Gå til innhold

"Menssmerter" uten mensen..


Gjest Gjest_lilly_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lilly_*

Jeg har i en uke nå hatt menssmerter, eller det som kjennes akkurat likt ut som menssmerter, i bekkenet, korsryggen og delvis i magen. Hva kan dette komme av???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter du mens på denne tiden, som har uteblitt? Om du har hatt sex den siste måneden, med eller uten beskyttesle, ta en test, menssmerter uten mens er ikke uvanlig i tidelig svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bruker hormonprevansjon kan dette ha innvirking på menslignende smerter. Kan også være at du er påvirket av andre kvinner du har vært mye sammen med den siste tiden, som gjør at du får mensen på nytt nå, selv om det bare en en uke eller to siden sist du hadde mensen. Jeg blir selv veldig påvirket av andre rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

hei har ett spørsmål: har nå gått 9 dager overt mens dagen min.

men tok en test for 10 dager sidden 1 dag før jeg skulle hatt mensen,men den var negativ.men nå som det har gått 9 dager over lurer jeg på om jeg kan være gravid alikevel?

har vont i magen ganske likt mens smerter ,men ikke noe mens på vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på p-piller? Isåfall, vit at de kan tulle noe forferdelig med deg. Jeg hadde ikke mens i det hele tatt den ene syklusen Gikk liksom to brett før jeg fikk mensen. Hele denne måneden etter at jeg skulle hatt mensen hadde jeg menssmerter nesten konstant, men var ikke gravid. (Tok to tester). Jeg fikk beskjed om at slikt skjer inniblandt, men om det fortsatte burde jeg ta kontakt med lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn når jeg var gravid!

Ut å kjøpe test, frøken!

:kgbaby:

hvar den første testen negativ? tok den 1 dag før mens,men nå er jeg 9 dager over:D håper jo på posetivt då:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å stjele tråden her, men jeg har opplevd noe av det samme i det siste. Jeg går på Yasmin p-piller da og prøver IKKE å bli gravid. Har hatt sex noen ganger den siste måneden, men har tatt pillene som vanlig og regner jo med jeg har vært beskyttet. Men jeg har en stund hatt disse menslignende smertene - altså smerter rundt eggstokkene er det vel - uten at jeg skulle hatt mensen. Kan det være noe alvorlig tror dere, eller noe som bare kommer og går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hei. Jeg lurte pã om noen visste hva det kunne være, jeg fikk mensen for to uker siden, hadde glemt å ha på p-plasteret den mãnden, så mensen kom 3 dager for sent. Så nå sitter jeg her meg lignende mensen smerter og veldig vondt i ryggen. Hadde også eggløsning på lørdag, hadde også ubeskyttet sex da, men tok på igjen p-plasteret sist søndag. Er redd jeg er gravid, har veldig lyst på barn nå. Men jeg har gjort det dummeste jeg kan tenke meg og låve kjæresten at jeg skal ta abort.:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg lurte pã om noen visste hva det kunne være, jeg fikk mensen for to uker siden, hadde glemt å ha på p-plasteret den mãnden, så mensen kom 3 dager for sent. Så nå sitter jeg her meg lignende mensen smerter og veldig vondt i ryggen. Hadde også eggløsning på lørdag, hadde også ubeskyttet sex da, men tok på igjen p-plasteret sist søndag. Er redd jeg er gravid, har veldig lyst på barn nå. Men jeg har gjort det dummeste jeg kan tenke meg og låve kjæresten at jeg skal ta abort.:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Heisann :)

Jeg hadde mensen litt over en uke siden som varte i hele 8dager, normalt har jeg det kun 5 dager. Og etter jeg var ferdig så har jeg slitt veldig med mensensmerter som stråler fra magen til korsryggen. Jeg prøver å bli gravid, så kanskje det kan være det?

Håper på svar! :D

- Merethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest*jj

Jeg skulle hatt mensen for 2 uker siden imorgen. Har hatt veldig mye mens smerter, senest igår. Tok en test for en uke siden dom var negativ, men har mange symptomer på graviditet. Kan jeg være gravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

hei!

har hat menssmerter hver dag nå i siden sist jeg hadde mensen, og det er ca 2 1/2 uker siden!

hadde bare mens i i 2 dager og etter det var det bare restmens...

hva kan dette være?

får vont i korsryggen også er det som om det det nesten svir eller lignende :/ altså småsmerter og av og til må jeg gå på do for å se om jeg blør...

er veldig engstelig for dette, å håper noen kan svare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

har hat menssmerter hver dag nå i siden sist jeg hadde mensen, og det er ca 2 1/2 uker siden!

hadde bare mens i i 2 dager og etter det var det bare restmens...

hva kan dette være?

får vont i korsryggen også er det som om det det nesten svir eller lignende :/ altså småsmerter og av og til må jeg gå på do for å se om jeg blør...

er veldig engstelig for dette, å håper noen kan svare meg :)

Kan du være gravid da? Man kan ha festeblødning som er en liten blødning når et befruktet egg fester seg i livmoren, men det er som regel 5-7 dager etter eggløsning. Hvis du trur at du kan være gravid og den blødningen var en festeblødning så kjøp deg en graviditetstest på apoteket! :) Hvis du ikke er gravid så vet jeg ikke, er du stresset for tiden? Stress kan klusse med syklusen vår.

Anonym poster: 61e468235d33bb655d6fcd80b9ee38db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...