Gå til innhold

Klubben for oss som liker pikk!


Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Tror jeg de fleste kvinner helst ønsker seg en stor en?

Jeg velger å tro at de aller fleste kvinner er litt dypere en som så.

Heh heh. Tog an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh heh. Tog an.

Jeg kjenner en kirkemusiker som har så stort organ at alle damene i menigheten bare kaller han for organisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en kirkemusiker som har så stort organ at alle damene i menigheten bare kaller han for organisten

Haha, tog han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Hot Rodny

Yeyy :)

Det er jo godt å høre at den midterste foten blir verdsatt da :D

Men det finnes jo andre ting (les: fingre og munn) man kan bruke da :)

Jeg er nesten likedan. For min del elsker jeg kvinnekjønnet. Både det lille søte organet og rasen.

Det å ligge plassert mellom to ben og smake er rett og slett sinnsykt flott. Vel, baksiden er nesten like deilig den også, såfremt den er ren.

Om jeg skulle velge en plass jeg skulle ha vært i 2 minutter før jeg døde så hadde det nok vært der :D

Ja, jeg vet. Høres litt morbid ut ja :DD Tror nok hun hadde fått traumer etterpå om det hadde ligget en død mann mellom bena på henne :O

Massasje er også deilig. Kyssing også. Rett og slett alt er deilig. Får ikke nok av kos jeg.

Innlegget er endret iht KGs regler.

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pikk-king

Jeg elsker også min samboers pikk! Namm namm! Pikk med sprøstekt løk... DET må dere prøve alle pikkelskere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Jeg elsker også min samboers pikk! Namm namm! Pikk med sprøstekt løk... DET må dere prøve alle pikkelskere:)

Nå kjente jeg at jeg kastet litt opp bakerst i munnen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_Bjørn_*

Jeg er mann med en gjennomsnitts pikk og er godt fornøyd - min kjære samboer får de orgasmer hun vil ha og vi har det veldig bra sammen. Men jeg har vært med damer som har synes jeg var for liten (er 16 cm). For noen kan det ødelegge litt selvtillit, men jeg har alltid ment at hvis en gjennomsnitts størrelse ikke er bra nok for dama - ja da er det faktisk dama som har problemet! Stor eller liten, ingen av delene er bra hvis man ikke vet hvordan den brukes ;-) Damer som har født kan bli litt slappere nedentil og da kan kanskje størrelsen på pikken bli en greie hvis man ikke gjør noen øvelser for å stramme seg litt opp igjen. I tillegg har vi disse damene som er overvektige, det er klart at der er kanskje standard utstyr ikke optimalt da det går med noen cm bare for å "komme fram til målet", for å si det sånn.. Men for all del, hver sin smak! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er møkklei av den derre stor-pikk-hurra mentaliteten.

Oppretter herved en klubb for oss som setter pris på menn med pikk!

Om jeg kan glede noen med min, står jeg gjerne til tjeneste! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ikke æsj'e sånn Caylee :hakeslepp:

Det er kvalmt å elske en pikk. Hallo? Det er en tiss! Elske en tiss? :ler:

Og i tilegg ligner det på en pølse :ler: Hvem vil ha en sånn inni seg liksom? Jeg tror jeg blir med i "Klubben for oss som hater pikk" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kaster skam over kvinneligheten :sjokkert:

:fnise:

Akuratt det jeg ville :)

Og forresten gutter/menn, hvorfor er dere så stolt over pikken deres? Er det fordi dere syns den er stor nok til å bli legget i pølsebrød meg ketsjup på? :ler: Uff, jeg blir egentlig gal over at jeg har så mye fordommer mot pikk, så begyner å lure på om hvordan kjæreste jeg får ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Mannen min har verdens deiligste pikk. Akkurat passe lang (*kremt* noen centimeter over snittet) og akkurat robust nok.

Har prøvd små også, og jøss - de gjør da jobben, men jeg må innrømme at det estetiske ved en litt større gir meg turn on. Er nok dét som har gjort at jeg har beholdt gnisten alle årene vi har vært sammen. Rett og slett.

(noen liker små og noen liker store :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...