Gå til innhold

:(


Kanutten

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trodde jeg hadde den perfekte plan når jeg nå skal fri til min kjære den 29 februar.

Tenkte å gjøre det på ett nettsted der min kjære tilbringer mye tid, og jeg har ordnet alt. Vært hos fotograf å tatt bilde, samt skrevet ett dikt.

Nå i kveld fikk jeg en mail fra de som driver siden, at det er flere som vil gjøre det samme den dagen på den siden.

Er litt lei meg nå, føler det ikke blir så spesiellt da.

Bør jeg endre planer å gjøre det på en annen måte?

Overreagerer sikkert, men måtte bare lufte tankene litt..

sukk..

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner tankegangen din og at du gjerne hadde et ønske om å gjøre noe som ingen andre gjør. Samtidig tror jeg det uansett vil bli spesielt for din kjære. Det er ikke hver dag man blir fridd til, og hvis dette er et sted som betyr mye for han, så er jo det bare med på å gjøre det enda mer minneverdig.

Lykke til med frieriet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så tøff du er som skal gjøre noe sånt.

Jeg tørr ikke jeg :fnise:

Takk for det, men nå vet jeg plutselig ikke lenger om jeg skal jeg heller. Satte en demper på kvelden dette.

Jeg er ikke redd for å gjøre det i den tro at han sier nei, jeg er mere redd for hva han sier til hva jeg har funnet på ;)

Men som sagt, blir ikke det samme om denne internetsiden popper opp med flere frierier da. . .

HAr du lyst å fri, er det bare å slenge seg på. Husk det er jo 4 år til neste gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankegangen din og at du gjerne hadde et ønske om å gjøre noe som ingen andre gjør. Samtidig tror jeg det uansett vil bli spesielt for din kjære. Det er ikke hver dag man blir fridd til, og hvis dette er et sted som betyr mye for han, så er jo det bare med på å gjøre det enda mer minneverdig.

Lykke til med frieriet. :)

TAkk for ordene og lykkeønskene.

Skjønner at det blir spesiellt for han uansett, men blir liksom ikke det samme om han må "lete" iblandt flere for å se det som er ment for han om du skjønner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo trø til med et "klassisk frieri" også da. Rent og pent i huset, god romantisk middag og frågan over levende lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg skjønner skuffelsen din! :kose:

Er det noe annet sted som kanskje er spesielt for dere begge? Hva med å ta ham med til dette stedet? Det kan jo også bli spesielt og minneverdig. Og bildet kan du jo bruke uansett ;)

Lykke til!

Jeg grubler fortsatt på hvordan jeg skal gjøre det med mitt frieri... Men vet at det må bli på fjellet :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brud 09

Stress ned jenter!!!

Tid og sted betyr ingenting. Jeg ble fridd til på et viktig sted og et viktig tidspunkt, men ikke med utvalgte ord.

For meg hadde det betydd mye mer om han hadde ha noen utvalgte ord, dog det var presset som tok ham.

Vi ble uansett forlovet og det er som betyr noe er faktisk at vi har bestemt oss for å tilbringe livet sammen. Tid, sted og ord er faktisk helt uvesentlig.

Brud 09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, men nå vet jeg plutselig ikke lenger om jeg skal jeg heller. Satte en demper på kvelden dette.

Jeg er ikke redd for å gjøre det i den tro at han sier nei, jeg er mere redd for hva han sier til hva jeg har funnet på ;)

Men som sagt, blir ikke det samme om denne internetsiden popper opp med flere frierier da. . .

HAr du lyst å fri, er det bare å slenge seg på. Husk det er jo 4 år til neste gang. :fnise:

Skjønner godt det ble en demper ja! Hadde nok følt det sånn jeg og.

Jeg er ikke redd for å få nei jeg heller egentlig. Men jeg er like vel usikker på om han er klar. Og jeg hadde egentlig tenkt å gjøre det i sommer, og da skrev jeg om det her inne. Men det var såååå mange som mente at jeg måtte vente så jeg turte ikke. Og jeg tørr enda ikke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare GO FOR IT, Amalie! Du trenger ikke nødvendigvis ta det den 29., hvis du føler det kanskje blir litt lite tid å kvinne seg opp på da. ;)

Dere venter barn, har vært sammen en stund og er, etter hva jeg har fått med meg, lykkelige sammen. Da kan jo du toppe lykken med et lite frieri? Kanskje spørre ved hjelp av den kommende babyen? Sånn type, gi et lite innrammet ultralydbilde, hvor det står under bildet: Pappa? Mamma lurer på om du vil gifte deg med henne?

