Gå til innhold

Rollespill


|Maria|

Anbefalte innlegg

... det burde dere prøve! icon_smile.gif

Jeg og kjæresten min hadde helt fantastisk deilig sex i går. Det begynte med at jeg lå i senga mi, og kjæresten min fikk for seg at jeg så så uskyldig ut der jeg lå. Deretter foreslo jeg for han (egentlig for spøk i begynnelsen) at jeg kunne late som om jeg var en ung jente som ikke hadde hatt sex før, og at han skulle forføre meg..

For det første var det kjempemorro! (vi måtte ta mange "takinger", take 1, take 2 osv... før vi klarte å gjøre det uten å begynne å fnise.) Men når vi først levde oss inn i det, ble vi begge to veldig tente! Jeg tror det er tanken på at vi hadde sex for første gang, jeg var helt uerfaren, og han var erfaren.

Nå har jeg virkelig fått mersmak på rollespill! Hva med sykepleier, kabelmannen, prostituert, osv osv.. Det må jo være ypperlig for de som vil krydre sexlivet litt, og som ikke tør/har muligheten til å leve ut fantasiene sine! icon_smile.gif

|Maria| icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom til å tenke på noe... har du sett de morsomme svenske filmen "Jalla-Jalla"?

Han typen som ringer på "nabodøren", og ei jente åpner, og han spør om å få lånt litt kaffe? Hun går å henter kaffe til han, og når hun har gjort det, så blir han liksom stående i døra...så spør hun: "Var det något mer du ville?" Han drar litt på det, så sier hun: "Du kanske har lust att komma inn och knulla lite? Det kunde vart skönt", sier hun. Åja, sier han, så går han inn, de river av seg klærne, og setter igang...

Først da blir vi som ser filmen klar over at det er deres rollespill... de bor sammen!

Morsomt! Det at han ikke får stå, er jo en helt annen historie, vet sikkert de som har sett filmen.... "Dicken.." *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...