Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ei venninne med en veldig skravlete sovende samboer. Ei natt våkna hun av at han satte seg brått opp i senga og begynte å riste i henne mens han ropte "Pass deg for bananstativet!! Bananstativet!!! PASS DEG!!!!" :ler:

Tror nok Freud hadde hatt mange gode teorier om den drømmen :sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest forvirrende var at han lett kunne sitte oppreist med øynene åpne, og likevel snakke tullprat i søvne :fnise:

Morsom historie :ler:

Min mann kan også snakke med øynene åpne i søvne, gjerne oppreist, ja.

Jeg husker i begynnelsen vi ble sammen. han sovnet på sofaen, og spurte han om han skulle legge seg i senga, men vi skulle spise kveldsmat først.

Jeg spør han hva han vil ha, han forteller og langer ut. Når jeg endelig er ferdige med mine kokkelier går jeg bor og gjør klar maten for oss.

Da først finner jeg ut at han har snakket i søvne hele tiden, og at jeg aldri mer skal spørre om han vil ha mat når han har sovnet på sofaen mer i allefall. Bortkasta! :lol:

Andre ganger sier han søte ting som: Kona mi, kona mi. Du er bare min du kona mi. Jeg elsker deg, osv... :rødme:

Endret av LilleCanCan
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*latterkrampe* :legrine:

Hvis samboeren min sovner før meg (han ligger ytterst, så må alltid over ham) pleier han å sette seg opp i senga.

Snakker rimelig høyt

- Skru av lyset!

-Hæ? (meg)

- Skru av det jævla lyset!

- Eeeeh, lyset er av

- Herregud, du er så dum!

- Du drømmer vennen (med fnising)

- Kan du ikke bare ta lampene og pærene da?

- Nei, vi skal sove nå

-Ja, greit da, men du er så dum... Også ruller han over på siden og snorker videre, selvfølgelig husker han ingenting dagen etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

haha, så utrolig morsome historier=P

En kompis av meg lagde en stund veldig ofte brownies, og moren hans våknet en gang av at han var i full gang med å lage seg brownies klokka 2 om natta. Han sto vist på kjøkkenet med å rørte sleiva rundt i bollen, og rev ut ting fra skapet osv..=P

Har blitt fortalt en om meg selv også:

Mamma: Nå må du stå opp!

Jeg: Men kinserene er ikke ferdig enda..

Mamma: Hvilke kinesere da?

Jeg: *peker* De der borte, de i arbeidsboka..

Ikke vet jeg hvilken bok, eller hvilke kinsere jeg prata om=P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo prater ikke i søvne, men jeg kan godt gjøre det. Har helt merkelige samtaler med han, men jeg husker faktisk hele samtalen dagen derpå. Prater også ofte sittende med øynene åpne, men jeg sover ja. Pleier å komme til meg selv iløpet av samtalen da, når jeg innser HVA jeg faktisk snakker om :fnise:

Første natten jeg overnatta oppe med han, var intet unntak.

Jeg: "Faen! Glemte sausen! Må ned å kjøpe ny med en gang!"

Han: "Sausen? hva prater du om?"

Jeg: "Åååh! DUST! Bernaisesausen vel! Er du helt dum eller?"

Han: "Jaha? Å hva skal du med bernaisesaus klokka 2 på natta da?"

Jeg: "Du skjønner ingenting du!" (Snur meg irritert inn mot veggen med et surt grynt siden han ikke skjønner det åpenbare problemet)..Men så våkna jeg, og han lo. HØYT! Han ler av den enda.=)

En annen gang før vi ble sammen:

Jeg: "Herreguuuud! Pass på!!!!!!!"

Han: "Hva? Passe på hva?

Jeg: "Alle vannglassene vel! De kan velte, og da blir det vått!"

Han: "Mhm! Snakker du i søvne nå igjen pus?"

Jeg: "Øh...nei? Nå må du sjerpe deg litt her! Det står jo vannglass overalt i dette rommet. Ikke velt de!"

Han: "Nå må du våkne vennen!" I en veldig lattermild tone..

JeG: "Men skjønner du ingen ting da for faen?" Så våkna jeg igjen, og da måtte vi bare le litt begge to.

Stakkars fine mannen som har fått forstyrret nattesøvn mang en gang :fnise:

Kunne fortsatt i en hel liten evighet, for har maaaange flere på lager. Men det gidder jeg ikke nå!=)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang typen og jeg sov sammen, før vi ble sammen, lå han og maste om at han måtte tisse, så jeg våknet jo. Plutselig setter han seg opp og dytter meg ut av senga (som heldigvis var en rammemadrass uten ben akkurat da), og ber meg "se til helvete å komme meg på do". Dagen etter var han overbevist om at det var jeg som hadde mast om at jeg måtte på do. x)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å le meg ihjel her :ler:

Har ikke så mye morsomt å fortelle, men en gang jeg var med ei venninne på hytta, så snakket hun i søvne. På den tiden gikk vi i skolekorps, og da brukte vi å selge lodd, og det var hun tydeligvis opptatt av når hun sov for hun sa:

-Hei, jeg kommer fra Narvik skolekorps, vil du kjøpe lodd?

Jeg fortalte henne om dette neste morgen, men hun husket ingenting hehe...

Samboeren min prater ikke noe særlig i søvne, men har er fæl til å gjøre andre ting. Han kan finne på å begynne å stryke og musse her og der for å så ta steget videre :P

Bruker bare å dytte han bort og fortelle om det neste morgen, og selvfølgelig husker han ingenting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

Jeg pleier ofte å snakke i søvne selv. Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine pleide min mor alltid å komme inn på rommet mitt og slukke lyset (siden jeg sovnet uten å slukke det, selv om jeg lovte å slukke det før jeg sovnet). En kveld hadde jeg satt meg opp i senga med åpne øyne og spurt irritert: "HVEM ER DU??" Min mmor hadde svart at hun skulle bare slukke lyset. "Åja" hadde jeg svart. Vi lo godt av den etterpå.

En eks og jeg overnattet på hotell. Det var første gang jeg oppdaget at han gjorde ting i søvne.

Han våknet og stod opp av senga. Han gikk bort til et stort speil som hang på veggen. Han ristet og flyttet på det. "Hva skal du?" spurte jeg redd (han virket sint og var skremmende). "Jeg skal gjennom døra!" Jeg skjønte ingenting og så litt på ham. Han snudde og gikk mot døra til rommet. Han åpnet og gikk ut i gangen, splitter naken! Jeg ble kjemperedd, siden jeg var veldig sjenert for kroppen min (Hadde ingen grunn, men var en av de første gangene jeg hadde sex). Jeg bestemte meg for at jeg måtte få tak i ham og gikk bort og åpnet døra. Han stod litt bortforbi døra og dyttet på veggen. "*navn*, du må komme inn igjen" sa jeg forsiktig. Jeg tok ham i armen og geleidet ham inn. Da vi gikk gjennom døra tror jeg han våknet for han så så rart på meg. Jeg turte aldri spør ham om det, og det ble slutt ikke så lenge etterpå.

Men utrolig mange morsomme historier her altså! Kjempetråd! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

For en utrolig morsom tråd!

Har en liten historie på lager jeg også!

En gutt jeg kjenner, skulle hilse på svigerforeldrene sine for første gang. Siden de begge studerte et stykke unna skulle de overnatte hos foreldrene hennes.

