Gå til innhold

Eplecider-eddik...prøvd den?


lillemor

Anbefalte innlegg

NÅ har jeg begynt på det som skal gi meg glade bikini dager til sommeren!

Er det noen som har prøvd dem?

Hilsen icon_smile.gif lillemor icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Man kan trygt si at jeg har prøvd eplecider-eddik. Grøss og gru! Jeg kjøpte meg ei eddik-flaske i en dagligvarebutikk og var i en lang periode flink og drakk et glass vann med en kork eddik i hver dag. Dette kombinert med mindre spising. Om det hadde noen effekt eller ei skal være usikker, men eddiken er forferdelig vond og jeg tror aldri mer jeg skal drikke det. Da heller kapsler eller tabletter. Men det har muligens en virkning kombinert med trening og mindre spising.

Forresten lo samboeren min av meg hver morgen da jeg drakk dette glasset, tror jeg aldri har hatt værre ansiktsuttrykk. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Jeg oxo har prøvd eplecider-eddik (ikke kapsler eller tabeletter,men flytende)

Smakte hy og h....

Etter vert så var jeg så vannt med smaken at det glei ned fire ganger for dagen sammen med litt fiber og Crom....

Var kjempe aktiv hele dagen siden jeg jobbet med å vaske,trente og tre til fire dager jobbet jeg på et utested som servitør ...

Spiste som en hest ,men alikavel så forsvannt kioene fortere enn eg fikk med meg...

20kg på fire månder...

Så jeg vill si at det virker kombiner med trening og anndre kostholds preparater....

En venninne av meg begynnte på eplecider-eddik kur rett etter hun hadde født,det avr det eneste hun kunne bruke av slanke kurer i og med at hun ammet og ikke kunne kutte noe serlig ned på spisingen....

Hun tok av 1kg i uken....

Lykke til 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan kan eplecidereddik virke slankende på kroppen? Ikke hørt om det tidligere

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn som jeg har hørt det så reduserer eplecidereddik GI på maten - magesekken tømmes saktere og man blir derfor mett lenger. Lav GI gjør at mindre insulin blir frigjort og dermed lagres mindre fett på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye eplesidereddik blander man i 2 dl vann og hvor mye drikker man i løpet av dagen?

All syre (f.eks sitron og eplesideredikk) hemmer tømming av magesekken og fører derfor til lavere insulinproduksjon, at karbohydrater brytes ned saktere og dermed at de kan omgjøres til energi i stedet for å lagres som fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så da ka jeg egentlig like godt ta noen dråper sitron i vannet istedenfor eplecidereddik som svarer helt grufullt ?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser fortiden kapsler, di har jeg kjøpt på helsekost forettningen jeg tar 4 for dagen, så en box varer i en måned prisen på den er 150.

Jeg kjøpte eplsecider kapsler med krom.

Merker ikke noe enda men... vi får se når måneden er omme.

Hilsen icon_wink.gif lillemor icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...