Gå til innhold

Chatting med gifte menn


Rita

Anbefalte innlegg

I går var jeg for første gang inne på en chattekanal. Nærmere bestemt Dagbladets Snakk.

Det var en tankevekkende opplevelse.

Der traff jeg nesten uten unntak gifte/ eller samboende menn på jakt etter spenning!! Forholdene deres var blitt litt trådt og kjedelig på hjemmebane, derfor denne spenningssøken!!!

Spørsmålene som var interessante var: "Hvordan ser du ut?" "Hva har du på deg?" "Liker du litt frekt undertøy?" "Er du kåt?" "Ute etter en date?" osv....i den duren. Dette er ikke en erotisk chattekanal.

Usj....dette var forstemmende. Er dette virkelig representativt for mange gifte/ samboende menn? Eller kan dette rett og slett kalles harmløs flørt? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hva vet du?? Kanskje konene satt ved siden av? Er vi inne på chatten så må vi vel regne med "både det ene og det andre".

Anonymiteten gjør oss "sikre".......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

er nok ikke kun harmløs flørt.

det er utrolig mange som ikke har noe problem med å gi ut sitt eget telefonnummer (les: mobil), eller sin ikke alt for anonyme adresse.

Jeg våger å påstå at de fleste der inne oppriktig talt er ute etter denne spenningen.

Blir litt skremt av det, skremt med tanke på alle de gifte mennene som akter å gjennomføre disse tankene.

Har, etter noen år med chat, mistet respekten for ekteskapet. Viker ikke som om det finnes noen trofaste menn der ute lenger.

*sukker oppgitt*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg anonym. Hva vet jeg? Jeg vet såpass mye som jeg erfarte i går. Konene var nok neppe ved tastaturet.

Jepp Silje. Det var faktisk en som slengte inn både privatnummeret og mobilnummeret. "Jækla kjip jeg som ikke gadd å ringe. Gikk glipp av noe helt enormt!" Skulle bare ha visst tenkte jeg. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har chattet noen år (ca 5?) og synes tendens er at dette gjelder ALLE menn -ikke bare gifte og samboende. Har bare vært inne på en erotisk kanal en gang -bortsett fra det har jeg holdt meg til helt vanlige snakke kanaler. Men man skulle virkelig tro de også var erotiske. ALT dreier seg om sex -det er liksom ikke grenser for hva guttene "nedlater" seg til å gjøre for å få seg noe. Når de innleder en samtale med å si: "Liker du det best i fi### eller rævva?" -da kan man jo begynne å lure på hvem som har oppdratt dem, og om de har fått noen oppdragelse i det hele tatt.

Traff en gutt en gang som begynte å snakke om noe helt annet -noe som faktisk var av interesse. Han var forholdsvis uinteressert i å snakke om sex (sjenert?). Og jeg falt selvsagt pladask icon_smile.gif Han er verken gift, samboende eller har kjæreste, men han har en elskerinne -meg!

Jeg for min del er overhodet ikke interessert i gutter som "hopper rett på". Er jo ikke noe spennende det!

Har forresten også sett det siste året at det er utrolig mange østeuropeere + gutter fra arabiske land som er inne på norske chattekanaler for å få seg en norsk hustru. De maser om å få gifte seg med meg før de i det hele tatt kjenner meg.

Hva er det med dere gutter? Er dere virkelig SÅ desperate eller hva er det?

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting -om noen av dere er inne på Spraydate (hvilket sikkert mange av dere er) har dere sikkert også lagt merke til bildene mange av guttene legger ut av seg selv: Kropper, pi##er, romper osv. osv. For ikke å snakke om gruppene de er med i -det er liksom ikke måte på hvor viktig det er for mange å reklamere for sitt sexliv.

Vel -dette apellerer sikkert til noen, hva vet jeg? Men min tanke er nå iallfall: JA -jeg synes det er kult med sex, men jeg har ikke behov for å fortelle andre om det for enhver pris til enhver tid. Og gutter -jeg synes dere er så ufattelig mye mer spennende om dere "demper" dere ørlite grann. Jeg trenger ikke se et bilde av pi##en deres for evt. å få lyst til å treffe dere på en date.

Noen jenter her inne som tenker det samme som meg?

Enda en klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper inderlig disse desperate mennene ikke er representative for arten !!!