Midt på natta våknet hun av at han var på vei til å stå opp. Hun spurte hva han skulle og han svarte at han skulle på do. Han gikk ut av rommet og romsterte litt rundt...Hun begyner å lure på hva han driver med og om han trenger hjelp med noe siden han romsterer sånn. Hun står opp, forstod først da at han går i søvne.... Hun finner kjæresten på rommet til foreldrene sine. Han er på god vei opp i senga for å legge seg til rette mellom svigers....Heldigvis kom hun inn og fikk stoppet han før han fikk lakt seg til rette......Noen han dagen etter var VELDIG takknemmlig for...... :fnise:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_smiley_*

Jeg våknet en natt av at min kjære skubbet meg hardt til siden og bokstavelig talt supte ut av senga.......og rett inn i garderobskapet før han deiset ned på gulvet....når jeg forsiktig titter over kanten på senga ser jeg en voksen mann ligge forumlet i en bylt på gulvet. Når jeg spør hva han holder på med, fikk jeg vite at han skulle redde båten som hadde mistet fortøyningen....... :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ler så jeg griner her.. sitter på jobb, og skal egentlig gjøre noe fornuftig, men jeg ler så tårene triller!! Fantastiske historier....

jeg snakker masse i søvne selv, men husker det aldri selv dessverre..

men har en fin historie om en kamerat...

han og kona lå å sov, og plutselig hopper han opp av senga, rister i kona (hardt og panisk) og roper: Det er en bombe i senga!!! du må ut - du må ut!!!

hun ser forvirret og trøtt på han... hæ? han fortsetter like panisk - Det er en bombe! I senga! Den sprenger den sprenger!!! Vi må redde barna!!

Hun skvetter til, og hopper ut av senga - livredd fordi han er så redd og hysterisk....

så legger han seg ned og sover videre..

kona derimot sitter våken i et par timer før hun får sove igjen.. hehe..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Åååååh, herlig!!!! :skratte: jeg sitter også på jobb, men her er det for mange gode historier!

Jeg har en tendens til å gjøre mye rart når jeg sover..

Jeg la meg tidlig en kveld. Da samboeren skulle legge seg begynte jeg å hyle sinnsykt høyt, "dødsskrik" kalte han det. Jeg sa at hun skumle jenta fra The Ring var på vei inn vinduet og ned veggen, og jeg roa meg ikke før han holdt rundt meg.. Viste seg å være skyggen hans mot den hvite veggen som utløste det :sjenert:

En annen gang våkna jeg om morgenen med en skikkelig øm kul i panna, og lurte på hva i allverden...? Samboer fortalte meg da at han hadde våknet av at jeg hylte og spratt opp av senga og sto i hjørnet mellom veggen og skyvedørsgarderoben og stanga og sparka for å komme meg ut fordi veggene og taket bevegde seg innover i full fart og jeg kom til å dø, men døra (veggen...) ville ikke åpne seg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gitte

De jeg har sovet med sover rimelig rolig. Det er som regel jeg som styrer og ordner hele tia. Er lenge siden jeg har stått opp og holdt på, men for litt siden hadde jeg sovnet før han kom å la seg. Når han endelig kom satt jeg meg opp i senga og spurte hvem han var.

Dagen etter lurte han på hvor mange menn jeg egentlig hadde i senga mi... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladlaks

Denne er om meg da :)

En kveld så jeg film sammen med en venninde og sovna (som jeg ofte gjør) Så kom det en diger snork fra meg og jeg utbryter: Det var ikke meg!!!

Jeg var faktisk helt sikker på at det kom fra naborommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen har sagt forskjellige ting i søvne ja...

Ei natt våknet jeg av at han lå og ropte "Sitt!"... Og hunden som lå i buret ved siden av fikk det også med seg... :ler:

Og helga som var, lå han og ropte navnet til minstebroren sin Flere ganger, og høyere og høyere... Gud vet hvorfor... :ler:

Skikkelig moro å høre på ham noen ganger... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sitter å ler høyt for meg selv.(lurer på hva flisleggeren tror om meg... :sjenert: )

Han jeg deler seng med er ganske aktiv om natta av og til,kommer ikke på noe artig han har sagt akkurat nå. Men kommer sikkert flere episoder som kan deles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...