Gå til innhold

Klubben for oss som liker pikk!


Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Det er da hyggelig å se at ikke alle synes at stor pikk er det mest fantastiske egenskapen en mann kan ha da :) Men fant et innlegg av en som kalte seg Miss fryd, i tråden "Kjæresten min har liten penis". Lurer på hva dere synes om dette, enig eller uenig ? Jeg er ganske usikker på størrelsen min, selv om jeg vet at jeg er helt normal. Har en følelse av at jeg aldri vil være sammen med en jente som ikke ville ønsket seg at jeg var større, uansett hva annet jeg kan gjøre i senga. For av og til har jeg dager hvor jeg kan synes at alle jenter har forskjellige meninger og preferanser angående dette, men så ser jeg sånne innlegg, og de får meg virkelig til å tro at alle mener noe sånt. Ser at mange sier lignende ting, men ja..:

"Noen menn kan eller vil ikke forstå at størrelsen på pikken betyr mye for en kvinne, uansett om hun er trang eller vid eller midt imellom (som de fleste). Jeg tror at de aller, aller fleste kvinner som har fått oppleve en stor ønsker seg det igjen. Det er noe helt annet enn en normal eller liten. For min egen del er det en orgasmeskaper i seg selv å kjenne noe stort sprenge seg inn, følelsen av å være fylt til bristepunktet. Det er ingen ting som er i nærheten så dirrende godt når det gjelder sex. I samtlige faser av seksuallivet er det mer spennende og sykt opphissende med en stor kuk. Bare synet av den! Og når jeg koser med den og den blir svær i munnen min ligger jeg og gleder meg til å få den inn i meg. Eller når han står på badet etter et deilig knull og jeg ser den tykke stokken henge halvslapp nedover låret...da kan jeg bli dønn kåt og suge ham opp igjen for å få mer der og da! Inntil jeg traff min nåværende kjæreste var jeg ikke veldig opptatt av størrelser og skjønte ikke helt at enkelte venninner kunne dagdrømme om noe stort. Så fikk jeg altså prøve det selv, og det er ikke tvil i min sjel om at et stort lem er en velsignelse som ikke kan verdsettes høyt nok.

Dette er ikke et angrep på menn med liten eller normal størrelse. De duger de også. For min egen del velger jeg meg stor fordi sex er viktig og fordi en stor kuk gir meg den aller beste sexen."

Endret av Gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har aldri sagt noe om størrelse. Skjønner ikke hvor du får det fra. Min gir meg nok glede til å tilfredstille både meg og kjæresten min heldigvis. Synst faktisk den er for stor, har problemer med trange dongeri bokser om du skjønner tanken.

Men den kunne jo alltids vært litt hardere :) Du vet, den stivelsen sånn som skallede kåte menn, som ikke har hatt sex på 10 år har. Om du har sett Sex & Singel Liv eller asianstreetmeat så vet du hva jeg sikter til. *Enormt Hard* Ikke den type med ring rundt der den blir blodsprengt men bare SSF Stiv Som Faen.

Endret av gluggen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da hyggelig å se at ikke alle synes at stor pikk er det mest fantastiske egenskapen en mann kan ha da :) Men fant et innlegg av en som kalte seg Miss fryd, i tråden "Kjæresten min har liten penis". Lurer på hva dere synes om dette, enig eller uenig ? Jeg er ganske usikker på størrelsen min, selv om jeg vet at jeg er helt normal. Har en følelse av at jeg aldri vil være sammen med en jente som ikke ville ønsket seg at jeg var større, uansett hva annet jeg kan gjøre i senga. For av og til har jeg dager hvor jeg kan synes at alle jenter har forskjellige meninger og preferanser angående dette, men så ser jeg sånne innlegg, og de får meg virkelig til å tro at alle mener noe sånt. Ser at mange sier lignende ting, men ja..:

"Noen menn kan eller vil ikke forstå at størrelsen på pikken betyr mye for en kvinne, uansett om hun er trang eller vid eller midt imellom (som de fleste). Jeg tror at de aller, aller fleste kvinner som har fått oppleve en stor ønsker seg det igjen. Det er noe helt annet enn en normal eller liten. For min egen del er det en orgasmeskaper i seg selv å kjenne noe stort sprenge seg inn, følelsen av å være fylt til bristepunktet. Det er ingen ting som er i nærheten så dirrende godt når det gjelder sex. I samtlige faser av seksuallivet er det mer spennende og sykt opphissende med en stor kuk. Bare synet av den! Og når jeg koser med den og den blir svær i munnen min ligger jeg og gleder meg til å få den inn i meg. Eller når han står på badet etter et deilig knull og jeg ser den tykke stokken henge halvslapp nedover låret...da kan jeg bli dønn kåt og suge ham opp igjen for å få mer der og da! Inntil jeg traff min nåværende kjæreste var jeg ikke veldig opptatt av størrelser og skjønte ikke helt at enkelte venninner kunne dagdrømme om noe stort. Så fikk jeg altså prøve det selv, og det er ikke tvil i min sjel om at et stort lem er en velsignelse som ikke kan verdsettes høyt nok.

Dette er ikke et angrep på menn med liten eller normal størrelse. De duger de også. For min egen del velger jeg meg stor fordi sex er viktig og fordi en stor kuk gir meg den aller beste sexen."

