Gå til innhold

Irmiels' fiksfakseri


Irmiel

Anbefalte innlegg

Hei :)

Tenkte jeg kunne starte en dagbok jeg også - kjekt å ha et sted å få ut tankene!

Jeg er ei jente på seksten år.

Bor sammen med min mor, hunden min Nero, og katten Lillefaks.

Nero er en nydelig liten svart pomeranian, og Lillefaks er en blanding av skogskatt og perser.

Til høsten begynner jeg på andre året på studiespesialiserende linje - gamle "allmenn". Jeg har valgt Sosiologi og Sosialantropologi, Rettslære og Medieinformasjon som valgfag, selvom jeg ikke er helt sikker på hva jeg skal bli enda :ler:

Sånn ellers trener jeg på SATS, leker med Nero, lager middag, titter på japanske tegneserier, spiller Nintendo Wii, er sammen med venner og lusker rundt på KG, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag hadde jeg stilt klokken på 06:00 for å stå opp og bløte opp foret til Nero, men jammen hadde jeg ikke klart å slå av alarmen og sovnet igjen. Så da våknet jeg ikke før kvart på sju, og hastet ned og ordnet det. Lille tassen lå i innhegningen sin og tittet nysjerrig på meg.

Så gikk jeg opp for å legge meg igjen.. og da begynte han å pipe og gråte litt stakkar. Men han gav seg fort igjen - begynner å skjønne at jeg bare er inne på rommet nå. Flinke lille tassen.

Når jeg så stod opp nærmere ni lå han fortsatt på samme plassen, og hadde faktisk ikke gjort fra seg på avisene i natt. Kanskje han begynner å lære?

Frem til nå har vi gått en "lang" tur opp og ned gaten:ler:, og nå ligger han rett ut ved føttene mine og sover.

Jeg har prøvd å lære han "sitt" idag og, men det er visst mye mer morsomt å bare rase rundt og leke. Menmen, han er jo bare ni uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Morsomt med flere med hund her, gratulerer med den nye lille valpen! Jeg håper selv på en ny "liten" tass etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...