Gå til innhold

Jasmin p-piller


jeanie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei du.

Før jeg begynte på Yasmin pillen hadde jeg stor hårvekst. Det var faktisk et problem for meg. Etter jeg begynte på Yasmin har veksten stabilisert seg, og jeg tar det litt mer mer ro med pinsetten.

Så det har hendt med meg, og jeg er sjeleglad for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg merker at det går lengre tid imellom hver legg trim icon_smile.gif Men jeg synes å merke at vikene har vokst seg oppover..hmm, kanskje ikke så veldig synlig for andre (så langt..?!), men det bekymrer meg litt hvis det har tenkt å fortsette på den måten.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve Yasmin, men nå er jeg ikke sikker lenger. Har tynt nok hår som det er. Er dette en vanlig bivirkning. Flere som har opplevd det. Har Yasmin andre "skumle" bivirkninger?

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har akkurat bytta fra Trionetta til Yasmin. De første dagene merket jeg at jeg hadde litt hodepine, ellers er alt vel.

Var å kikket i medisinhåndboka og der står ikke hårtap eller minsket hårvekst som en bivirkning, så dette er tydeligvis ikke noe som er innrapportert. Kan jo være lurt at de som opplever dette sier fra til legen sin.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Har hørt så mye positivt om Yasmin at jeg tror jeg må prøve den. Den skal visstnok være litt "mildere" enn andre typer. Har også hørt at en får finere hud av den. Stemmer det?

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jeg har gått på yasmin i et år, ikke mista noe hår ihvertfall. ellers fornøyd, ingen plagsomme bivirkninger og har gått opp 2 bh-størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på yasmin en stund, men etter store hormonelle forandringer, måtte jeg slutte jeg ble ikke til og være i hus med...... samt at jeg fikk endel hopepine. Så aldrig mer disse p-pillene for meg. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

usj... skummelt det som stod i nettavisen. Skal slutte med p-piller etter dette brettet, er ikke verdt alle bivirkningene og farene med å bruke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja,ja. sjansen for å få blodpropp under graviditet er fortsatt mange ganger større enn for å få blodpropp av p-piller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...