Gå til innhold

---


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt sikkert. Enten det eller barnepris.

Hva er vanlig pris da..? tror hun betalte 45 kr sist vi var på kino. Ikke 100% sikker altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde vel egentlig stå et sted.

Det hende det er honnør-rabatt på på arrangemanger ungene er på hvor foreldre/besteforeldre ser på (turneringer ol)

På offentlige bad er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenom tema men, må bare spørre.

Hvorfor i alle dager skal man få Honnørrabatt på kino?

Denne rabatten burde i mine øyne kun gjelde nødvendige ting, som foreksempel buss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

På enkelte kinoforestillinger er det ikke honnørrabatt, men pensjonistrabatt, har aldri brukt honnørkortet mitt på kino.

Jeg bruker kortet mitt på buss, tog, ferge, svømmehall og lignende.

Det hender også at det er honnørpriser på stevner og turneringer, men veldig ofte er det heller pensjonistrabatt der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
Gjelder den for andre ting enn reise med tog, buss og båt?

Har hørt at man får rabatt på kino også - stemmer det? :popcorn:

50% på tog! Men ikke på minipris. Og ikke på sovecupe og NSB komfort. Men den vanlige billetten, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
Hvorfor i alle dager skal man få Honnørrabatt på kino?
Det må vel være fordi kinoen vil at flere pensjonister skal gå på kino? Opp til dem med andre ord. Mange andre gir honnør-/pensjonistrabatt også, frisører blant annet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Synes pansjonistrabatt på kino, frisør osv høres bra ut! Men honnørrabatt synes jeg bare skal være på ting som er nødvendig, slik som buss, tog osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare kommentere at det ikke bare er pensjonister som har honnørkort. Uføre i alle aldre kan også ha slike ved ulike grader av ufør/tidsbegrenset ufør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
Vil bare kommentere at det ikke bare er pensjonister som har honnørkort. Uføre i alle aldre kan også ha slike ved ulike grader av ufør/tidsbegrenset ufør.

Ja, er klar over det. Sykt mange unge som jeg ikke kan fatte hvorfor har det! Derfor jeg mener at det skal være pansjonistrabatt på kino osv, og ikke honnørrabatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, er klar over det. Sykt mange unge som jeg ikke kan fatte hvorfor har det! Derfor jeg mener at det skal være pansjonistrabatt på kino osv, og ikke honnørrabatt

Tror du de unge som har honnørkort har mer penger eller mindre behov for å gå på kino enn det pensjonistene har? Hva slags holdning er egentlig det?

Til ts: Mange museet har også honnørpris på inngangsbilletten. ;) Det å gå på museum er også en hyggelig fritidsaktivitet.

Sjekker forresten litt på filmweb, og ser at de har honnørbillett her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Det er for å selge flere billetter, enkelt og greit. Disse gruppene ville man ikke fått på kino til full pris, derav rabatt. Slik får man full pris ut av dem som er villig til å betale det, og rabattert til de andre. Det er da virkelig bedre enn halvfulle kinosaler/busser/tog. Samme gjelder egentlig miniprisbillettene, det er rabatt, men også en garanti for å få fylt opp togene.

Uten studentrabatt ville trolig færre studenter brukt toget også, de ville heller tatt flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...