Gå til innhold

Flink Pike-boka


Idril_M

Anbefalte innlegg

Jeg er multitaskingens mester i dag! (Sorry Multi :erter: ) Jeg hører på radio, ser ut, gjør to-tre jobbting og surfer på kg på en gang! :jepp:

Endret av Idril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette en dag for vårens første utepils eller er dette en dag for vårens første utepils? Jeg bare spør. Har nemlig fritidsaktivitet i hele kveld.

Dere må jo tro jeg er den drankeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en dag for vårens første utepils eller er dette en dag for vårens første utepils? Jeg bare spør. Har nemlig fritidsaktivitet i hele kveld.

Dere må jo tro jeg er den drankeren...

:jepp:

:fnise: Det er bare en grad her hos meg, men :sol: varmer, så her ute på terrassen hadde det definitivt passet med en :ol: nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konstanterer at på 4 sider i denne boka er Idril gravid, skal gifte seg i en drøm av en hvit og rosa kjole, med Michael Jackson på Neverland og drikke seg full i sola.. Det KAN JEG IKKE gå glipp av!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en dag for vårens første utepils eller er dette en dag for vårens første utepils? Jeg bare spør. Har nemlig fritidsaktivitet i hele kveld.

Dere må jo tro jeg er den drankeren...

Her frister det bare med en innepils i dag... :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! en bok det bare var 4 sider å oppdatere seg på!! :hoppe: Kanskje jeg har sjansen til å følge med fra starten av da.. :)

:vinke: hei på deg Idril! :)

Konstanterer at på 4 sider i denne boka er Idril gravid, skal gifte seg i en drøm av en hvit og rosa kjole, med Michael Jackson på Neverland og drikke seg full i sola.. Det KAN JEG IKKE gå glipp av!! :hoho:

:skratte: godt sammendrag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Ut jeg vil Ut jeg vil Ut og drikke meg full!!!!

Dette er da ikke vær til å sitte inne i!!!

Jeg vil også drikke meg full!!!

Er invitert på fest 1.mars, og sa kjekt til venninna mi at jeg kunne jo ikke drikke så jeg kunne ta med meg en flaske vin, for det var jo ikke alkohol :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også drikke meg full!!!

Er invitert på fest 1.mars, og sa kjekt til venninna mi at jeg kunne jo ikke drikke så jeg kunne ta med meg en flaske vin, for det var jo ikke alkohol :fnise:

Må bli alkoholfri vin det da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Loevinna!

Jepp. Jeg er våken så tidlig en lørdags morgen. Skal nemlig på fritidsaktivitet mesteparten av dagen. Kommer til å bli helt ødelagt av det, men jaja.

Og jeg fikk øl i går! Snille Helten sørget for øl både før fritidsaktivitet og etter fritidsaktivitet! Snille Helten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Må bli alkoholfri vin det da. :fnise:

Ja, det må vist det, men det er jo ikke noe kjekt :P

Hei Loevinna!

Jepp. Jeg er våken så tidlig en lørdags morgen. Skal nemlig på fritidsaktivitet mesteparten av dagen. Kommer til å bli helt ødelagt av det, men jaja.

Og jeg fikk øl i går! Snille Helten sørget for øl både før fritidsaktivitet og etter fritidsaktivitet! Snille Helten.

Så heldig du var då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Konstanterer at på 4 sider i denne boka er Idril gravid, skal gifte seg i en drøm av en hvit og rosa kjole, med Michael Jackson på Neverland og drikke seg full i sola.. Det KAN JEG IKKE gå glipp av!! :hoho:

Grunn grunn til å stikke innom KG hver dag :fnise:

Jeg vil også drikke meg full!!!

Er invitert på fest 1.mars, og sa kjekt til venninna mi at jeg kunne jo ikke drikke så jeg kunne ta med meg en flaske vin, for det var jo ikke alkohol :fnise:

Du får ha det til gode!

Hei Loevinna!

Jepp. Jeg er våken så tidlig en lørdags morgen. Skal nemlig på fritidsaktivitet mesteparten av dagen. Kommer til å bli helt ødelagt av det, men jaja.

Og jeg fikk øl i går! Snille Helten sørget for øl både før fritidsaktivitet og etter fritidsaktivitet! Snille Helten.

Hvordan er formen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Søndagsmorgen. Helten driver å varmer opp lasagnerester fra i går til frokost mens jeg ligger i sengen og surfer. Kan det bli bedre?

Jeg var rimelig ødelagt i går kveld, men det gikk bra. Vi koste oss med matlaging (lagde en mean lasagne) og rødvin og Helten maserte til og med ryggen min, så den er ikke helt ødelagt nå. Ah.

Hadde rare drømmer om å ha flere pågående forhold med kameratene mine i natt... Noen ganger skjønner jeg meg ikke helt på hodet mitt. Og høyst sannsynlig har jeg snakket noe i søvne også. Får håpe Helten ikke går fra meg! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...