Gå til innhold

Vår "kom iform" side. Her skal det gis råd, oppdateres og vi SKAL KLARE Å KOMME I FORM TIL SOMMEREN


treningsjenta

Anbefalte innlegg

Etter samtale med noen på formuet er vi blitt enige om å lage en egen side. Her skal det oppmuntres, oppdateres og gis råd. Kanskje det blir lettere for oss å komme i gang og fullføre da? Vi kan jo daglig fortelle hvordan vi har gått frem og på den måten kanskje vi klarer dette.. For det er tøft!!

Litt om meg:

Jeg er nok ikke overvektig av noe slag. Har i utgangspunktet en høy tynn kropp, MEN som trengs å strammes opp litt etter litt utskjeiinger over lengre tid.

Jeg er veeeldig matglad. Jeg kan spise til det sprekker. Jeg er nesten manisk, kan tenke på mat og bli glad. (helt sykt) Kan se frem til en dag, for da skal jeg ha god mat. Så det blir tøft for meg. Ved siden av dette er jeg glad i snop, potetgull og brus. Jeg er student og det blir fort til at jeg henter frem et glass med brus og litt snop mens jeg leser. Dette må endres.

Jeg ha som mål å stramme opp magen, ønsker meg en markert stram mage, men det er kanskje å drømme litt for mye! Dessuten skal jeg ha vekk håndtaka!

Videre skal jeg stramme opp lårene, få fastere lår, slik at de ikke disser i vei hele tiden. Jeg har også en flott appelsinfarm, som jeg skal redusere og fjerne. Liker å tro at jeg reduserer det når jeg strammer opp.... (men jeg har ingen anelse på trening egentlig)

til slutt skal rumpa strammes opp!!

Mine metoder;

Skal kutte ut brus, snop, potetgull, kjeks i hverdagen. Kanskje tillate meg selv litt i helgene, for å ikke sprekke helt.

Skal drikke mere vann (bortsett fra at det er et slit for jeg bor på toalettet nå)

Skal røre mer på meg, skal bruke steppemaskin, rockering, hoppetau og strikk. (må bare finne noen gode øvelser) når det mildner ute skal jeg gå mer turer.

Skal spise mindre mat generelt, (jeg pøser jo tallerken full) Og mere frukt og grønt.

Kom igjen jenter, dette skal vi fikse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider