trur eg kanskje skal vurdere dette sterkt ;)

Kva farge likte du?

Egentlig syns jeg den rosa var finest :) Men vet ikke helt om jeg tør å kjøpe den i rosa, hehe. Blir litt vel jentete kanskje. Men tror jeg vil gå for den hvite eller en brun eller blå en. Syns også de med hank var fine.

Vanskelig valg! Tror jeg kommer til å kjøpe fra denne siden så fort jeg få stipend :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig syns jeg den rosa var finest :) Men vet ikke helt om jeg tør å kjøpe den i rosa, hehe. Blir litt vel jentete kanskje. Men tror jeg vil gå for den hvite eller en brun eller blå en. Syns også de med hank var fine.

Vanskelig valg! Tror jeg kommer til å kjøpe fra denne siden så fort jeg få stipend :)

Ja, eg likte også best den i rosa :lur: Klart me tørr å kjøpa den, kvifor sånne kjedelege fargar som kvit, brun og blå?! ;) Korleis med hank? Dei veskene? Var det verkeleg til pc?? Dei var isåfall litt kule! Eg og trur eg kjem til å kjøpe frå denne sida, gi meg beskjed når du sit klar eller har gjort det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...