Noe så ynkelig, spør du meg... Også så lite tiltrekkende. Man får jo snarere avsmak !!! icon_frown.gif Nei, takke meg til en EKTE mann,- - som da IKKE er desperat !!! icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg bare si at jeg undres over at dere reagerer så kraftig på dette at det er gifte menn på en chat som prøver å få seg et nummer, man trenger ikke gå lengre enn å lese litt her på KG før man ser at utroskapen florer og at det også har blitt nokså vanlig blandt kvinner å ha seg litt på si.

Og hvorfor tror dere alle disse mennene er på nettet i sin søken etter en elskerinne? Jo nettopp fordi det også er mange damer der som er på jakt etter det samme, og de vet at der er det lett å finne en mann de kan ha sex med. Det sier seg jo selv at disse gifte mennene ikke hadde vært på en chatekanal på internett om det ikke fantes villige damer der, da hadde de gått på byen i stedenfor.

Så over til alt sex pratet på nettet, det er beklagelig at jenter ikke skal kunne gå på en chat uten at første spørsmål de får er: "er du kåt?" eller "skal vi knulle". Disse idotene er bare ute etter å få seg en kjapp r*nk ved at de ønsker å få en jente til å fortelle hvordan hun vil "suge" han. Men igjen, det er mange jenter som tenner på dette med å ha "nettsex" og så lenge det er jenter der som gir disse gutta det de vil ha, ja så kommer problemet til å fortsette.

Så jeg er helt enig med dere at det kryr av idioter der ute som kun ønsker å snakke sex, men der som andre steder finnes det også seriøse menn. Det er som regel ikke de som klikker dere, men de som prater på "fellesen". De som blir litt kjent med personer der før man blir mere privat, men da skjer det med jentas sammtykke. Jeg er selv mye inne på en chate side og vi er en fast gjeng der som har det mye morro sammen, dette gjelder både single og gifte jenter og gutter og det er overhodet ikke sex det snakkes om.

_________________

Kristian (71)

1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-04-07 16:33 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kristian jeg....

Det er seff masse kåte griser på nett, men du verden!, dem er det da jammen meg nok av på byen også. Og der som på internett kan man faktisk treffe unntak. Hvis jeg chatter og det kommer en privat melding av sånn grise-karakter, sier jeg bare rett ut at jeg ikke er interessert og blokkerer vedkommende. Det er da ikke værre enn det!

Traff min elskede på nett jeg , og om 10 uker gifter vi oss. Han var en av dem som IKKE spurte om et "nummer" første kvelden, og sånn kan det gå... icon_eek.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian-71.

Jo, jeg reagerte med forundring, og etterhvert ble jeg litt irritert. Jeg har i grunnen aldri gått på byen og fått tilbud servert så inn i grader direkte.

Du har sikkert rett i at det også finnes kvinner på nett. Kvinner som ønsker å være utro. Okey, jeg slutter likevel ikke å forundre meg.

Disse mennene fikk nok ikke napp her. Men jeg kom med kveldens tilbud. Jeg sa at jeg hadde en gammel nabo, en mann på 80 år, rulatorbruker, sikkert nylig klyxa og godt smurt. Veldig glad i menn i 35-40 åra. Ingen aksepterte, men kalte meg for jækla mægge. He..he..gjerne det.

Neida Misty, det er ingen problemer med å blokkere dem, eller kaste dem ut. Poenget mitt var ikke det. Poenget er at såvidt mange gifte/samboere bruker nettet som sjekkested for sex.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Rita

Grunnen til at du ikke får disse tilbudene så direkte på et utested er rett og slett fordi de ikke tør å si det så direkte ansikt til ansikt. På nettet er de anonyme og kan si hva de vil, fordi eneste konsekvens av det er at de blir klikket bort. Ingen ser på en måte at de taper anseelse ved å få avslag og de unngår å få seg en på tryne (beklagelig nok). Dessuten rekker disse mennene å sjekke ut flere kvinner på en kveld fordi det kun tar dem et par sekunder å finne ut om jenta er interresert, og de slipper å bruke masse tid på utenomsnakk, og fortsetter bare med neste navn på lista.

Vi må nok desverre bare innse at nettet har blitt en markedsplass for sex så lenge det finnes single/samboere/gifte kvinner og menn som ønsker sex i en eller annen form.

Beklageligvis inkluderer dette også utroskap. Nettet er ikke akkurat med på å redusere denne utviklingen der det ser ut som om utroskap blir mer og mer akseptert i samfunnet.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et slikt selvbilde som en del mannfolk tydelig gir uttrykk for, er bare PATETISK!

