Gå til innhold

kontakt til oppvaskmaskin


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har nå endelig fått meg oppvaskmaskin (kjøpt bruk). Men har oppdaget at på denne oppvaskmaskinen så er det sånn bred kontakt (sånn som det er på stekeovnen). Går det da ann å bytte kontakt??? Jeg må uansett få ny kontakt (i veggen) til oppvaskmaskinen, så bør jeg da få sånn bred eller vanlig?? Skjønner dere hva jeg prater om ????

Og til sist, har dere noen forslag til elektriker som jeg kan bruke?? Helst ikke for dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du tak i en elektriker gjennom en foretning,bet.du over 300,-bare for at de skal komme....så skal de ha bet.for arbeid og evt.ting de bruker!Det kan bli oppi 5-600.-!Om ikke mer...

Om du kjenner noen som kjenner en elekrtiker,prøv heller å få det til-blir iallefall billigere.

Så er det da om du er nevenyttig selv,eller har en som er det,så kan du jo kjøpe kontakten,kutte strømmen og bytte den selv icon_smile.gif

Det er vel det billigste alternativet icon_smile.gif

Arbeidet skal ikke godkjennes av en autorisert elektriker.Ikke når det bare er snakk om bytting av kontakt.

Stikk innom en el.foretning,der har de kontakter,så kan du jo spørre icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...