Gå til innhold

Klubben for oss som liker pikk!


Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil ikke melde meg inn. Kremt... hva gjør jeg her inne da? Blander meg inn som vanlig, tenker jeg. Skjerpings. Anyway, følte bare for å gi uttrykk for min uenighet i at pikk er pikk og pikk er godt - for ikke alle pikker er gode! Nemlig. Å ha sex med en liten puddelpikk er ikke godt. I det hele tatt. Hadde sex engang med en type som målte 4 cm! Og da er jeg generøs.

Ergo, pikk er ikke bare pikk, men av og til en puddelpikk. Jeg er veldig fornøyd med den pikken jeg har nå. Bare for å ha nevnt dét.

...det er vel et større problem at fitta di er "slarkete" og ufølsom enn at pikken er liten...de fleste kvinnene jeg hatt sex med...har hatt en såpass stram og følsom fitte at de har fått orgasme av tunga mi...og den klarer jeg ikke å stikke lengre ut enn 4 cm... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
...det er vel et større problem at fitta di er "slarkete" og ufølsom enn at pikken er liten...de fleste kvinnene jeg hatt sex med...har hatt en såpass stram og følsom fitte at de har fått orgasme av tunga mi...og den klarer jeg ikke å stikke lengre ut enn 4 cm... :fnise:

Det er godt mulig det! Men selv de kvinnen du har hatt sex med, kan likevel finne det TURN ON med en stor en;) Uten at du vet det nødvendigvis.... Skal kvinner tenker slik at med en gang en mann sier at han liker og foretrekker en stram fitte, så skal vi rope ut.." ja ha ha ha, det er jo fordi du har så liten pikk". Jeg kan godt skjønne at ei stram fitte er attraktivt for gutta, men det bør ikke være mindre attraktivt for oss med en stor en. Da strammer dte jo enda mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget var ironisk og kun et tilsvar på innlegget til Alice som jeg mente var et realt slag under beltestedet. Jeg har hatt mange sex partnere i mitt liv og aldri opplevd annet enn nydelige og deilige kvinnekjønn. Vid eller stram betyr svært lite. Respekten for kvinner er uavhengig av kjønnets utforming og jeg kunne gjerne startet klubben "Klubben for oss som liker fitte!". Jeg er også svært fornøyd med min pikk som er større enn gjennomsnittet.

Jeg har ingen ting mot at kvinner og menn synes store pikker, store bryster e.l. er TURN ON. Alle har sin fulle rett til å bestemme hva man selv tenner på. Det jeg reagerte på var at Alice bruker begrepet "puddelpikk" og gjør narr av menn som har liten pikk. Jeg synes det er veldig respektløst å gjøre narr av måten folk er skapt enten det gjelder pikk, bryster, hofter, kjønnslepper, hudfarge eller andre ting. Det er greit å bli tent av en stor pikk men man bør ikke gjøre narr av de som er skapt med liten. Jeg reagerer like mye når menn gjør narr av kvinner med store kjønnslepper eller "hengepupper"...eller om noen gjør narr av at en psykisk utviklingshemmet er dum. Det kan være like sårende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Innlegget var ironisk og kun et tilsvar på innlegget til Alice som jeg mente var et realt slag under beltestedet. Jeg har hatt mange sex partnere i mitt liv og aldri opplevd annet enn nydelige og deilige kvinnekjønn. Vid eller stram betyr svært lite. Respekten for kvinner er uavhengig av kjønnets utforming og jeg kunne gjerne startet klubben "Klubben for oss som liker fitte!". Jeg er også svært fornøyd med min pikk som er større enn gjennomsnittet.

Jeg har ingen ting mot at kvinner og menn synes store pikker, store bryster e.l. er TURN ON. Alle har sin fulle rett til å bestemme hva man selv tenner på. Det jeg reagerte på var at Alice bruker begrepet "puddelpikk" og gjør narr av menn som har liten pikk. Jeg synes det er veldig respektløst å gjøre narr av måten folk er skapt enten det gjelder pikk, bryster, hofter, kjønnslepper, hudfarge eller andre ting. Det er greit å bli tent av en stor pikk men man bør ikke gjøre narr av de som er skapt med liten. Jeg reagerer like mye når menn gjør narr av kvinner med store kjønnslepper eller "hengepupper"...eller om noen gjør narr av at en psykisk utviklingshemmet er dum. Det kan være like sårende. :)

