Gå til innhold

Boligromantikk


Karense

Anbefalte innlegg

Da har jeg, i likhet med mange andre her inne, startet min egen lille dagbok. Ikke for det at jeg tror at jeg har så enormt mye interessant å meddele, men likemye for meg selv. Her kan jeg skrive om hva jeg vil, så er det alltid trivelig å få tilbakemeldinger. Dessuten synes jeg KG er et flott sted, der jeg kan lese om alt mulig.

For å si littegrann om meg selv, så bor jeg i den østre delen av vårt langstrakte land. Bor med samboer, som for øyeblikket sitter og ser på fotball, desto bedre grunn for meg å skrive litt her. Har to jobber, som jeg veksler mellom, og trives i grunn med det. Blir studier til høsten.

Velkommen til min dagbok, håper du stikker innom en gang i blant. Jeg er ganske ny her, så lærer nok mer etter hvert.

Ha en vakker dag!

Endret av Karense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der fant jeg dagboken din! :-D

Enda en dagbok jeg kan skrive i :-D Er ikke så veldig lenge siden jeg begynte å skrive aktivt her på KG, og det er lettere å henge seg på dagbøker om noen nettopp har startet en også ;)

Nok en gang, :velkommen: og håper du vil trives ;)

Håper du forstod forklaringen min ang å legge inn link til dagboken, hvis ikke så får du bare spør noen andre :ler:

Hvor i den Østre delen bor du, og hvor gammel er du? Send meg gjerne en PM dersom du ikke vil dele det med resten av KG ;) hehe

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forklaringen din var flott, jeg! Sender deg en PM om det du lurte på ;)

Nå sitter jeg og spiser frokost før jeg skal på jobb, men en gammel barneskolelærer sa en gang til oss at det ikke var sunt å snakke om triste/vonde/vanskelige ting når man spiser, for da fordøyes ikke maten godt nok. Det var grunn nok for meg til å entre KG med frokosten, i stedet for å se på nyhetene.