Gå til innhold

asos.com


Gjest Vimsevas

Anbefalte innlegg

Gjest Vimsevas

Noen som har bestilt fra www.asos.com før? Har bestilt en hel haug før jeg skal reise bort om 3 uker. Hvor lang tid tar det før man får pakken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bestilt derfra selv, bare lurer på hvor mye du måtte betale i frakt for "en hel haug"?? Jeg hadde tenkt å bestille en gang, men måtte da betale drøye 200kr i frakt for et smykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsevas

JA frakten er sviiindyr, men elsker de klærne. Jeg bestilte sammen med ei venninne, frakten kom på 400,- så det ble 200 på hver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsvas

Ingen som har bestilt derfra? Begynner å bli veldig bekymra, nå skulle jeg plutselig vise førerkort, eller pass før de kunne sende pakken! Ellers blir den avbestilt.

Dette tar altfor lang tid!! Noen som vet??? Viktig:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ca fjorten dager før jeg fikk pakken min (for halvannet to år siden), men jeg måtte betale j....g mye i toll. Aldri mer.

Jeg måtte forresten ikke vise pass, eller noe. Holdt å betale...

Endret av milla-mor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte derfra for et par dager siden, måtte ikke vise noen form for legitimasjon, og fikk beskjed i dag om at pakken er sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Shanka_*

Jeg bestile 4 ting der i fra for en måned siden. PÅ min side står det at pakken er sendt, men jeg har ikke mottat noen:( Lurer på hva som har skjedd:S

Det står jo at det skulle ta 4-8 dager.. Kan den ha blitt stoppet i tollen? Men alikvel så skal det vel ikke ta så JÆVLIG lang tid???:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått opp at jeg må sende bilde av pass/lappen... Så jeg avbestilte, tør ikke sende slik informasjon over nettet. Hvorfor er det da noen som må gjøre det og ikke andre? Er så utrolig mange klær der jeg har lyst på!

Det står også at de leverer på døren, og at man ikke kan hente det på posten?

Uff, har sååå lyst på klær derfra!

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel butikker krever kopi av VISA-kort og pass/legitimasjon, og hvis butikken er stor, kjent og etablert trenger man ikke være nervøs. Jeg har selv gjort det via en butikk og har aldri hatt noen problemer.

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt derfra noen ganger. Jeg har aldri fått beskjed om å vise noe kopi av legitimasjon, og pakken har kommet raskt - ihvertfall iløpet av en uke. Jeg har fått "hentelapp" fra postkontoret og har da måttet betale mva og toll for å hente ut pakken (selve varen har jeg jo betalt med kort når jeg bestilte).

Jeg har sjelden blitt fornøyd med det jeg har bestilt, og det går helt greit å sende tilbake også. Da får man tilbake pengene for selve varen. De pengene har også kommet raskt inn på konto.

Når det er sagt, har jeg lyst på et armbånd derfra... men det er drøyt å betale over to hundre kroner i porto for bare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsevas
Jeg har bestilt derfra noen ganger. Jeg har aldri fått beskjed om å vise noe kopi av legitimasjon, og pakken har kommet raskt - ihvertfall iløpet av en uke. Jeg har fått "hentelapp" fra postkontoret og har da måttet betale mva og toll for å hente ut pakken (selve varen har jeg jo betalt med kort når jeg bestilte).

Jeg har sjelden blitt fornøyd med det jeg har bestilt, og det går helt greit å sende tilbake også. Da får man tilbake pengene for selve varen. De pengene har også kommet raskt inn på konto.

Når det er sagt, har jeg lyst på et armbånd derfra... men det er drøyt å betale over to hundre kroner i porto for bare det...

JEg fikk pakken min bare etter 4-5 dager :) Er stort sett alltid fornøyd jeg! Alt var riktig og alt passet veldig bra! 1000 kr i toll og mva! SYKT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...