Reagerte på dette da jeg leste det i den tråden også, var på nippet til å svare, men gadd ikke.. Ja, noen damer syns at stort er bra, og bedre enn en liten, for da slipper de å gjøre annet enn å ligge der som et slakt. Greia med en stor en (snakker ikke av erfaring, men kan tenke meg til det) er at da slipper man å bruke musklene der nede, og jeg vil kalle de som skriker etter stort for late.

Heldigvis er det ikke alle som er late, og tror kanskje de som er det gjør seg selv en bjørnetjeneste, når man bruker musklene får man jo lettere orgasmer, og de føles bedre ;)

Så drit i hva "skrikerne" vil ha, det som betyr noe for deg er hva din kjære vil ha, og heldigvis så er ikke penisstørrelse det som betyr noe for henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiny Tim & Long John

Vi reiser oss i stram giv akt, og takker for all denne ros

fra dere, skjønne jenter.

Men glem ikke våre to venner nede i pungen,

de fortjenter også kjæling og kos

Husk, det er de som bærer frøet til ungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser oss i stram giv akt, og takker for all denne ros

fra dere, skjønne jenter.

Men glem ikke våre to venner nede i pungen,

de fortjenter også kjæling og kos

Husk, det er de som bærer frøet til ungen!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter egen erfaring er de som skriker høyest etter stor pikk også de som er minst aktive i senga. Derfor tror jeg også de trenger noe stort. Kanskje ikke nødvendigvis at de er vide og store selv, men at de er for late til å bruke muskler og dermed "MÅ" ha en stor en for å føle seg fyllt opp. En mann utstyrt innenfor normalen på 12-18 cm, skulle aldri behøve å føle seg ubekvem foran en kvinne, og frykte at hun ikke vil ha nytte av det han har. Da er det noe galt, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske at de som skriver innlegg kunne holde seg til trådstarters intensjoner!

For de som har noe å si om hva som er best av stor eller middels, og om en liten pikk duger, har da utallige andre tråder de kan henge seg på!

Takk for interessen til dere medlemmer i klubben! Men jenter: Glem ikke å kjæle litt med pungen, den har så lett for havne litt i bakgrunnen..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn jeg også.

Jeg skal møte flere menn i helgen, et skikkelig mannetreff :hakeslepp:

Det blir det heftig..., skal huske på å kose litt med pungene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Men fant et innlegg av en som kalte seg Miss fryd, i tråden "Kjæresten min har liten penis". Lurer på hva dere synes om dette, enig eller uenig ?

"Noen menn kan eller vil ikke forstå at størrelsen på pikken betyr mye for en kvinne, uansett om hun er trang eller vid eller midt imellom (som de fleste). Jeg tror at de aller, aller fleste kvinner som har fått oppleve en stor ønsker seg det igjen. Det er noe helt annet enn en normal eller liten. "

Uenig!

Det finnes ingen fasit på hva kvinner liker, nettop denne tråden bør gi deg en indikasjon på dette, da den ikke handler om størrelser, men på kvinner som liker pikk uansett størrelse og form.

At noen liker stort, ja! Tror jeg de fleste kvinner helst ønsker seg en stor en? Nei.

Er det sant at alle kvinner som har opplevd en stor en, ønsker seg det igjen, også om de møter en mann som er helt gjennomsnitlig? Nei!

Jeg velger å tro at de aller fleste kvinner er litt dypere en som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glamourgirl

Gamle tråden min!

Jupp, damer! (og menn, velkomne skal dere være!)

Vi liker pikk, hurra hurra hurra,

Og vi koser fint med pungen ja ja ja!

Men det vi liker best

og her er det ingen protest

er mannen pikken sitter på

det må det kanskje hjerne til å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle tråden min!

Jupp, damer! (og menn, velkomne skal dere være!)

Vi liker pikk, hurra hurra hurra,

Og vi koser fint med pungen ja ja ja!

Men det vi liker best

og her er det ingen protest

er mannen pikken sitter på

det må det kanskje hjerne til å forstå?

Må jo ære deg litt da glammy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Caron_*
Ja sant det. Men det er da ikke så sjeldent man hører gutta boys snakke om " vrengte bukselommer". Men vi mennesker er ganske onde egentlig, i måten vi snakker om det motsatte kjønn på. Er jo egentlig ikke rart folk sliter med store komplekser, og tar plastisk kirurgi både her og der. Og verre tror jeg det komme til å bli..

Du har så rett... Men vi må også skille litt på cyberspace og RL, for jeg tror (håper) virkelig ikke vi egentlig er så onde som vi ofte gir inntrykk av når vi sitter og legger ut på nettdebatter.

Alt er så enkelt i denne cyberverden, de sperrene vi ellers lar oss kontrollere av har fort en tendens til å fordufte når vi konverserer med omverden trygt og anonymt innenfor husets fire vegger.

Debatter kjønnene i mellom er vel sånn sett av de mest bedritne vi finner rundt om på nettforumene, man skulle nesten tro vi var i krig med hverandre slik det rakkes ned på peniser, vaginaer, puppestørrelser, rumper osv...

Derfor velger jeg å tro at vi i den virkelige verden fortsatt er i stand til å hente frem rasjonelle, fornuftige tankerekker når vi omgås.

Den dagen vi mister disse egenskapene og cyberholdningene tar over helt, da sliter vi nok big time ja.

Internett er på godt og vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...