Gå til innhold

Boligromantikk


Karense

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35

:vinke: Karense :-D

Har sett deg og snakket litt med deg i andres dagbøker, så fant ut det var på tide å titte innom deg også. :)

Har ikke tatt meg tid til å lese så mye bakover i boka di ennå. Må snart lage litt middag nå. :)

Har du lyst så er det lov å komme en tur innom min verden :)

Ha en fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Karense! :vinke:

...det er bare tiden som ikke strekker til, og aldri noen kurs som passer. Men planene er der, da, er ikke verst bare det.

Som jeg skulle sagt det selv! Men hvis du har planer så kjeder du deg aldri, for når du har litt ledig tid så er det alltid noen nye prosjekter å starte på. Eller noen baller å hente ned fra lufta. Men det var det med ledig tid, da...... :fnise: Ikke så fristende å bruke den ledige tiden til oppvask og rydding, men deilig når man er ferdig og alt skinner! :mrgreen:

Synd at du ble syk da du skulle reise. Jeg elsker å reise, men har aldri vært på så langvarig tur. Seks uker i Australia er det meste. Var det jordomseiling som var planen? Det kan sikkert gjentas, men kanskje ikke hvis du skal studere til høsten.

Høres som du hadde en hektisk helg. Men det er nå trivelig å være sammen med familie og gode venner, og dere rakk over mange på få dager. :jepp:

Fortsatt god tirsdag! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en stor og velfortjent :klem: etter det fine innlegget. Tusen takk :klem:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, Ulva! Selvfølgelig skal jeg komme på besøk til deg :)

Skulle reise rundt i Mellom- og Sør-Amerika, Mummi, men måtte takke for meg etter 1 mnd. Skulle egentlig være borte i 3,5. Fikk med meg Mexico og Cuba, og er fornøyd med det, men skulle gjerne sett mer. Men jeg skal tilbake en dag, neste sommer kanskje? Det er så mye jeg vil se, som jeg ikke har sett. But someday...

Sender deg en stor klem tilbake, Reka, vi er her for deg!

Planen om å stå opp kl 8 gikk like dårlig i dag, og jeg karret meg ikke ut av senga før kl 10. Huff og huff. Og nå er den 12, og jeg har fremdeles ikke fått gjort noe. Skal på jobb om to timer, men før det skal jeg plante blomster til å ha på verandaen. Så føler jeg i alle fall at jeg har brukt dagen til noe. Selv om det er mye mer som burde gjøres da... Fri i morgen, det tenker jeg blir en skikkelig ordne/fikse-dag! På kvelden skal samboer og jeg ut å spise, det tror jeg blir meget hyggelig.

Ønsker alle en vakker onsdag! Her en en :blomst: på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye en gjerne skulle sett. Godt man har et helt liv å gjøre det på :-D

Kose deg med fri i morra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God "morgen"! I dag klarte jeg faktisk å stå tidlig opp, 8.20! Spiste frokost med samboer før han reiste på jobb, men sovnet igjen på sofaen etterpå da... :fnise:

Det ble visst ikke helt fri likevel, må inn å jobbe et par timer i kveld, men etter det skal vi ut å spise middag :) Enten blir det bare oss to, ellers blir svigers med, vi får se. De har nettopp vært i Paris, så kanskje de er ferdig med å spise ute for en stund. Gleder meg uansett til en hel kveld med kjære, lenge siden vi har hatt det. Etterpå blir det vel en tur på den lokale puben hvor det er jam hver torsdag.

Har gjort masse av det jeg planla allerede i dag, nå skal jeg plante blomster, reise en tur på Plantasjen, og så kommer parabolmannen og skal sette opp parabol! Hurraaa :) Blir nok en del tv-titting før jobb i dag ja, såå mange nye kanaler, hihi. Det blir godt når nettene blir lange og kulda setter inn (selv om det heldigvis er leeeenge til).

Ha en fin dag alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært! :jepp:

Kos deg masse ikveld med samboeren din! Her blir det bare jobbing, men i morgen har jeg fri, og det skal bli godt! :-D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Karense :-D

Innom deg en tur før jeg reiser østover en uke og dermed uten kg på en stund.

Kos deg masse med samboeren din i kveld :) Man trenger alene tid av og til :rødme:

Ha en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Karense!

Hvor har det blitt av deg? Hatt en fin søndag i sola, eller kanskje du har jobba?

Mummi sender gode søndagsklemmer! :klem1: :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejhej!

Long time no see, men jeg ser du er inne og leser her nå, så setter meg ned og venter på innlegg i boken din :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Karense! Håper du har kost deg idag, søndager er til for å kose seg på vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karense :vinke:

Nå er det lenge siden du har vært innom her i dagboken din altså ;)

Du er flink, tar alle andres dagbok før din egen.. Jeg gjør det omvendt jeg :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg blir så glad når jeg kommer inn og ser at jeg er savnet! Dere er så søte...

Det har vært en travel helg, og i dag har jeg utfordret meg selv til å ta en skikkelig vårrengjøring i leiligheten vår, oppvasken er nettopp tatt og vaskemaskinen står og går, så nå gjenstår kun rydding av stue, gang, soverom og bad, men jeg skal også male rekkverket på verandaen, kjøpe planter, kjøpe skriver og litt diverse småting i dag. Men jeg er tilbake i kveld, og da skal jeg ta en skikkelig dagbokrunde, både hos alle dere og hos meg selv. Ha en nydelig dag, alle sammen!

Stor Karenseklem til alle som titter innom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var litt av en plan for dagen. Men så deilig å få tatt en sånn sjau :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...