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare GO FOR IT, Amalie! Du trenger ikke nødvendigvis ta det den 29., hvis du føler det kanskje blir litt lite tid å kvinne seg opp på da. ;)

Dere venter barn, har vært sammen en stund og er, etter hva jeg har fått med meg, lykkelige sammen. Da kan jo du toppe lykken med et lite frieri? Kanskje spørre ved hjelp av den kommende babyen? Sånn type, gi et lite innrammet ultralydbilde, hvor det står under bildet: Pappa? Mamma lurer på om du vil gifte deg med henne?

Hihi, det var egentlig en morsom ide :)

Tror nok ikke det hadde blitt den 29 nei haha. Hmmm....kanskje jeg må revudrere det. Jeg er hvertfall lykkelig :fnise: og hvis han lyver om det så får han bare ha det så godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress ned jenter!!!

Tid og sted betyr ingenting. Jeg ble fridd til på et viktig sted og et viktig tidspunkt, men ikke med utvalgte ord.

For meg hadde det betydd mye mer om han hadde ha noen utvalgte ord, dog det var presset som tok ham.

Vi ble uansett forlovet og det er som betyr noe er faktisk at vi har bestemt oss for å tilbringe livet sammen. Tid, sted og ord er faktisk helt uvesentlig.

Brud 09

Signerer denne 100%

Jeg ble spontant fridd til på stuegulvet hjemme.. uten ring, og uten noe knefall.. men det betyr nada null og nix..

Det viktigste er at det blir gjort og at svaret er JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg trodde jeg hadde den perfekte plan når jeg nå skal fri til min kjære den 29 februar.

Tenkte å gjøre det på ett nettsted der min kjære tilbringer mye tid, og jeg har ordnet alt. Vært hos fotograf å tatt bilde, samt skrevet ett dikt.

Nå i kveld fikk jeg en mail fra de som driver siden, at det er flere som vil gjøre det samme den dagen på den siden.

Er litt lei meg nå, føler det ikke blir så spesiellt da.

Bør jeg endre planer å gjøre det på en annen måte?

Overreagerer sikkert, men måtte bare lufte tankene litt..

sukk..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer denne 100%

Jeg ble spontant fridd til på stuegulvet hjemme.. uten ring, og uten noe knefall.. men det betyr nada null og nix..

Det viktigste er at det blir gjort og at svaret er JA!

Helt enig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å endre dato om flere skal det samme den dagen? Men 29. er kanskje noe spes for dere.. men det blir jo en annen dato også, om du frir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å endre dato om flere skal det samme den dagen? Men 29. er kanskje noe spes for dere.. men det blir jo en annen dato også, om du frir:)

Hei.

Joda, jeg skjønner dette med at jeg kan forandre dato,men nå er det jo sånn at 29 februar er dagen da damene kan fri, og jeg har tenkt lenge på dette. Litt vanskelig å omstille seg.

Har pratet med de på det nettstedet at vi får fri til forskjellige tider nå, og selvfølgelig ønsket hun andre akurat samme tid som meg. Så de spuret om ikke jeg kunne ta det på formiddagen. Problemet er at da er jo min samboer på jobb, og der har han ikke tilgang til data..

Så får se hva vi blir enige om. JEg som trodde jeg hadde dette så klart bare for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er irriterende, men sånn er det her i verden, vi er ikke alene om å ønske ting :) Hold humøret oppe så ordner det seg nok.... planlegg litt mer rundt det , andre overraskelser den dagen så blir det enda mer spesiellt og minnerikt. Lykke til! Ordner seg som regel for snille jenter vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Joda, jeg skjønner dette med at jeg kan forandre dato,men nå er det jo sånn at 29 februar er dagen da damene kan fri, og jeg har tenkt lenge på dette. Litt vanskelig å omstille seg.

Har pratet med de på det nettstedet at vi får fri til forskjellige tider nå, og selvfølgelig ønsket hun andre akurat samme tid som meg. Så de spuret om ikke jeg kunne ta det på formiddagen. Problemet er at da er jo min samboer på jobb, og der har han ikke tilgang til data..

Så får se hva vi blir enige om. JEg som trodde jeg hadde dette så klart bare for noen dager siden.

Isj da... :klemmer:

Men vet du om du kom "først til mølla"?

Fikk du bekreftelse fra nettstedet om at det var greit, før du gikk til fotograf? Sa de da noe om at det var flere som skulle gjøre det samme den dagen?

Jeg mener ihvertfall at hvis du kontaktet de før hun andre, så bør du ha førsterett på valg av klokkeslett. Og hvis du ikke var først ute med å kontakte de, så burde de ha sagt det før du la så mye tid og energi ned i planleggingen.. Synes du skal stå på for å få det klokkeslettet du vil ha, og ikke bry deg om den andre frieren! Synes det var en kjempefin idé!

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...