Gå til innhold

voldtekt og kjærlighet


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det unevnelige hendte meg da jeg var atten. Jomfru. Ny student i utlandet. Kjente ingen.

Jeg traff min kjærlighet tre år senere. Han er den eneste som vet om hemmeligheten min. Han taklet det så fint. Synes ikke at jeg er uren og skitten. Beskytter meg bare ekstra.

Det er så rart, han er ikke som jeg ville trodd. Han har hatt mellom ti og tjue tidligere partnere og alt mulig. Eldre enn meg. Tilsynelatende en "tøffing". Jeg føler meg trygg, for første gang, med ham.

Nå bor vi sammen, og elsker. Ofte. Det er rent. Trygt. Vakkert. Mykt. Ømt. Varmt. Hardt. Sexy. Det er kjærlighet.

Har alle her inne "glemt" den tanken? Om å være den eneste til noen...... Om å elske....føle....ikke drive gymnastikk - i sengen.

Finnes det noen gammeldagse romantikere igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Neida - vi romantikerne er her enda vi. Vi romantikerne som synes det er helt fantastisk å bare ligge naken inntil huden hans og suge all kraft og varme ut av ham, lukte på ham, styrke på ham, kjenne hver lille bit av kroppen hans. Ligge våken hele natten og bare se på ham når han sover. Og som ikke er avhengig av all verdens hjelpemidler og teknikker for å ha flott sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er her så absolutt! Det herligste jeg kan tenke meg er når meg og min kjære etter en lang dag fyrer godt opp i stua, spiser noe god mat, setter på en god film, henter en dyne inn i stua, kler oss helt nakne og bare ligger inntil hverandre og føler hverandre. Etter filmen kan vi ligge der og prate i timesvis til vi sovner.. Jeg er vel den romantiske av oss ¨to, men når det kommer til " nakenromantikk" er han med.. !

Men jeg vet at han kan ligge og se på meg når jeg sover han og.. Selv om han aldri innrømmer det. Har våknet og åpnet øynene og der ligger han og bare ser på meg..

Tror vi alle skal være glade for at vi har noen å elske jeg. Det er så lett at det brister. ! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har en kjæreste som gir deg glede av det fine to kan dele icon_smile.gif

Romantikken og kjærligheten er slett ikke død - man må bare huske å holde liv i den! Ofte er det enkle det beste icon_razz.gif

Som lukten og følelsen av huden hans, det bustete håret og skjeve smilet om morgenen, lyden av stemmen og latteren hans, glimtet i øynene når stearinlysene tennes og rødvinen trylles frem, gleden over å holde ham i hånden når vi rusler en tur, det å kunne være stille sammen eller småprate ut i de små timer....blir nærmest ydmyk når jeg kjenner hvor sterke disse følelsene er!

Vi har vært sammen i snart to år, og jeg har fått fornyet tro på kjærligheten når følelsene er like sterke, om ikke sterkere, som i den spede begynnelse icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: galadriel den 2002-04-11 14:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...