Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

sterk varme???? Man får ikke sterk varme i Norge da , bare så vidt 30 varme grader.

Når jeg nærmet meg over 50 varme grader

- da blei det hett gitt.

Salt er bra, selv om det binner vann i kroppen din, er det varmt kan du gjerne ta deg litt. Og drikk Farris, vet det smaker møkk, men det er godt for kroppen.

Elsker at det er 18 grader klokken 07.00 !!!

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har det også sånn

Kjære Oslomedfeller.

Det er håp!

Spådd grått vær i Oslo fra tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finnmarking

Eh, varme? Her jeg sitter nå er det såvidt over 0 grader. Tror jeg hadde daua hvis det plutselig hadde blitt over 20 grader. Nei, jeg er heller ikke glad i stekende varme, maks 24 grader og fluktmuligheter til en kald kjeller er et must for meg i sommervarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg riktignok glad for at sommern har kommer for full - og jeg liker at det er sol osv. Men jeg også synes det kan bli litt for varmt. Selv sliter jeg i den for stand at jeg har mistet nesten all matlyst. Men prøver i få i meg mye frukt og vann. Fortrekker temperaturer på en rundt 25 grader. Synes det blir litt vel hett når gradestokken klatrer over 30 altså.(..) Én ting er når jeg reiser til syden og det er 45 grader, men da ligger man gjerne på stranda hele dagen (jeg gjør ihvertfall det) og da får man kjølt seg ned litt og badet i sjøen. Hjemme er det litt mer stress i forhold til det. Men tror jeg skal ta meg en tur til stranda til uka altså.(..)

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Jeg liker i utgangspunktet varme og sol,-liker at det er mer blide og sosiale mennesker rundt meg,elsker å bade osv,men KROPPEN min er ikke skapt for det!I sommerhalvåret eser jeg ut,uvisst av hvilken grunn,slik at fjeset er trillrundt,og tilogmed sko passer dårlig.Samtidig blir jeg ALDRI fresh og brun,men derimot bare knall solbrent og med så mye soleksem at det ser ut som om jeg har fått pest.Prikken over ien er selvføkgelig at sminken renner vekk...Så alt i alt,-nix,sommeren er absolutt ikke "min" årstid :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble så glad i går da det skyet over og begynte å blåse mer. Endelig kan jeg puste skikkelig igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg på disse værvarslingssidene i dag. Klikket meg rundt og drømt meg bort i værvarsler som viser regn. Høljregn! :regn: Noen steder har de web-cam og det var deilig vått på fremsiden av kameraet. Ser at det var mørkegrått og blankt på veiene.....sukke henført..... Gurimalla for en deilig opplevelse! Jodda; dette er jammen tråden for oss litt spesielle, hehe..... :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det regner i Trondheim! Endelig :)

Hilsen Trådstarter

Så heldige dere er :):regn:

Håper på en forfriskende skur snart her i Oslo også. Har gått med jakke i dag for første gang på lenge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Sol fra skyfri himmel i dag igjen. Værvarslerne er vel den yrkesgruppen som kan gjøre mest feil og fortsatt ha jobb :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg takler heller ikke sterk varme. Syns ikke det er noen mellomting her i landet, enten er det iskaldt eller så er det glovarmt :( Hater å svette! Men sånn som været er nå er det bare deilig, når det blåser og det ikke er 30 grader mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
Det regner i Trondheim! Endelig :)

Hilsen Trådstarter

Joda. Men det er liksom ingen mellomting her. Enten tretti steikvarme eller fem grader og horisontalt regn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...