Gå til innhold

--


Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Ja gud, det er jo halv pris.

Spørs vel litt hvordan kjolen ser ut, og hvilken størrelse det er, på hvor lett/vanskelig det er å få solgt den. Om den har veldig uvanlig utseende kan det være en ulempe, og om den er for vanlig/enkel kan det også være en ulempe. Men å sette inn flere steder, i ukeblader hvertfall, vil jeg tro er en god ide :)

Gi finn.no en to ukers tid, og så ville jeg prøvd ukebladene.

Husk at det er nok mange som sitter og "vindusshopper" på finn også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får 20-25 annonser med brudekjoler på mail hver dag, endel av annonsene er så dårlige at jeg knapt gidder å titte på de... Så det er kjøpers marked når det kommer til brudekjoler, for at du lettere skal få solgt den så bør du (synes jeg) huske:

-merke og modellnummer, svært mange er på utkikk etter en spesiell kjole

-styr unna overskrifter som "verdens vakreste brudekjole" - skriv heller merkenavn og modellnummer, det er mye mer informativt og gjør at det er lettere å finne kjolen

-gode og mange bilder, gjerne både modellbilde og av deg selv (jeg styrer helt og holdent unna annonser med kjolen på kleshenger)

-info om størrelse, hvor høy du er (+hælhøyde på sko), om kjolen er sydd inn/ut, lagt opp

-kjolen må være renset, hvis ikke er det ikke interessant

-halv pris er helt greit, noe høyere gjør at man fort ikke blir like interessant (svært mange kjøper brukt kjole fordi de ikke har råd til/ønsker ikke å kjøpe en dyr kjole), skriv gjerne nypris :)

Det er i hvertfall noe av det jeg ser etter :) Lykke til, håper du får solgt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin annonse (husket da jeg så annonsen nå hvilken kjole du hadde, så den da du postet den etter bryllupet) - det eneste jeg kan se som gjør det vanskelig er rett og slett at kjolen er veldig spesiell, men det kan jo dukke opp noen som ønsker seg den, du må bare gi det litt tid rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til: Syntes det var litt rart at jeg ikke hadde fått den på mail, jeg har autosøk på "brudekjole" - du har ikke skrevet ordet brudekjole i annonsen slik at det er mange, slik som meg, som ikke får med seg den. Jeg tror jeg ville anbefalt deg å legge ut annonsen på nytt, det er billige 25 kr for å få den ut til alle med autosøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Veronica Mars
Et lite tips til: Syntes det var litt rart at jeg ikke hadde fått den på mail, jeg har autosøk på "brudekjole" - du har ikke skrevet ordet brudekjole i annonsen slik at det er mange, slik som meg, som ikke får med seg den. Jeg tror jeg ville anbefalt deg å legge ut annonsen på nytt, det er billige 25 kr for å få den ut til alle med autosøk...

Oi, det har jeg overhodet ikke tenkt på. Takk for tips, skal legge den ut en gang til jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har ligget ute ca en måned. Ingen som har tatt kontakt, selv om merket er attraktivt (Rembo Styling) og størrelsen er relativt vanlig (40). Kjolen er ikke renset, fordi jeg ikke vil gjøre det før den skal prøves av andre - men jeg selger den selvfølgelig nyrenset eller med 1000kr avslag i prisen (står i annonsen)

Synes prisen er rimelig også. Halv pris, og inkludert matchende slør.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å "Bli kvitt den"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut min brudekjole i høst, men da fikk jeg ikke et eneste svar. La den ut på nytt for et par uker siden, og fikk solgt den to dager etter at annonsen var lagt ut. Jeg var med andre ord veldig heldig, for tror det er mange som sliter med å selge drømmekjolen sin.

Jeg hadde i tillegg en veldig standad stroppeløs brudekjole, så det finnes jo mange av dem der ute. Fikk 6000kr for den, så er veldig glad for det selv om det er med tungt hjerte man selger en slik kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv kjøpt kjole på finn, og håper også på å selge den igjen.

men tenker at det kan være lurt å sett opp "plakater" på butikker rundt omkring.

Da får evnt. folk som bor i nærheten komme og prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_terese_*
Jeg har selv kjøpt kjole på finn, og håper også på å selge den igjen.

men tenker at det kan være lurt å sett opp "plakater" på butikker rundt omkring.

Da får evnt. folk som bor i nærheten komme og prøve.

jeg har prøvd å selge min mori lee kjole siden sommeren 2006 betalte 12.000kr for den og selger den 3000 urenset har dog ikke lagt inn mori lee i anonsen men har forsøkt overalt ingen vil ha den og den er seriøst helt nydelig er det noen butikker som tar imot og selger kjoler vet ikke hvordan jeg skal bli av med den har liksom ikke brukt for den mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett det der. Jeg prøvde lenge å få solgt kjolen min uten hell. La ut annonse på finn.no, flere som kontaktet meg og et par som var innom for å prøve kjolen. Giftet meg for 3 år siden og har fortsatt kjolen, har gitt opp å selge den foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er VANSKELIG å selge kjole brukt. uansett hvor nydelig den er. Desverre. Jeg hadde min ute i over ett år før jeg fikk napp, og da satte jeg ned prisen fra 5000 til 2900. Veldig mange legger ut kjoler til 5000, så dag jeg gikk ned i pris, tok jeg skikeklig i, og for å komme under 3000 ble det 2900. Da ble den solgt på under ei uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lett det der. Jeg prøvde lenge å få solgt kjolen min uten hell. La ut annonse på finn.no, flere som kontaktet meg og et par som var innom for å prøve kjolen. Giftet meg for 3 år siden og har fortsatt kjolen, har gitt opp å selge den foreløpig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...