Gå til innhold

Endelig prøver :-)


Høstjenta

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med positiv test! :) Kan det være at egget har festet seg ordentlig nå, og at det er derfor murringene har gitt seg litt? Forhåpentligvis er alt i orden med det lille egget, men jeg skjønner godt at du er redd for at det skal stoppe. Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for alle koselig ord 😘❤️ Håper og krysset fingrene for at vårt lille frø har klort seg godt fast 😄 Vi har mistet i uke 5 før så er nok derfor jeg er litt ekstra på å kjenne etter alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Mayami skrev:

Gratulerer med både prøverør-skatt og positiv test! ☺ Håper alt går bra med dere framover!

Takk takk 😘 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg egentlig dette ikke går...😔 Våkna i dag med skikkelig mens murringer og vondt i korsryggen. Og samtidig kjennes det ut som noe er på vei ut. Så nå går jeg liksom bare å venter på å se noen tegn til TR hver gang jeg er på do 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Høstjenta skrev:

Nå tror jeg egentlig dette ikke går...😔 Våkna i dag med skikkelig mens murringer og vondt i korsryggen. Og samtidig kjennes det ut som noe er på vei ut. Så nå går jeg liksom bare å venter på å se noen tegn til TR hver gang jeg er på do 😞

Huff, håpar du tar feil - men skjønnar veldig godt at dei blir engstelig. Eg kryssar fingrane for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det høres veldig slitsomt ut :klem: Krysser fingrene for at det skyldes graviditeten og at alt er som det skal. Men jeg ser for meg at jeg hadde vært så nervøs at det gjorde vondt om jeg var i din siuasjon. Håper det roer seg så snart som mulig. Godt nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til alle som er innom 🎉🍾☺️

Ferien er over, men håper frøet fortsatt sitter. TR har ikke vist seg til tross for mine redsler på nyttårsaften, heldigvis. Siden dette er ivf måtte jeg ringe sykehuset i jula for å si i fra så nå venter vi på ul time om et par uker. 

Jeg er sånn eller blitt sånn som er redd for å håpe for mye i fare for en skikkelig nedtur om det ikke går.... 

Men håper nå litt likevel at dette skal gå, og grugleder meg til ul 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Høstjenta! :klem:

Kryssar fingrane for at spiren din fortsatt sit på plass! :hjerte: Så blir det spennande med UL om nesten 2 veker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Nå har jeg lest dagboka di! Ser at dere har slitt lenge men kom i mål med en liten en :rodmer: Gratulerer masse med det og gratulerer med søsken forsøk!!

Ville bare si at jeg også fikk posivt svar rett før jul og hadde noen uker før det hvor jeg var overbevist om at TR var på vei. Hadde helt sinnsykt vondt i magen, nedover lårene og i korsryggen. Sjekket så å si hvert femte minutt om TR kom, men den gjorde ikke det. Så det er ikke sikkert den kommer til deg heller :hjerte: Når har du UL? hvor langt ca er du på vei nå? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mirabelle skrev:

Hei :goodbye:

Nå har jeg lest dagboka di! Ser at dere har slitt lenge men kom i mål med en liten en :rodmer: Gratulerer masse med det og gratulerer med søsken forsøk!!

Ville bare si at jeg også fikk posivt svar rett før jul og hadde noen uker før det hvor jeg var overbevist om at TR var på vei. Hadde helt sinnsykt vondt i magen, nedover lårene og i korsryggen. Sjekket så å si hvert femte minutt om TR kom, men den gjorde ikke det. Så det er ikke sikkert den kommer til deg heller :hjerte: Når har du UL? hvor langt ca er du på vei nå? :popcorn:

Takk for det Mirabelle :) Joda, dette har pågått en stund så når første man kom føltes det som et virkelig mirakel! Jeg var nok ikke ferdig med selve "prøverørforsøket" før han var ute og pustet :hjerte: 

Jeg håper og tror på det beste nå, selv jeg er samtidig redd for å håpe for mye for å få en skikkelig smell om det ikke går. Opp og ned denne tiden her. Men uansett, er 6+4 i dag og skal på ul neste onsdag. Så venter i spenning. Livredd for at det ikke er et lite bankende hjerte, men tror samtidig at det skal være det.  Vi har mistet på uke 12 en gang før, men da hadde livet stoppet på ca uke 10 uten at jeg merket noe. Så det skaper vel litt redsel også.

Men jeg begynner å bli kvalm, var veldig kvalm og lite mat sist, og kjenner det som litt ømt i underlivet nå og da. Så gode tegn håper jeg :rodmer:  Det sitter fast i hodet da legen på sykehuset sa siste gang at jo mer kvalm jo bedre :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Da har jeg funnetbdagboka di. :) Jeg slenger meg med resten her og sier gratulerer så mye med positiv test! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom dagen for ul. Var mer kvalm av nervøsitet enn noe anna. Men vi fikk heldigvis se et skjønt lite 💓 banke hardt og godt 😍💞 Så da er vi ca 7+5 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Høstjenta skrev:

Endelig kom dagen for ul. Var mer kvalm av nervøsitet enn noe anna. Men vi fikk heldigvis se et skjønt lite 💓 banke hardt og godt 😍💞 Så da er vi ca 7+5 😊

Så bra! :) Gratulerer så mykje med ein sprell levande liten spire i magen! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Høstjenta skrev:

Endelig kom dagen for ul. Var mer kvalm av nervøsitet enn noe anna. Men vi fikk heldigvis se et skjønt lite 💓 banke hardt og godt 😍💞 Så da er vi ca 7+5 😊

Åh, så herlig! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, florette skrev:

Hvordan går det med deg? :) 

Det går veldig fint 😍 Er nå 14 uker og var på enda en ul i uke 12 for å se at alt var bra 👍🏼☺ Og heldigvis er all kvalme og oppkast over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Høstjenta skrev:

Det går veldig fint 😍 Er nå 14 uker og var på enda en ul i uke 12 for å se at alt var bra 👍🏼☺ Og heldigvis er all kvalme og oppkast over!

Det høyrest jo heilt supert ut! :) Eg var også på UL i veke 12 (fosterdiagnostikk). Og no har eg også vore på OUL, og fått vita at me ventar jente nr. 3! :hjerte:

Har du fått time til OUL? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Høstjenta skrev:

Det går veldig fint 😍 Er nå 14 uker og var på enda en ul i uke 12 for å se at alt var bra 👍🏼☺ Og heldigvis er all kvalme og oppkast over!

14 uker allerede? Tiden går jammen meg fort! :fnise:  Så godt å høre! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...