Lavmål, og intet annet. Nok sagt om den saken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen form for utroskap vil vel mange kalle det for, meg inkludert. Chatting, altså.

Jeg har en chatte-venn. Vi har chattet i 2 1/2 år, gjennomsnittlig 2 ganger i uken, gjerne en time hver gang. Jeg vet at det ikke er riktig gjort av meg, han har samboer. Men vi er blitt gode venner, selv om vi aldri har møtt hverandre og heller aldri snakket med hverandre på telefonen. Vi har heller aldri hatt nett-sex, men har diskutert sex og samliv, og han mener at jeg har hjulpet han i hans forhold. Vi er åpne mot hverandre og forteller det meste om oss selv. Ellers så "snakker" vi om alt "mellom himmel og jord"...og jeg setter stor pris på han som en venn. Kan "gråte og le" sammen med han. Og han er min eneste mannlige venn, som jeg kan dele tankene mine med, snakke med, om mine manneproblemer og frustrasjoner.

Men hadde jeg godtatt at en eventuell samboer hadde et slikt hemmelig vennskap med en annen jente....neppe!!...så her sliter jeg jo litt da...hans samboer vet jo ikke om meg. Allikavel så vil jeg ikke miste han som venn. Vi er jo blitt ganske godt kjent på denne tiden, og kan vel snart lese hverandre som en åpen bok, han har hjulpet meg mange ganger, med kjærlighetssorger og hva menn tenker..og han sier det samme om meg.

Så jeg vet at jeg er dobbelt-moralsk...hmm...vet ikke helt hvordan jeg skal løse den floken. Vet at jeg kommer til å savne han, men samvittigheten bør kanskje få seire, selv om vi ikke gjør noe "galt"..så er det jo ikke rett heller.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare chattet på spray (liker ikke dagbladet hvor nickene er "r*nker nå" ol). Min erfaring er at det er få som er så direkte som Nelle beskriver, og heller ikke at mange sier at de er gift. Hva de egentlig er, vet man jo ikke. Men at de fleste er interessert i flørt med mer eller mindre direkte sexprat, skal være sikkert! Spray er nok et unntak fordi det er et sjekkested, så jeg tror det er få som logger seg på for en vanlig prat. Men er folk sikre på at disse "utro" mennene ville vært det i virkeligheten? Jeg trodde det var relativt sjelden at folk torde å møtes i virkeligheten, menn som kvinner. Har alltid antatt at sexchatting blir litt som seksuelle fantasier: Noe man har lyst til, men kanskje ikke gjør på ordentlig. Jeg må si at jeg har brukt det på den måten, også et par ganger etter at jeg ble sammen med min kjære. Men da fikk jeg dårlig samvittighet!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Heia icon_wink.gif

Først til Amarone, jo, veldig mange menn og kvinner møter hverandre i RL oxo, det er ikke bare en uskyldig sexfantasi på nettet.

Jeg var så heldig at jeg møtte min kjære samboer på nettet, og forholdet vårt på nettet utviklet seg nettopp på dagbla snakk;-)

Forøvrig en chattekanal jeg finner underholdende, det er da altså på fellesen jeg mener underholdende. Der diskusjonene går fritt om alt mellom himmel og jord. Og de få som kommer med slibrige sexuelle kommentarer blir som regel kastet ut rimelig kjapt.

Men det var altså der jeg møtte min kjære, som forøvrig var en av dem som holdt til på fellesen, og ikke klikket alle kvinnenick som dukket opp.

Ei heller var han i noe forhold på den tiden.

Vi har bodd sammen i et år nå, og har det deilig sammen. Desverre er jeg endel bortreist i forbindelse med jobb, og selvfølgelig har jeg hatt masser av tanker på hva han gjør når han er på dagbla snakk når jeg er borte. Hvem snakker han med og om hva? Har han blitt en av de samboende som søker spenning utenfor forholdet?

Jeg vet at det sikkert er bare meg som er mistenksom, for ingenting tilsier at han skal gjøre noe galt på chat.

Men det er kanskje ulempen jeg må lære meg til å leve med siden vi to møttes på den måten.

Jeg mener, jeg vet jo hvordan forholdet utviklet seg mellom oss.

Skulle ønske jeg ikke var så mistenksom.

-anonym icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...