Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Både jeg og manne sover ganske rolig om natten, men har en episode som skjedde for et drøyt år siden.

Mannen min våknet midt på natten av en brak rett ved siden av sengen sin. Når han skrur på lyst ser han meg på alle fire. Han spørr meg hva som har kjedd. Jeg svar at det er kjempestore edderkopper under dynen min. Han svarer at det ikke er edderkopper under dynen min, men jeg insisterer og han sjekker.

Jeg går å legger meg igjen. Husker ingen ting fra dette, men skal love dere at jeg merket det dagen etter. Jeg hadde hoppet fra mine side og over ham. Landet rett på knærne på tregulv. Var så vidt jeg klarte å gå dagen etter.

Fatter ikke at jeg ikke våknet av smerten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Enhjørning

Han sier endel morsomme ting men jeg er som regel i halvsøvne selv så jeg husker ikke nøyaktig hva han sier. Men det jeg husker er noe som er veldig klissete og søtt :tongue:

Skjedde faktisk nå i helgen. Jeg sliter endel med søvn så sovner etter han men jeg holdt på å sovne da han begynte å prate.. Jeg trodde først han var våken men tydeligvis ikke :fnise: Begynte med en koselig "Jeg elsker deg" hvorpå jeg responderte tilbake. Omtrent fem minutter senere fikk jeg høre det igjen og responderte. Og fem minutter senere det samme igjen.. Da skjønte jeg at han sov! Han holdt på slik i godt over en time med disse femminutters pausene sine og jeg ble bare mer og mer irritert siden jeg holdt på å falle i søvn hver gang han sa dette :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten er fra et annet land, og snakker et språk jeg ikke forstår så mye av enda. Vi lå og sov en natt, tidlig i forholdet. Plutselig setter han seg opp og spør(hørtes det ut som) om noe/sier noe på morsmålet sitt før han legger seg og sovner igjen. Jeg skjønte ingen ting. Morningen etter spør jeg han hva det var han spurte om, men det kunne han ikke huske. Etter en god stund (type dager) kom han på det, og det var noe slik som "snorket jeg?" eller noe. Haha. 

 

Forrige natta la vi oss litt sent, og han skulle på jobb tidlig. Plutselig etter en time står han opp og begynner å lete etter klær osv. Var helt sikker på at han hadde forsovet seg og skrudd av alarmen osv. 

Anonymkode: a56cf...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjæresten min sover, og plutselig bare "jeg elsker deg.. og *navnet på katten min*... og * navnet på katt nr 2."... mjau"

 

meg: hahaha awwww du da

 

han: :@@@@ men hvilken film er det

 

???

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt irritert på kjæresten da vi skulle legge oss etter en tur på byen sist helg. Han sovnet, men ikke jeg.

Plutselig i søvne sier han dette, og vi har en kort samtale:

S: Men alle i dette rommet elsker deg jo M. 

M: ?? Jada. Hvem er alle?!

S: Meg og alle boxerne mine vel.

Mer svar fikk jeg ikke fra han, men han fikk seg en god latter om morgenen. Dette husket han selvsagt ikke. 

Endret av smartbimbo
skriveleif
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Han gikk i søvne. Måtte på do.. Åpna opp laptopen i stua og tissa på den.. 

Anonymkode: be311...6a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er som regel helt stille når han sover, men tidligere i vår hadde han et stygt tilfelle av mannfluensa. Han lå og laget så ynkelige sutre- og klynkelyder i søvne at jeg holdt på å le meg ihjel. Litt sånn "..uuuuhhh...uuuøøøauuuhhmm uh ", i skikkelig treåring-sutretone. Det ble ikke bedre da han snudde seg rundt på ryggen og sov med hendene pent foldet oppå dynen, som om han lå til likskue.

Anonymkode: 15dbb...f66

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min sa plutselig høyt i søvne "WHEN IN ROME" for noen uker siden, lo så høyt at jeg vekket han. :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var verken meg eller noen kjæreste, men ei venninne som fortalte at hun hadde hørt av moren sin. 

Vi jobbet på den tiden på et sted der vi pakket ting og la i esker på en pall og når pallen var full så ropte vi bare inn til de på lageret at "pallen er full" så kom de og byttet pall.

En natt hadde moren til venninnen min våknet av datteren sin. Hun gikk inn på rommet for å se hva det var og da satt venninnen min på senga. Moren spurte hva som var galt og datteren sa høyt og tydelig: "Dyna er full!" :fnise:

Anonymkode: 1986d...b95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om natten våknet jeg av at min kjære ristet i meg og sa "jeg er mammas kosegutt jeg, og i morgen skal jeg få softis", og så stakk hann tommelen i munnen og snudde seg fornøyd rundt. Jeg synes at det var søtt😍

Anonymkode: b1fe7...588

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kjæresten min snakker ikke ofte i søvne, men når hun først gjør det mumler hun som regel at hun skal hente en spade.
Skjønner ikke hvorfor, like morsomt hver gang:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står opp før kjærsten min, og ca annenhver morgen ler han i søvne. :fnise: 

Endret av Mynona
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Gjest Zeitgeist

Jeg hadde hatt ei tøff uke på universitetet med bl.a. eksamen i akuttmedisin. Fikk derfor høre en morgen at jeg i løpet av natta hadde uttalt følgende: "Ikke gi Darth Vader hjertemassasje! Han er så dum".  

Jaja, tydeligvis står det ikke på ego'et i søvne. Dommer, jury, og bøddel i ett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner faktisk en som kokte vann og la oppi en te- pose. Han våknet når han skulle drikke av den varme koppen 😛 

Har sett min egen bror, stå opp, gå ut av rommet sitt, ut og slenge fra seg dyna..så løp han inn på rommet sitt og slo av lyset igjen...

Anonymkode: b887d...df7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min tok 90% av sengen her forleden natt, og han oppdaget at jeg lå klint opptil nattbordet mitt og hadde 0,8 cm å gå på før jeg ramlet ut av sengen og ned på gulvet. Jeg lå i halvsøvne, men du kan TRO jeg bråvåknet da han grep tak i meg ved midjen og dro meg hardt inn mot midten av sengen før han sa "det så ikke ut som du lå noe godt" i halvsøvne...

Vel, jeg sov bedre på 0,8 cm enn i det klypegrepet ditt, kjære :fnise:  men han skal ha for at han var omtenksom da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte han fælt. Han lå urolig og jeg fikk en arm dasket i trynet 😒 Så mumler han noe. Hørte bare han sa "kuene må ikke inn...............så stillig. Uhm ok?? :fnise:

Eksen min gikk mye i søvne. En natt hadde han tisset på kjøkkengulvet og tatt med en sofapute og lagt seg til å sove i gangen. En annen gang tisset i senga!!

Anonymkode: e6f8a...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men så ring den jævla rørleggeren da!"

Dumme meg trodde jeg ville få svar på hvorfor jeg skulle ringe rørleggeren klokken 4 om natten da jeg vekket ham for å spørre, men han ble langt mer forvirret enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min prater mye i søvne når han holder på sovne. Mye tilfeldig non sense som kommer 😂

Han: Jeg fryser.. har jeg dyne overalt?

Jeg: *sjekker* Ja du har det

Han: Fryser på knærna

Jeg: Du har dyne overalt

Han: Men på de eggene da?

😂😂

 

En annen gang:

Han: Har vi gjort rett? 

Jeg: ...?

Han: Med vaskingen.

Jeg: Jeg... vet ikke?

Han: Har vi gjort riktig. Med fuglebrettet og sånn?

Jeg: Wtff 🤣😂

 

Anonymkode: 8986b...ada

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...