Ja sant det. Men det er da ikke så sjeldent man hører gutta boys snakke om " vrengte bukselommer". Men vi mennesker er ganske onde egentlig, i måten vi snakker om det motsatte kjønn på. Er jo egentlig ikke rart folk sliter med store komplekser, og tar plastisk kirurgi både her og der. Og verre tror jeg det komme til å bli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er vel et større problem at fitta di er "slarkete" og ufølsom enn at pikken er liten...de fleste kvinnene jeg hatt sex med...har hatt en såpass stram og følsom fitte at de har fått orgasme av tunga mi...og den klarer jeg ikke å stikke lengre ut enn 4 cm... :fnise:

Jaha, ja. Jeg tror faktisk at det er vanskeligere å få orgasme når man har "samleie" med en type som har en pikk på 4 cm, enn når man har oralsex... men det er nå meg da. Og du, jeg tror ikke det har noe som helst med slarkete fitte å gjøre, men at 4 cm ikke er så veldig stort. Er det sånn å forstå at tunga di er større enn pikken din???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Nei selv en stram fitte hadde fått problemer med å kjenne så mye med en 4cm pikk, så tror nok ikkE at det hadde vært at hun hadde vært vid.

Men for min egen del, så foretrekker jeg helelr de normale og litt undr, enn de store. Har en med stor en nå og det kjennes kan jeg fortelle dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selv en stram fitte hadde fått problemer med å kjenne så mye med en 4cm pikk, så tror nok ikkE at det hadde vært at hun hadde vært vid.

Men for min egen del, så foretrekker jeg helelr de normale og litt undr, enn de store. Har en med stor en nå og det kjennes kan jeg fortelle dere!

Og hvordan føles det? For et par uker siden syntes du den var for stor, men jeg håper det har gått seg til nå. Det er bare helt topp, synes nå jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei selv en stram fitte hadde fått problemer med å kjenne så mye med en 4cm pikk, så tror nok ikkE at det hadde vært at hun hadde vært vid.

Men for min egen del, så foretrekker jeg helelr de normale og litt undr, enn de store. Har en med stor en nå og det kjennes kan jeg fortelle dere!

Og dette har jo med begges størrelse å gjøre. Liten kvinne og stor mann gir problemer, og liten mann og stor kvinne gir problemer. Det sier seg selv at jeg helst holder meg unna de som skriker høyest om størst når jeg er er gjennomsnittlig. Sexen er best om man finner noen som passer til seg. Etter min erfaring er size-queens de jeg har dårligst opplevelse med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, ja. Jeg tror faktisk at det er vanskeligere å få orgasme når man har "samleie" med en type som har en pikk på 4 cm, enn når man har oralsex... men det er nå meg da. Og du, jeg tror ikke det har noe som helst med slarkete fitte å gjøre, men at 4 cm ikke er så veldig stort. Er det sånn å forstå at tunga di er større enn pikken din???

Det var et ironisk svar på ditt "slemme" innlegg. Det er sikkert mye vanskeligere å få orgasme med 4 cm men jeg tror en dyktig elsker med 4 cm kunne gitt større glede for mange enn en dårlig elsker med 20 cm. Poenget mitt er at vi ikke bør være "slemme" i forhold til mennesker som er født utenfor det normale...og måten du skriver på i dette tilfellet er "slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

melder meg inn jeg og, til tross for deltagelse i andre tråden (meldte meg aldri inn, såh!)

jeg liker menn med pikk!! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et poitivt tiltak sett i lys av en del andre tråder der mangfoldet ikke akkurat står høyt i kurs. Men det hadde vært enda bedre hvis man kunne fått vite at kvinner liker menn. Ingen menn betrakter seg som en pikk. Vi er ikke et kjønnsorgan, vi er et menneske.

Jeg vil ha en kvinne. Ikke ei fitte, men hele kvinnen!

Hehe, godt poeng. Hadde man sett i et manneforum: "Klubben for oss som liker det trangt" eller "klubben for oss som liker fitte", tipper jeg et par av size gueens'ene også hadde hevet med øyenbrynene. Det er på en måte greit å redusere mannen til et kjønnsorgan, mens å redusere en kvinne til et kjønnsorgan er harry og vulgært.

... men ikke misforstå, jeg kritiserer ikke trådstarter. Jeg skjønner at dette er et motsvar mot klubben for de store-tråden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

... men ikke misforstå, jeg kritiserer ikke trådstarter. Jeg skjønner at dette er et motsvar mot klubben for de store-tråden. ;)

....Som igjen kunne være en reaksjon på " er asiatiske jenter trangere enn de norske"........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Janne_*

Ja... Melder meg herved inn.. Men det må være en tunge med på han som har pikken. :hjerter:

Hilsen

Janne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Melder meg herved inn.. Men det må være en tunge med på han som har pikken. :hjerter:

Hilsen

Janne

Og hender.. namnam.. (noen som sier jeg har en ting for hender?? neeeeida) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...